Een behoorlijk provocerende mening zelfs!quote:Op woensdag 15 april 2026 10:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dan verklap je toch opeens je mening
Vieze Marco wil weer wat geld verdienen.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Borsato wil muzikale comeback maken: 'Maar ik weet niet of het fysiek gaat'
https://www.rtl.nl/boulev(...)dd-9132-633e25bcd132?
Mevrouw Knoops heeft hem aardig leeg getrokken met 400.000quote:Op woensdag 15 april 2026 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Vieze Marco wil weer wat geld verdienen.
quote:Op woensdag 15 april 2026 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vieze Marco wil weer wat geld verdienen.
Het zit jullie wel hoog hè, dat Marco door de rechter onschuldig is bevondenquote:Op woensdag 15 april 2026 23:59 schreef Bananenbennie het volgende:
wat een uitgekookte rat
Bekijk deze YouTube-video
Wettelijk mag hij zijn vrijgesproken maar moreel gezien zullen veel mensen moeite hebben met zijn moresquote:Op donderdag 16 april 2026 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Het zit jullie wel hoog hè, dat Marco door de rechter onschuldig is bevonden![]()
![]()
Mag je vinden, John Ewbank is ook aan boord dus die gaan zeker weer wat moois maken.quote:
Interessant. Wat heeft hij allemaal gedaan en hoe ben je daar achter gekomen? Een baan bij het OM is misschien wel wat voor je.quote:Op donderdag 16 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:
wat deze mafklapper allemaal gedaan heeft.
Kon je gewoon tijdens het openbare proces volgen.quote:Op donderdag 16 april 2026 02:58 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Interessant. Wat heeft hij allemaal gedaan en hoe ben je daar achter gekomen? Een baan bij het OM is misschien wel wat voor je.
Die heeft ook al 15 jaar niets meer gemaakt waar de jeugd nog op zit te wachten.quote:Op donderdag 16 april 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag je vinden, John Ewbank is ook aan boord dus die gaan zeker weer wat moois maken.
Owh, wat dan?quote:Op donderdag 16 april 2026 02:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kon je gewoon tijdens het openbare proces volgen.
Kwam er met name op neer dat de zaken die hij pleegde gedaan waren terwijl ze 17 was, of dat het zaken waren die technisch niet seksueel zijn volgens de wet, maar goed als jij wilt dat Marco op je dochter wilt passen dan kun je hem vast wel even appen.quote:
Wat mij betreft moet hij helemaal zelf weten wat hij doet, maar laten we niet gaan doen dat als je vrijgesproken bent dat je dan geen verachterlijk gedrag heb gepleegt, hij heeft gewoon met een minderjarige omgang gehad die niet normaal is, de reden dat hij vrijgesproken is was vooral technisch.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Er waren toch meer aangiftes tegen hem, die weer waren ingetrokken omdat de betreffende vrouwen geen zin hadden in een groot media spektakel?
Wat dat betreft heeft hij de schijn ook tegen vind ik. Maar hij pakt maar z’n leven maar weer op hoor. Ik vind hem nog steeds een viezerik.
En enige zelfreflectie was ook niet te zien, want dat was toch ‘de mores’ van het gezin?quote:Op donderdag 16 april 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet hij helemaal zelf weten wat hij doet, maar laten we niet gaan doen dat als je vrijgesproken bent dat je dan geen verachterlijk gedrag heb gepleegt, hij heeft gewoon met een minderjarige omgang gehad die niet normaal is, de reden dat hij vrijgesproken is was vooral technisch.
Vertel dat de forumrechters en juristen hier maar. Dat is tegen dovemansoren. Men weet het hier uiteraard beter dan men in het gerechtshofquote:Op donderdag 16 april 2026 07:48 schreef bianconeri het volgende:
Hij is onschuldig bevonden, in die zin dat er dus geen bewijs is dat hij iets gedaan heeft.
Net als met elke andere vrijspraak ben je dan gewoon onschuldig.
quote:Op donderdag 16 april 2026 07:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kwam er met name op neer dat de zaken die hij pleegde gedaan waren terwijl ze 17 was, of dat het zaken waren die technisch niet seksueel zijn volgens de wet, maar goed als jij wilt dat Marco op je dochter wilt passen dan kun je hem vast wel even appen.
Vrijspraak is precies het tegenovergestelde van wat jij stelt lol.....quote:Op donderdag 16 april 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet hij helemaal zelf weten wat hij doet, maar laten we niet gaan doen dat als je vrijgesproken bent dat je dan geen verachterlijk gedrag heb gepleegt, hij heeft gewoon met een minderjarige omgang gehad die niet normaal is, de reden dat hij vrijgesproken is was vooral technisch.
En dat is dan ook 1 van de problemen of niet dan?quote:Op donderdag 16 april 2026 08:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Er waren toch meer aangiftes tegen hem, die weer waren ingetrokken omdat de betreffende vrouwen geen zin hadden in een groot media spektakel?
Wat dat betreft heeft hij de schijn ook tegen vind ik. Maar hij pakt maar z’n leven maar weer op hoor. Ik vind hem nog steeds een viezerik.
Wat kan het jou schelen hoe mensen hem zien. Mensen hebben toch een mening.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat is dan ook 1 van de problemen of niet dan?
Hij is vrijgesproken van vieze dingen, en toch blijven mensen hem als viezerik zien. Tja, lekker is dat zeg.
Hoewel we het waarschijnlijk nooit echt zullen weten, moet bij vrijspraak iemand ook het voordeel van de twijfel krijgen.
OJ Simpson is het hier helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 april 2026 08:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Vrijspraak is precies het tegenovergestelde van wat jij stelt lol.....
Hij is vrijgesproken omdat er geen aanleiding is om te veronderstellen dat al die daden ook daadwerkelijk voorgevallen zijn.
Vrijspraak houdt niet in dat je onschuldig, maar eigenlijk schuldig bent. Dat werkt gelukkig niet zo.
Meer in algemene zin.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen hoe mensen hem zien. Mensen hebben toch een mening.
Je leest niet wat ik zeg of wel dan?quote:Op donderdag 16 april 2026 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
OJ Simpson is het hier helemaal mee eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |