Waarom vuurt Iran raketten af terwijl Israel Libanon aan het bombarderen is?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:16 schreef Elizium het volgende:
[..]
Mooi of niet dat een land zich verdedigt. Dacht Israël werkelijk dat ze paar bommen op land gooien er geen antwoord komt. Israël sloopt hele flats in Libanon op dit moment. Iran antwoord enkel, eerst deed Iran enkel USA militaire doelen. Maar ze gaan gewoon mee met het niveau van Israël, vervelen he dat iemand terug vecht?
Ik heb niks met beide landen, laten ze elkaar maar lekker plat gooien
Dan ken je China dus niet zo goedquote:Op donderdag 9 april 2026 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hln.be/iran/d(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Zo doe je dat! Terwijl het westen bommen en granaten blijft gooien, en vrienden zegt te blijven met een land waar de president stelde dat hij een volledige bevolking wilde uitroeien, is China elke keer weer bezig met diplomatie, zonder wapens, om oorlogen te stoppen.
Ik heb een Amerikaanse thuis zitten, ik zal haar wel haten dan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben in Turkije én in Amerika geweest. Ja, nu wordt het ingewikkeld he?
Die zou het wel hebben verdiend ja. Chinese diplomatie heeft zoveel narigheid voorkomen. Verschil is dat die er niet mee pronken.quote:
Zo'n enorme?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse thuis zitten, ik zal haar wel haten dan.
Ik ben dus niet anti-westers!? Wat een gewicht valt van mijn hart.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat maar zien dat ik dat heb gezegd ...
Er zijn ook Amerikanen die de VS haten, dat zegt tegenwoordig allemaal niets meer. Anti-Westerse sentimenten zijn ook in de VS volop aanwezig, met name richting de uiterste linkerzijde van het politieke spectrum daar.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij limiteerd jezelf en kiest al partij zonder context, alleen maar omdat je niet verder kan kijken dan je zogenaamde cultuur. Zelfs in mijn eigen familie is niet één cultuur, niet in mijn straat, laat staan in mijn land. Cultuur is abstract.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oké, tja, dan verschillen we daar.
wat kost dat tegenwoordig zo'n Amerikaanse huishoudster?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wordt dit riedeltje elke dag afspelen niet vermoeiend?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn ook Amerikanen die de VS haten, dat zegt tegenwoordig allemaal niets meer. Anti-Westerse sentimenten zijn ook in de VS volop aanwezig, met name richting de uiterste linkerzijde van het politieke spectrum daar.
Verpakt in een fake laagje fatsoen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:15 schreef Perox het volgende:
HowardRoark hoef je niet serieus te nemen mensen. Extremistisch typ.
Het ging hier niet over jou. Maar aangezien je ernaar vraagt. Jij omarmd inderdaad anti-Westerse sentimenten.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben dus niet anti-westers!? Wat een gewicht valt van mijn hart.
Ik vind jou nog steeds anti westers.
Niet slecht verpakt, ik ben fatsoenlijk. Het is ook veelzeggend dat de user Perox zijn aantijging niet verder kan onderbouwen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verpakt in een fake laagje fatsoen.
In deze situatie omarmt met een d spellen is wel anti-Westers.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het ging hier niet over jou. Maar aangezien je ernaar vraagt. Jij omarmd inderdaad anti-Westerse sentimenten.
Een mening over je eigen land, heb jij dat ook wel eens? Maakt je dat meteen een hater van je eigen land.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn ook Amerikanen die de VS haten, dat zegt tegenwoordig allemaal niets meer. Anti-Westerse sentimenten zijn ook in de VS volop aanwezig, met name richting de uiterste linkerzijde van het politieke spectrum daar.
Hier Howiequote:Op donderdag 9 april 2026 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat maar zien dat ik dat heb gezegd ...
quote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het ging hier niet over jou. Maar aangezien je ernaar vraagt. Jij omarmd inderdaad anti-Westerse sentimenten.
Hier moest ik eigenlijk wel hard om lachen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ongeveer een kwart Uitstraling moeder.
Nog even wat bommetjes droppen voordat nieuwe peace deal in gaat.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
IDF orders people to flee homes in Beirut as it warns of further strikes
The Israeli military has again ordered people to flee their homes in the southern suburbs of Beirut, as it warned of more strikes that have already devastated the Lebanese capital.
Lijkt me duidelijk dat er geen intentie is tot een staak het vuren zo tenzij Trump Bibi een halt toe gaat roepen.
Je leest mijn post niet goed. Ik zeg Amerikanen die de VS haten, dat gaat dus verder dan slechts een mening hebben.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een mening over je eigen land, heb jij dat ook wel eens? Maakt je dat meteen een hater van je eigen land.
Effe serieus, je bent toch geen kleuter? De afslag naar volwassen worden gemist?
We zijn hier inclusief en divers dus alle onderwerpen komen aan bodquote:Op donderdag 9 april 2026 17:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die geveinsde ophef hier over een fucking column door een nobody terwijl er god-weet-ik wat voor batshit crazy ontwikkelingen in de wereldpolitiek plaatsvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |