Zowat nog harder dan zn Stavelot crash in 1996.quote:Op maandag 27 april 2026 19:03 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
De klapper van Jos Verstappen.
Bij offtopic kan ie natuurlijk verwijderd worden
Ik denk dat ie met de Twitter admin gesproken heeft en daaruit conclusies heeft getrokkenquote:Op maandag 27 april 2026 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens het F1 account stonden de drie races tot nu toe bol van de actie. En dan met allemaal emoticons erbij als ogen in de vorm van sterretjes en bakken popcorn enzo. Volgens S. Dominicali heeft vrijwel iedereen ervan genoten.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:15 schreef Red_85 het volgende:
*Insert the coffee sipping Bottas*
'its raceweek'
Voor de camera althans, niet bepaald altijd richting enthousiaste fans, daar wilde hij nog wel eens hard aan voorbij Segwayenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:12 schreef Red_85 het volgende:
Ow mèèèn.
RIP ouwe held.
Al in blessuretijd van na 'de crash'. Maar wat een blessuretijd.
Altijd goedlachs.
Och.. wat jammer.quote:
quote:
Benieuwd.quote:Ben Sulayem legt ook meteen uit waarom eerder de V8-motor dan de V10 terugkeert. "De populairste en makkelijkste motor om mee te werken is de V8. Je krijgt het geluid, minder complexiteit, en het is lichtgewicht", aldus de Emirati. "Je zult er heel binnenkort meer over horen. Het zal dan ook gaan om een heel, heel kleine elektrificatie (die gepaard gaat met de motor, red.), maar de motor zal centraal staan. Het zal niet zoiets zijn als het nu is, een 46-54-verdeling. Er zal heel weinig elektrisch vermogen zijn."
Hij zette wel zijn beste beentje voor.quote:
Ik zit er net een video van The Race over te kijken. Dit gaat dus over 2031 voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)erugkeer-v8-motoren/
Whut?!
Zou een mooie mooie heeeeeeele mooie ontwikkeling zijn.
Bewijs dat die electrische rommel niet werkt.
edit:
https://www.formule1.nl/n(...)erugkeer-v8-motoren/
[..]
Benieuwd.
Mercedes had zich hier al positief over uitgelaten bij monden van Toto. Verder weet ik het niet zo goed Tijn. Die elektroshit is alleen nuttig in het woon-werk verkeer en vooral politiek gepushed in de eu. De rest van de wereld ziet het vooral als een keuze. Rijders, fans en ook fabrikanten als Ferrari zien het t liefste terug komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit er net een video van The Race over te kijken. Dit gaat dus over 2031 voor de duidelijkheid.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat het een hele uitdaging wordt om autofabrikanten als Mercedes, Audi en Honda hierin geïnteresseerd te krijgen. Een V8 met minimale elektrische aandrijving heeft werkelijk niks met de toekomst van de autoindustrie te maken.
Blindstaren op elektrisch is gewoon extreem dom, dat is hoe Europese merken achter zijn gaan raken. Dikke V8 op bio-brandstof kan net zo goed de toekomst hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit er net een video van The Race over te kijken. Dit gaat dus over 2031 voor de duidelijkheid.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat het een hele uitdaging wordt om autofabrikanten als Mercedes, Audi en Honda hierin geïnteresseerd te krijgen. Een V8 met minimale elektrische aandrijving heeft werkelijk niks met de toekomst van de autoindustrie te maken.
Jezus wat een triestheidquote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:57 schreef Zorro het volgende:
De nieuwe Montoya is uit
https://www.ed.nl/formule(...)ario-kart~a957d1843/
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:00 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Max een relatie gehad met zijn moeder ofzo. Die gast zegt echt zoveel debiele dingen dat zelfs de Britten er genoeg van hebben ....
quote:
Wat ik al eerder zei, die gast is echt anti-Max tot de max. Onvoorstelbaarquote:
Wat een intense jankzak is het ook zeg, alleen omdat die het niet kan hebben dat die zelf nooit echt veel heeft bereiktquote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:57 schreef Zorro het volgende:
De nieuwe Montoya is uit
https://www.ed.nl/formule(...)ario-kart~a957d1843/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |