Dat zou Trump alleen doen als het afgesproken is, maar het lijkt mij wat vreemd als de VS akkoord zou gaan met het niet ageren tegen Hezbollah van Israel en meteen ook een vreemde eis van Iran mocht dat zo zijn, zo van onze terroristische tak in een ander land moet je ook afblijven.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
IDF orders people to flee homes in Beirut as it warns of further strikes
The Israeli military has again ordered people to flee their homes in the southern suburbs of Beirut, as it warned of more strikes that have already devastated the Lebanese capital.
Lijkt me duidelijk dat er geen intentie is tot een staak het vuren zo tenzij Trump Bibi een halt toe gaat roepen.
Je noemt hem en andere users ook 'anti-Westers'. Haha, en nu ben je weer net aan het doen alsof je de onschuld zelve bent.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Hij heeft zelf gepost over vakanties in landen zoals Iran en Pakistan. Ik verzin dat dus helemaal niet, het zijn zelfs onderwerpen waar ik nog posts met hem over heb uitgewisseld in de desbetreffende topics.
Laat maar zien dat ik dat heb gezegd ...quote:Op donderdag 9 april 2026 17:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je noemt hem en andere users ook 'anti-Westers'.
Dat zijn prachtige landen inderdaad. Je zou ze ook eens moeten bezoeken.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Hij heeft zelf gepost over vakanties in landen zoals Iran en Pakistan. Ik verzin dat dus helemaal niet, het zijn zelfs onderwerpen waar ik nog posts met hem over heb uitgewisseld in de desbetreffende topics.
De bouw van Israëlische nederzettingen is door de VN-Veiligheidsraad in resolutie 446 van maart 1979 illegaal verklaard.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:55 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zie zelf geen reden waarom er op de Westelijke Jordaanoever geen Israëliërs zouden kunnen wonen.
Nouja Trump postte het toch zelf?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou Trump alleen doen als het afgesproken is, maar het lijkt mij wat vreemd als de VS akkoord zou gaan met het niet ageren tegen Hezbollah van Israel en meteen ook een vreemde eis van Iran mocht dat zo zijn, zo van onze terroristische tak in een ander land moet je ook afblijven.
Lol, je bent een volwassen man, je weet ook dondersgoed wat je post. Gaslighting heet dat.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat maar zien dat ik dat heb gezegd ...
nee het zegt alleen dat hij graag op vakantie gaatquote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het achterlijke landen met boel barbaarse elementen in de culturen. Maar aangezien jij stelde dat je tegen culturen bent die dreigen om andere beschavingen te vernietigen, vraag ik mij af hoe dat strookt met het bezoeken van landen waar zulke ideeën mbt Israël de norm zijn. Het Iraanse regime doet dat zoals we weten al decennia.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zijn prachtige landen inderdaad. Je zou ze ook eens moeten bezoeken.
Dat zijn toch niet de voorwaarden van het huidige bestand, dat zijn voorstellen voor een eventuele vredequote:Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja Trump postte het toch zelf?
Ik zie op nummer 3 toch echt iets over Libanon staan
Misschien viel hij bij nummer 2 al in slaap?
[ afbeelding ]
Ergens op vakantie gaan maakt je toch niet direct een sympathisant?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een niveauquote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan heb je een zwak voor islamitische culturen?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doe je niet als je de cultuur in zulke landen onprettig vind natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het zegt alleen dat hij graag op vakantie gaat
dat zwak heb je compleet verzonnen
Ah zo, ja op die manier kan ik zien dat er verwarring ontstaan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de voorwaarden van het huidige bestand, dat zijn voorstellen voor een eventuele vrede
dat doe jij nietquote:Op donderdag 9 april 2026 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doe je niet als je de cultuur in zulke landen onprettig vind natuurlijk.
In de auto toeter je altijd terwijl je een hamburger eet?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben in Turkije én in Amerika geweest. Ja, nu wordt het ingewikkeld he?
Oké, tja, dan verschillen we daar.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
In de auto toeter je altijd terwijl je een hamburger eet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |