De party is voor het oranjevolk en wil ik ook zo ver mogelijk vandaan blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2026 13:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De vrijdag zat nooit vol. Zeker sinds de F2 weg is is daar weinig meer aan, en het feit dat snollebolleke komt houdt mij sowieso al weg.
Dat ligt wel iets genuanceerder. Er is veel geinvesteerd in de bereikbaarheid o.a het treinstation en om alle vergunningen rond te krijgen was nooit gelukt als de overheid niet meegewerkt had.quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker.
Maar gezien hoe er om werd gegaan met de GP vind ik het geen rare dat het verdwijnt. Als een van de hele weinige geen steun van het land zelf waar het gehouden wordt, terwijl de fiscus de grootste ontvanger is van alle btw en extra business die het genereert. Snap Lammers en de rest wel, klein beetje winst terwijl de grote ontvanger in den haag zit en niks wil bijdragen.
Overheid is wel de grootste profiteur er van met sowieso alle btw op kaarten toegangsritten.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat ligt wel iets genuanceerder. Er is veel geinvesteerd in de bereikbaarheid o.a het treinstation en om alle vergunningen rond te krijgen was nooit gelukt als de overheid niet meegewerkt had.
Maar het geven van geld aan een poenerige sport waarbij de meeste grootverdieners er juist alles aan doen om geen cent belasting te betalen is niet populair.
*Wordt wakker uit haar lente F1 slaap*quote:
Sterk spul, spacecake.quote:Op maandag 27 april 2026 07:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Wordt wakker uit haar lente F1 slaap*
Pothead.quote:
Ik las Potterheadquote:
quote:
Geld dat niet aan item A wordt uitgegeven wordt uiteindelijk aan item B uitgegeven en levert dan alsnog de BTW op.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Overheid is wel de grootste profiteur er van met sowieso alle btw op kaarten toegangsritten.
Ik kan me eigenlijk geen saaie race op interlagos herinneren en ik kijk toch al best wat jaartjes mee. Altijd spektakel daar.quote:Op vrijdag 24 april 2026 14:19 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Miami is geen misdaad tegen het racen, dat is ook weer waar. En vanuit commercieel oogpunt natuurlijk helemaal te begrijpen.
Nu we toch bezig zijn; Australië altijd als opener van het seizoen en Interlagos als afsluiter.
Geld dat ik nu uitgeef aan Zandvoort was anders op m'n spaarrekening terechtgekomen Chevy.quote:Op maandag 27 april 2026 11:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geld dat niet aan item A wordt uitgegeven wordt uiteindelijk aan item B uitgegeven en levert dan alsnog de BTW op.
En F1TV geeft ook niet je geld terug terwijl er de hele maand geen races warenquote:Op maandag 27 april 2026 12:34 schreef DKUp het volgende:
Lijkt wel drie maanden geleden dat ik F1 heb gekeken…..
Lees er meer over dan dat er actie op de baan is geweest…..
Volgens het F1 account stonden de drie races tot nu toe bol van de actie. En dan met allemaal emoticons erbij als ogen in de vorm van sterretjes en bakken popcorn enzo. Volgens S. Dominicali heeft vrijwel iedereen ervan genoten.quote:Op maandag 27 april 2026 12:34 schreef DKUp het volgende:
Lijkt wel drie maanden geleden dat ik F1 heb gekeken…..
Lees er meer over dan dat er actie op de baan is geweest…..
Die gastquote:Op maandag 27 april 2026 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens het F1 account stonden de drie races tot nu toe bol van de actie. En dan met allemaal emoticons erbij als ogen in de vorm van sterretjes en bakken popcorn enzo. Volgens S. Dominicali heeft vrijwel iedereen ervan genoten.
Volgens hun eigen poll klopt dat ook wel. Afgezien van Australië was de ratings voor China en Japan hoger dan vorig jaar. Australië was vorig jaar een regenrace, dus dat vertekent het beeld enigszins.quote:Op maandag 27 april 2026 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens het F1 account stonden de drie races tot nu toe bol van de actie. En dan met allemaal emoticons erbij als ogen in de vorm van sterretjes en bakken popcorn enzo. Volgens S. Dominicali heeft vrijwel iedereen ervan genoten.
Op hun eigen Poll is wel wat aan te merken:quote:Op maandag 27 april 2026 16:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens hun eigen poll klopt dat ook wel. Afgezien van Australië was de ratings voor China en Japan hoger dan vorig jaar. Australië was vorig jaar een regenrace, dus dat vertekent het beeld enigszins.
En alle races trokken ook meer kijkers dan vorig jaar. Dus wat dat betreft heeft Domenicali niets te klagen.
En wat er nog meer staat is dat Domenicali naar buiten toe niet gaat vertellen dat het niet goed is. Dat doet hij binnenskamers wel. En gezien de mogelijke wijzigingen voor 2027 kan dat best gebeurd zijn.
FLinker Klapperquote:Op maandag 27 april 2026 19:03 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
De klapper van Jos Verstappen.
Bij offtopic kan ie natuurlijk verwijderd worden
mafKlapperquote:
Dat is een flinke geweestquote:Op maandag 27 april 2026 19:03 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
De klapper van Jos Verstappen.
Bij offtopic kan ie natuurlijk verwijderd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |