Tussen de regels door lees ik dat ze uit piëteit met de aangeefster haar niet finaal af wilden branden.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Over de geloofwaardigheid wilde de rechtbank het niet hebben. De rechtbank vond het niet nodig om daar iets over te zeggen. Tussen de regels door lees je dat ze wel wat vragen hadden.
Goed dat je 'intieme' nog tussen aanhalingstekens zetquote:Op donderdag 9 april 2026 21:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Borsato ontkent het rare onbegrijpelijke 'intieme' contact niet. Hij zegt daar geen zedelijke intentie mee gehad te hebben.
Dat zegt vooral wat over jouw bias ten opzichte van Marco Borsato.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees ik dat ze uit piëteit met de aangeefster haar niet finaal af wilden branden.
[..]
Nogmaals, jouw bias ten opzichte van Borsato.quote:Goed dat je 'intieme' nog tussen aanhalingstekens zet![]()
Ah, mijn bias, dát is hetquote:Op donderdag 9 april 2026 22:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zegt vooral wat over jouw bias ten opzichte van Marco Borsato.
[..]
Nogmaals, jouw bias ten opzichte van Borsato.
quote:Op donderdag 9 april 2026 21:39 schreef r_one het volgende:
[code]10 START discussie
20 FOR x=1 TO 300
30 PRINT onderbuik
40 GET weerwoord
50 NEXT x
60 PUT dooddoener
70 GOTO 10
RUN[/code]
Nee hij werd bloedgeil van dat jonge ding hèquote:Laten we nu niet heel naïef doen alsof Borsato alleen als vaderfiguur interesse had in de geestelijke gesteldheid van het meisje....
Voor zover ik de zaak heb gevolgd, bleek zowel het audiogesprek als de seksueel getinte berichten die hij verstuurde, uit hun context te zijn gehaald.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Mee oneens. Kijk maar naar het tas op tafel gesprek waarin hij bekende dat hij haar had gestreeld en zei dat dit ongepast was. En kijk maar naar de seksueel getinte berichten die hij stuurde. Dat past niet bij ieder van ons.
Als een man zulke berichten stuurt, moge de intenties wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, mijn bias, dát is het
[..]
[..]
Nee hij werd bloedgeil van dat jonge ding hè
Over BIAS gesproken![]()
quote:Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx." Borsato zegt het onvoorstelbaar te vinden dat 20 jaar vriendschap zo anders wordt geïnterpreteerd nu.
quote:Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maar het appje eindigt met 'mama'.
En die intenties zijn?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als een man zulke berichten stuurt, moge de intenties wel duidelijk zijn.
[..]
[..]
We zullen maar stellen dat Marco geil was.quote:
quote:Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
quote:Borsato zegt dat hij veel appjes aan het meisje stuurde. "Ze was geregeld een beetje van streek", zegt hij. Een ander appje: "Nu sliep je alweer. Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij". Nu zegt Borsato dat dat de mores was binnen het gezin.
Dat hele gezin was tering geil!!! Geillllllllllll pohquote:Op donderdag 9 april 2026 22:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We zullen maar stellen dat Marco geil was.
[..]
[..]
Stellen?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je een kind niet verkracht is het wel gewoon heel normaal om dit soort appjes te sturen.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga een ander lopen vervelen johquote:Op donderdag 9 april 2026 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een kind niet verkracht is het wel gewoon heel normaal om dit soort appjes te sturen.
Aldus user @:r_one
In ons rechtsysteem is een vrijgesproken persoon, per definitie onschuldig aan het hem ten laste gelegde.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, sommigen denken nog steeds dat vrijspraak wegens gebrek aan bewijs betekent dat iemand onschuldig is.
Daar kan Chris Klomp (en menig ander hiero) nog lering uit trekken.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:43 schreef Vallon het volgende:
Wat overbleef van de "ontucht" beschuldiging, "betreft het aanraken van de benen en billen over de kleding. Die handelingen zijn echter niet als ontuchtig aan te merken, zoals de rechtbank hiervoor heeft uitgelegd. "
Tsja smeerlappen als Lil Kleine scoren ook nog steeds, dus waarom Marcootje ook niet he?quote:Op woensdag 15 april 2026 09:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Borsato wil muzikale comeback maken: 'Maar ik weet niet of het fysiek gaat'
https://www.rtl.nl/boulev(...)dd-9132-633e25bcd132?
Ik denk dat hij net een tikkeltje te oud is geworden om er nog echt wat van te kunnen maken.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja smeerlappen als Lil Kleine scoren ook nog steeds, dus waarom Marcootje ook niet he?
Lijkt mij ook ja,quote:Op woensdag 15 april 2026 09:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net een tikkeltje te oud is geworden om er nog echt wat van te kunnen maken.
Maar dan verklap je toch opeens je meningquote:Op vrijdag 10 april 2026 01:18 schreef kree het volgende:
ik hou mijn mening voor me, maar vind zijn liedjes altijd nog steeds wel oke
Een behoorlijk provocerende mening zelfs!quote:Op woensdag 15 april 2026 10:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dan verklap je toch opeens je mening
Vieze Marco wil weer wat geld verdienen.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Borsato wil muzikale comeback maken: 'Maar ik weet niet of het fysiek gaat'
https://www.rtl.nl/boulev(...)dd-9132-633e25bcd132?
Mevrouw Knoops heeft hem aardig leeg getrokken met 400.000quote:Op woensdag 15 april 2026 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Vieze Marco wil weer wat geld verdienen.
quote:Op woensdag 15 april 2026 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vieze Marco wil weer wat geld verdienen.
Het zit jullie wel hoog hè, dat Marco door de rechter onschuldig is bevondenquote:Op woensdag 15 april 2026 23:59 schreef Bananenbennie het volgende:
wat een uitgekookte rat
Bekijk deze YouTube-video
Wettelijk mag hij zijn vrijgesproken maar moreel gezien zullen veel mensen moeite hebben met zijn moresquote:Op donderdag 16 april 2026 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Het zit jullie wel hoog hè, dat Marco door de rechter onschuldig is bevonden![]()
![]()
Mag je vinden, John Ewbank is ook aan boord dus die gaan zeker weer wat moois maken.quote:
Interessant. Wat heeft hij allemaal gedaan en hoe ben je daar achter gekomen? Een baan bij het OM is misschien wel wat voor je.quote:Op donderdag 16 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:
wat deze mafklapper allemaal gedaan heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |