abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220543028
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:32 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Men is veelal helemaal niet tegen deze oorlog, men is tegen het amateurisme dat gepaard gaat met deze oorlog. Men is tegen het vernietigen van de wereldeconomie met enorme consequenties voor met name arme mensen over de hele wereld, men is tegen het dreigen met totale vernietiging van de Iraanse samenleving.

Haatbaarden vervangen door nieuwe haatbaarden, waarschijnlijk nog extremere haatbaarden met verder geen enkele winst, enkel verlies door die demente oranje clown vindt men nogal teleurstellend. De huidige wapenstilstand is een 100% Iraanse overwinning, dat zou jou ook moeten teleurstellen wanneer jij echt resultaat belangrijk vindt.

Er is hier maar 1 partij consequent qua selectief zijn en dat is jouw soort. Hoe vaak we ook aangeven dat het Iraanse regime inderdaad niet deugt, dat Hamas en hezbollah niet deugen, het wil niet echt in je bolletje landen. Het enige wat velen van ons namelijk zeggen is dat de wandaden van Iran, Hamas, hezbollah of wie dan ook geen vrijbrief zijn om vergelijkbaar gedrag te vertonen. En ja Israël onder Nethanyahu en de VS onder trump zijn gevaarlijk afgegleden.
Het gaat niet eens om de Iraanse samenleving maar om het vermoorden van Iraniers als testbase van Palantir, zodat ze er goed geld aan kunnen verdienen en het oorlogsbudget kunnen verhogen.

Een false flag voor boots on the ground zou mij niet verbazen
pi_220543033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Moet je eens vragen aan die valse profeet van de Mormoonse kerk die nu 50 jaar gevangen zit in de VS ivm trouwen en neuken van 10-jarigen.
dat zijn die sektes enzo, ook gezien wel docu's

Hoewel ik sta eigenlijk nog steeds wel achter mijn christelijke geloof want denk het is niet de verkeerde gedachte.

Die hele extremisten zijn het probleem en niet alleen bij christelijk maar ook bij moslim dus.

maargoed denk dat we wat off-topic gaan. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_220543056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:42 schreef kree het volgende:

[..]
dat zijn die sektes enzo, ook gezien wel docu's

Hoewel ik sta eigenlijk nog steeds wel achter mijn christelijke geloof want denk het is niet de verkeerde gedachte.

Die hele extremisten zijn het probleem en niet alleen bij christelijk maar ook bij moslim dus.

maargoed denk dat we wat off-topic gaan. ;)
Scheelt echt niet veel, Trump valt de paus al aan en vindt zichzelf nu al een vervanger van. Net als Putin die ineens zwaar gelovig is geworden.
pi_220543113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de Iraanse samenleving maar om het vermoorden van Iraniers als testbase van Palantir, zodat ze er goed geld aan kunnen verdienen en het oorlogsbudget kunnen verhogen.

Dit is wat ik ook denk...

allemaal onder het mom van we brengen vrede en democratie. Van Trump.

Nouja dat zijn eigen bevolking dat niet doorziet is nog tot daar aan toe. Maar denk dat we in de EU wel beter weten toch?
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 19:48:45 #55
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220543117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Scheelt echt niet veel, Trump valt de paus al aan en vindt zichzelf nu al een vervanger van. Net als Putin die ineens zwaar gelovig is geworden.
En dat is ook nog eens dezelfde man die van de week nog dreigde een complete samenleving te vernietigen. Zulke mensen moet je gewoon niet als vriend of bondgenoot willen hebben.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220543137
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat is ook nog eens dezelfde man die van de week nog dreigde een complete samenleving te vernietigen. Zulke mensen moet je gewoon niet als vriend of bondgenoot willen hebben.
precies die hele uitspraak ging mij al helemaal te ver.

maar wordt door sommige alweer goed gepraat van als het werkte wel want nu hebben we staakt het vuren.

Nouja zelfs dat werkt al voor geen meter nu. Dus die brulaap kunnen ze beter afzetten.

Ik wil een soort van Obama terug, daar had ik wel respect voor.
pi_220543155
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heeft wel gewerkt, elke muzikant, sportman en student werd in paniek rond bruggen en energiecentrales gevangen gehouden en ze wisten niet hoe snel ze contact moesten zoeken met Pakistan.
pi_220543182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heeft wel gewerkt, elke muzikant, sportman en student werd in paniek rond bruggen en energiecentrales gevangen gehouden en ze wisten niet hoe snel ze contact moesten zoeken met Pakistan.
Voor hoelang?
  donderdag 9 april 2026 @ 19:55:51 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220543195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Het is allemaal een groot joods complot.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220543202
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Voor hoelang?
dit ja, uiteindelijk komen ze er toch niet onderuit om "feets on the ground" te hebben hoewel brulaap beloofde dat dat nooit zou gebeuren.
pi_220543211
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
:X

Nee. Het is een complot van graaiers.
pi_220543217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
niet eens?

en verwar joden niet met de Israëlische regering?
Ik kom in die kringen namelijk en niemand wil die oorlog. Niet vanuit christelijk geloof iig.
pi_220543222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

zo mee eens dit, jij snapt me.

om het joods complot te noemen gaat me eigenlijk ook wel wat ver he?
Heeft er eigenlijk niks mee te maken.
pi_220543239
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar heb je zeker een punt, stoppen voor Oekraïne wil inderdaad zeggen dat Oekraïne een deel van het land kwijt zal zijn.

Deze oorlog tegen Iran stoppen wil zeggen dat het Iraanse regime aan de macht blijft en de tijd krijgt om te heropbouwen, herbewapenen, kernwapenprogramma opnieuw op te starten en opnieuw Israël aan te vallen, met name via de bekende proxies zoals Hezbollah in Libanon.

Het draaide dan ook met name om het standpunt dat sommigen innamen 'tegen elke oorlog' te zijn. Waarbij er dan ook weer een selectieve verontwaardiging is over burgerslachtoffers in Libanon. Dat mag natuurlijk, maar wees dan gewoon eerlijk over en ga niet de vredesduif uithangen. Men is niet tegen elke oorlog, men is specifiek tegen deze oorlog.
Nog even op deze inhaken.

Dat is niet hoe ‘t telkens gaat hè. Als ik bijvoorbeeld zeg dat deze oorlog beroerd gaat en Trump en Netanyahu te ver gaan, wordt me verweten dat ik voor Iran ben. Dan haal je erbij dat mensen in dit topic niet telkens over Iran zeggen dat ze te ver gaan, waaruit jij concludeert dat mensen voor Iran zijn.

Paar reacties later ben je verontwaardigd “dat er zoveel anti-westers sentiment is”, wat niemand gezegd heeft, maar jij gewoon tussen de regels door zelf ingevuld hebt. En dan gaat de discussie ineens daarover.

Dat is die vervelende manier van discussiëren die ik al vaker tegen je gezegd heb.
  donderdag 9 april 2026 @ 20:00:22 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220543240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Graaiers, die toevallig allemaal juwelier zijn zeker?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:57 schreef kree het volgende:

[..]
niet eens?

en verwar joden niet met de Israëlische regering?
Ik kom in die kringen namelijk en niemand wil die oorlog. Niet vanuit christelijk geloof iig.
De huidige Israëlische regering zijn allemaal joods. Ik verwar dus helemaal niets.

In de knesset zit af en toe nog een verdwaalde arabier. Maar niet in de regering.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220543279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Dat is niet hoe ‘t telkens gaat hè. Als ik bijvoorbeeld zeg dat deze oorlog beroerd gaat en Trump en Netanyahu te ver gaan, wordt me verweten dat ik voor Iran ben. Dan haal je erbij dat mensen in dit topic niet telkens over Iran zeggen dat ze te ver gaan, waaruit jij concludeert dat mensen voor Iran zijn.

Paar reacties later ben je verontwaardigd “dat er zoveel anti-westers sentiment is”, wat niemand gezegd heeft, maar jij gewoon tussen de regels door zelf ingevuld hebt. En dan gaat de discussie ineens daarover.

Dat is die vervelende manier van discussiëren die ik al vaker tegen je gezegd heb.
Waar heb ik jou vergeten voor Iran te zijn? Kom eens met een concreet voorbeeld hiervan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220543292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Dat vind ik ook en altijd alles omdraaien, niet reageren op rechtstreekse vragen, gaan jammeren als ie niet serieus genomen wordt en 'gepest' en roepen om onderbouwing terwijl ie zelf niks onderbouwt.
pi_220543300
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar heb ik jou vergeten voor Iran te zijn? Kom eens met een concreet voorbeeld hiervan.
_O- _O- _O-
pi_220543301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Graaiers, die toevallig allemaal juwelier zijn zeker?
[..]
De huidige Israëlische regering zijn allemaal joods. Ik verwar dus helemaal niets.

In de knesset zit af en toe nog een verdwaalde arabier. Maar niet in de regering.
Dat ze vanuit een bepaald iets komen, wil nog niet zeggen dat de joden schuld ervan zijn?
Het is daar gewoon democratisch gekozen regering?

In tegen stelling tot Iran bv.

maar afgezien van dat denk ik dat landen (bevolkingsgroepen) moeten zoeken naar overeenkomsten en niet de verschillen.
En het op moeten lossen met praten en niet met oorlog.

zo zie ik het voor me vanuit christelijk geloof, maar ook vanuit mijn eigen principe.

Wat hebben we hier nu allemaal aan eigenlijk? het is een soort van WW3 aan het worden.?
Nou ik heb er niet voor gekozen, de EU ook niet.

Welke landen wel?

vergeet ff niet binnenvallen groenland verhaal trouwens, wat ook al een retarded idee was van brulaap.
  donderdag 9 april 2026 @ 20:05:24 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220543309
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Krijg ik nog een antwoord op mijn vraag wat jij als westers ziet, wat zijn westerse normen en waarden voor jou?
  donderdag 9 april 2026 @ 20:05:26 #71
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220543310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Heeft wel gewerkt,
Is de straat van Hormuz weer open?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220543317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Is de straat van Hormuz weer open?
ja 10 schepen door :')
pi_220543326
Hoe lang zal dit standhouden? Ik wil er geld op inzetten. Het is een kwestie van tijd voordat de volgende aanval van de VS en Israël op Teheran plaatsvindt, of voordat opnieuw een kopstuk wordt uitgeschakeld tijdens onderhandelingen.
pi_220543328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Krijg ik nog een antwoord op mijn vraag wat jij als westers ziet, wat zijn westerse normen en waarden voor jou?
Ik heb hier wel een mening over, maar je vroeg het niet aan mij ;)
pi_220543335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:07 schreef Peppert het volgende:
Hoe lang zal dit standhouden? Ik wil er geld op inzetten. Het is een kwestie van tijd voordat de volgende aanval van de VS en Israël op Teheran plaatsvindt, of voordat opnieuw een kopstuk wordt uitgeschakeld tijdens onderhandelingen.
nog geen week gok ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')