Daar ga je al de fout in, evolutie heeft dat namelijk wel. Al de onzin die hier voorbij komt is iets van de afgelopen 50 jaar, gepusht door voornamelijk feministen onder het mom van 'muh gelijkheid' terwijl vrouwen en mannen in geen enkele wijze gelijk zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de evolutie veel te doen heeft met het selecteren van wasprogramma's of het programmeren van Python. De moderne maatschappij is een totaal ander beestje dan jagen/verzamelen.
[..]
Wat jij hier doet is iets verzinnen om het vervolgens iemand te verwijten. Er is hier niemand aan het janken dat het gras blauw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik mensen hier verwijt is dat ze keihard in alle feministische bullshit trappen. Van kinderen tot werk, tot complete uitsluiten van het andere geslacht.
Hoe had jij kunnen bestaan zonder man?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is dat niet de aanleiding van dit topic? De overweldigende hoeveelheid vrouwen die op basis van behaalde resultaten in het verleden, concluderen dat ze eigenlijk beter gedijen zonder man?
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in, evolutie heeft dat namelijk wel. Al de onzin die hier voorbij komt is iets van de afgelopen 50 jaar, gepusht door voornamelijk feministen onder het mom van 'muh gelijkheid' terwijl vrouwen en mannen in geen enkele wijze gelijk zijn.
Letterlijk elk statistiek laat dat zien.Het is ook wel bijzonder dat ze om ziekteverzuim tegen te gaan allerlei vrouwspecifieke verlofregelingen eisen om tot dezelfde productie als hun mannelijke collega te kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik mensen hier verwijt is dat ze keihard in alle feministische bullshit trappen. Van kinderen tot werk, tot complete uitsluiten van het andere geslacht.
Denk aan regeling rondom overgangsklachten, menstruatieverlof komt regelmatig voorbij. Het ouderschapsverlof is ook al enorm versoepeld de afgelopen jaren. Stellen kunnen tegenwoordig maandenlang vrijaf nemen op kosten van een werkgever zodra er een kind geboren is.blablablabla
Ik wil de discussie best aanboren, hoor. Onze zoon is een donorkindje dus ik weet niet of het wenselijk is voor je om die kant op te gaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe had jij kunnen bestaan zonder man?
Ik neem aan dat er een mannelijke donor is geweest?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil de discussie best aanboren, hoor. Onze zoon is een donorkindje dus ik weet niet of het wenselijk is voor je om die kant op te gaan.
Er werd niet op mij gereageerd sorry. Maar ikzelf wil wel graag de zorg over mijn kinderen als ik kinderen had.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar terug naar de vraag waarom jij geen zorgrol wil... Wat is daarop je antwoord?
Volgens de nu gangbare opvattingen in de sexuologie is het begrip libido achterhaald.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:56 schreef VEM2012 het volgende:
Beter neuken. Want vrouwen hebben allesbehalve een lager libido. Maar slechte seks…, ja daar droog je van op.
Dat weet ik niet. Ik wil best zorg voor kinderen nemen hoor. Als je er niet voor je eigen kinderen bent wat voor persoon ben je danquote:Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees even terug en bekijk objectief waar miss_sly en ik boos zijn.
Ik stel maar 1 vraag: waarom willen mannen de zorgrol niet? Schijnbaar is dat heel moeilijk te beantwoorden. Er wordt of helemaal niet gereageerd, of er wordt een wedervraag gesteld waarom ik dan een man zou kiezen die daarvoor bedankt (terwijl mijn man zijn deel in ons huishouden zelf echt meer dan prima oppakt)
Zou je je baan (deels) opgeven zodat je voor je kinderen en huishouden kon zorgen, zodat je vrouw fulltime kon blijven werken?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:18 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik geen zorgrol wil. Waarom verzin je dingen als je inhoudelijk kennelijk niks meer te zeggen hebt?
quote:Op woensdag 8 april 2026 21:24 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik wil best zorg voor kinderen nemen hoor. Als je er niet voor je eigen kinderen bent wat voor persoon ben je dan
Helder. Heb je zelf ook kinderen?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:24 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik wil best zorg voor kinderen nemen hoor. Als je er niet voor je eigen kinderen bent wat voor persoon ben je dan
Ik blijf maar editenquote:Op woensdag 8 april 2026 21:18 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Er werd niet op mij gereageerd sorry. Maar ikzelf wil wel graag de zorg over mijn kinderen als ik kinderen had.
Als het kan ja. Geen problemen mee. Als de fulltime baan van de vrouwelijke partner meer oplevert waarom niet. En dit moet besproken worden dit bepaal je samen meen ik.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou je je baan (deels) opgeven zodat je voor je kinderen en huishouden kon zorgen, zodat je vrouw fulltime kon blijven werken?
Jazeker. En met mij vele vrouwen die daar gebruik van maken zonder hun partner.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een mannelijke donor is geweest?
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in, evolutie heeft dat namelijk wel. Al de onzin die hier voorbij komt is iets van de afgelopen 50 jaar, gepusht door voornamelijk feministen onder het mom van 'muh gelijkheid' terwijl vrouwen en mannen in geen enkele wijze gelijk zijn.
Letterlijk elk statistiek laat dat zien.Er wordt duidelijk op het gevoel van vrouwen ingespeeld om een wig (zeg ik dit goed) te drijven tussen vrouwen en mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik mensen hier verwijt is dat ze keihard in alle feministische bullshit trappen. Van kinderen tot werk, tot complete uitsluiten van het andere geslacht.
Gezien die statistieken zouden deze vrouwen nooit een voldoende inkomen kunnen genereren, fulltime werken en zorgen voor kinderen. Terwijl mannen vaker wel beter verdienende banen hebben. Niet zozeer omdat vrouwen worden geweerd van deze posities. Maar omdat vrouwen simpelweg deze banen in de techniek bijvoorbeeld niet willen.
Dus toen ging je naar een kliniek toe?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jazeker. En met mij vele vrouwen die daar gebruik van maken zonder hun partner.
Zo was er een sheikh in Saoedi-Arabië die zei dat vrouwen beter niet kunnen autorijden omdat dat slecht voor hun eierstokken zou zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:03 schreef Qarrad het volgende:
Vroeger dachten ze dat vrouwen niet met de trein konden, want hun baarmoeder zou met die snelheid uit het lood gaan staan. Dat is een beetje de categorie waarin ik dit soort praatjes indeel.
Dan heb je toch een man nodig?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jazeker. En met mij vele vrouwen die daar gebruik van maken zonder hun partner.
Wat ik hier niet snap is dat ze geen kind van hun partner willen of begrijp ik het niet?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan heb je toch een man nodig?
Zonder een man en een vrouw worden er ook geen mannetjes en vrouwtjes geboren.
Moet je dan niet reël blijven? Ik bedoel kinderen zijn een verantwoording. Verwaarlozen is een no-go. Je kunt niet werkloos worden en voor kinderen zorgen. Al zal er hier in nederland wel een vangnet voor zijn. Het zou voor mij afhangen hoe veel die 20% minder uitmaakt voor het hele gezin.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Helder. Heb je zelf ook kinderen?
[..]
Ik blijf maar editen. Mooi dat je voor je eigen kinderen wil zorgen als man. Ik vraag me wel af hoe makkelijk je die keus maakt als zij 20% minder verdient in een rol met minder toekomstperspectief?
Wat ik maar wil zeggen: het speelveld is vaak niet gelijk om mee te beginnen vanwege de loonkloof.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:06 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Wat ik hier niet snap is dat ze geen kind van hun partner willen of begrijp ik het niet?
Bij veel klinieken is al het sperma toch stiekem van de eigenaar van die kliniek zelf. Dat is dan een vunzige Israelier en geen chad van 2 meter lang. Die dan 230 kinderen verwekt. Die dertig jaar later samen komen in een praatprogramma om hun leed te delen.
Maar ja, het is best makkelijk om een welwillende donor te vinden voor een vrouw, we zijn verre van afhankelijk van mannen om zwanger te raken.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan heb je toch een man nodig?
Zonder een man en een vrouw worden er ook geen mannetjes en vrouwtjes geboren.
Mannen hebben vrouwen meer nodig dan dat vrouwen mannen nodig hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:19 schreef Candymannetje het volgende:
Mannen en vrouwen hebben elkaar altijd nodig.
Komt dat zaad niet uit een man dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar ja, het is best makkelijk om een welwillende donor te vinden voor een vrouw, we zijn verre van afhankelijk van mannen om zwanger te raken.
Ja, eens dat het speelveld niet heel zwart-wit is. Maar het is wel opvallend dat mannensectoren beter betalen. En dat heeft dan weer zijn oorsprong in andere systemische ongelijkheden.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:17 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Moet je dan niet reël blijven? Ik bedoel kinderen zijn een verantwoording. Verwaarlozen is een no-go. Je kunt niet werkloos worden en voor kinderen zorgen. Al zal er hier in nederland wel een vangnet voor zijn. Het zou voor mij afhangen hoe veel die 20% minder uitmaakt voor het hele gezin.
De loonkloof komt voornamelijk door dat de ene soort baan eenmaal meer oplvert dan de ander. Vrouwen prefereren kenbaar management posities op kantoor in de HR of in de zorg. Techniek verdient eenmaal veel beter maar dit prefereren vrouwen dus niet. En vrouwen wekrne natuurlijk vaker deeltijd. Dan heb je per saldo ook minder. Maar als je een leuke HR positie dag levert ook op. Daar moet je van kunnen overleven.
Maar volgens mij is dit in de praktijk niet heel zwart-wit. Mischien zou ik daarnaast iets kunnen doen. Een online shop attenden als de kinderen naar school gebracht?
Jij wint hoor, zonder het zaad van mannen ontstaan er geen kinderen. Maar je mist (mogelijk wel bewust) het punt dat vrouwen allang niet meer afhankelijk zijn van de bereidheid van mannen om een vrouw actief te steunen in die wens.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Komt dat zaad niet uit een man dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |