Volgens mij was dat ook nooit hun doelgroep.quote:Op donderdag 16 april 2026 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft ook al 15 jaar niets meer gemaakt waar de jeugd nog op zit te wachten.
Waarom ga je dan samenwerken met op dat moment relevante artiesten als Armin en Davina, om maar twee namen te noemen?quote:Op donderdag 16 april 2026 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook nooit hun doelgroep.
Strafrechtelijk gezien is hij inderdaad vrijgesproken, maar dat wil niet zeggen dat je dan alsnog moreel verwerpelijk gedrag hebt vertoond, wat dus niet altijd strafbaar hoeft te zijn. Gewoon een vies ventje dus.quote:Op donderdag 16 april 2026 07:48 schreef bianconeri het volgende:
Buiten de slechte muziek, sowieso Nederlandstalig, valt hier toch weinig meer en weinig nuttigs over te zeggen?
Hij is onschuldig bevonden, in die zin dat er dus geen bewijs is dat hij iets gedaan heeft.
Net als met elke andere vrijspraak ben je dan gewoon onschuldig.
Kan er dan alsnog niets plaatsgevonden hebben met vieze handjes?
Zeg het maar.
Ik vind wel dat Marco weer een eerlijke kans zou verdienen en zijn leven moet kunnen oppakken.
Hij is onschuldig voor zo ver we het weten, dus dan is het ook niet eerlijk hem schuldig te behandelen.
Daar zat hij helemaal niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Strafrechtelijk gezien is hij inderdaad vrijgesproken, maar dat wil niet zeggen dat je dan alsnog moreel verwerpelijk gedrag hebt vertoond, wat dus niet altijd strafbaar hoeft te zijn. Gewoon een vies ventje dus.
En je kon van tevoren al uittekenen dat hij dan zou aanschuiven bij kritiekloze vrienden als Humberto of Linda de Mol die totaal geen kritische of lastige vragen stellen.
Muziek voor de jeugd is de Bankzitters en een Roxy. In de ogen van “de jeugd” is Marco een Opa.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ga je dan samenwerken met op dat moment relevante artiesten als Armin en Davina, om maar twee namen te noemen?
Dat was altijd wel de secundaire doelgroep. Bovendien de doelgroep die je tegenwoordig nodig hebt voor een hit. Door het belang van streams.
Nee, Roddelpraat en Angela de Jong, dát is pas topjournalistiekquote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef alopio het volgende:
En je kon van tevoren al uittekenen dat hij dan zou aanschuiven bij kritiekloze vrienden als Humberto of Linda de Mol die totaal geen kritische of lastige vragen stellen.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Muziek voor de jeugd is de Bankzitters en een Roxy. In de ogen van “de jeugd” is Marco een Opa.
Wie zegt dat-ie dat überhaupt nog wil?quote:Op donderdag 16 april 2026 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen.
Een paar concertjes voor wat boomers die Marcootje nog trouw zijn en zijn muziek onironisch leuk vinden moet kunnen, maar met nieuw materiaal gaat ie nu geen hits meer scoren.
Als hij verstandig is zou hij geen poging meer wagen inderdaad. Dat bespaart een afgang en hoongelach.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Wie zegt dat-ie dat überhaupt nog wil?
Precies! Wees verstandig, geef gewoon op en maak een FOK! account aan dusquote:Op donderdag 16 april 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij verstandig is zou hij geen poging meer wagen inderdaad. Dat bespaart een afgang en hoongelach.
Dat lijkt me sowieso een goeie, dan blijft de site weer langer in de lucht. En het AZ-topic kan vanavond wel wat steun gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies! Wees verstandig, geef gewoon op en maak een FOK! account aan dus
quote:Op donderdag 16 april 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij verstandig is zou hij geen poging meer wagen inderdaad. Dat bespaart een afgang en hoongelach.
Stap 1 in het proces. Het album ligt al klaar en de tour is voor 80% geregeld.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Borsato wil muzikale comeback maken: 'Maar ik weet niet of het fysiek gaat'
https://www.rtl.nl/boulev(...)dd-9132-633e25bcd132?
Bron?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het is prima dat hij verder wil met z’n leven en dit moet hij ook vooral doen, maar dat interview lijkt op papier toch wel weer erg op een slachtofferrol.![]()
(“Oh Leontine en de kinderen wisten altijd het echte verhaal” oid.)
De helft van Nederland wil niks meer van hem weten. En een zeer klein groepje dat over z’n hart wil strijken, krijgt nu gewoon weer jeuk.
Vieze vent die nog jammert.![]()
Zeg dan gewoon dat 6 jaar niks doen zwaar was. Maar zwijg over andere dingen.
Ah, met 'interview' bedoel je het programma met Sergio Herman. Waar nu.nl een recensie van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry vergeten.
https://www.nu.nl/achterk(...)eter-zonder-mij.html
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nu nog vinden velen het moreel verwerpelijk, dus om van trial by media te spreken vind ik zeer gezocht.
Dat was vroeger toch niet anders in de Story en de Privé?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik vind dat (ongeacht de uitkomst, guilty or not guilty) de feiten thuishoren in de rechtszaal en niet bij Roddelpraat, Coldewijer en een Angela de Jong. Die hadden hem al virtueel opgeknoopt voordat de eerste zitting begonnen was.
Die nam ik ook niet serieus. Maar "half Nederland" klaarblijkelijk wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch niet anders in de Story en de Privé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een fijn excuus om die vreselijke 'muziek' niet te horen op de radio, dat was een mooie bijkomstigheid. Maar het was wel een beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Die nam ik ook niet serieus. Maar "half Nederland" klaarblijkelijk wel.
Die muziek vind ik niet ter discussie staan: kwestie van smaak, you love it or you hate it. Dát maakt Marco niet 'vies'.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was een fijn excuus om die vreselijke 'muziek' niet te horen op de radio, dat was een mooie bijkomstigheid. Maar het was wel een beetje vreemd ja.
Nu blijkt het overigens gewoon inderdaad een vieze vent en is dat ineens niet meer zo, dat vind ik wel bijzonder hypocriet.
Eens. Maar moreel verwerpelijke appjes is ook niet heel kies. In ieder geval niet de held die hij voor sommigen ineens weer werd die men naar plek 35 in de Top 2000 moest stemmen, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:59 schreef r_one het volgende:
ontucht is van een heel ander kaliber dan moreel verwerpelijke appjes. En onvergeeflijk.
Kijk, eindelijk eens een 'normale' post waar ik begrip voor kan opbrengenquote:Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Maar moreel verwerpelijke appjes is ook niet heel kies. In ieder geval niet de held die hij voor sommigen ineens weer werd die men naar plek 35 in de Top 2000 moest stemmen, als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Die nam ik ook niet serieus. Maar "half Nederland" klaarblijkelijk wel.Mensen mogen hem, zonder dat er sprake is van ontucht, ook zat zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja hoor, dat magquote:Op donderdag 16 april 2026 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen mogen zonder ontucht hem ook zat zijn hoor.
Als je als volwassen vent met je vieze hand in het broekje zit van een 15-jarig kind dan maakt het mij niet zoveel uit of een rechter je vrijspreekt of niet. Je bent voor mij dan een enorme viezerik. Dat hangt niet van een rechtertje afquote:Op donderdag 16 april 2026 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Het zit jullie wel hoog hè, dat Marco door de rechter onschuldig is bevonden![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |