7 overwinningen vs 4 wereldtitelsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een intense jankzak is het ook zeg, alleen omdat die het niet kan hebben dat die zelf nooit echt veel heeft bereikt
En 70+ overwinningen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7 overwinningen vs 4 wereldtitels
Maakt het echt geen procent minder triest. En past wel prachtig in de context van hoe hij zichzelf bij F1TV voor lul heeft gezet.quote:
Ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik wil Tom Coronel wel een bezemsteel zien eten. Wil zelfs wel peper en zout brengen om de steel op smaak te brengen
Na een week nadenken is dit ook mijn mening.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blindstaren op elektrisch is gewoon extreem dom, dat is hoe Europese merken achter zijn gaan raken. Dikke V8 op bio-brandstof kan net zo goed de toekomst hebben.
In hetzelfde artikel noemt hij dat Leclerc een aanbieding van Aston Martin naast zich neer gelegd zou hebben. Zal morgen wel in zijn Green Notebook staan.quote:There are rumours that McLaren is talking to Max Verstappen and that there might be a driver swap with Oscar Piastri moving to Red Bull and Verstappen to Woking.
Zeg dat. Sinds het bekend is dat GP naar McLaren gaat lees je zulke dingen vaker.quote:
De ambiguïteit rond het contract van Max helpt ook wel mee, met welke top teams is hij afgelopen maanden niet in verband gebracht?quote:Op woensdag 13 mei 2026 05:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat. Sinds het bekend is dat GP naar McLaren gaat lees je zulke dingen vaker.
Een Duits team toch?quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De ambiguïteit rond het contract van Max helpt ook wel mee, met welke top teams is hij afgelopen maanden niet in verband gebracht?
Het online kanaal van formule 1.nl is echt een schande voor het blad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:35 schreef DjVero het volgende:
Lees het nu ook formule1.nl
Mogelijk
Naar verluidt
Geruchten
Volgens bronnen
Clicks clicks clicks godskolere zeg, zeg dan gewoon niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |