Joint Forces Command, is idd NATO.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee Brunssum.
Is volgens mij van de NAVO.
Herkenning?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Financiële steun richting Israel, wapenleveringen, herkenning van een Palestijnse staat. Noem het maar op ..
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grote steden ken ik niet, behalve uit de boeken, behalve van tv.
Stuur je wel een kattenbel ?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grote steden ken ik niet, behalve uit de boeken, behalve van tv.
🌮 Tuesday.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit een blufje van onze oranje aapje of gaan we vannacht kernbommen zien? Wat denken jullie.
Past gewoon in het rijtje Russische nucleaire dreigementen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit een blufje van onze oranje aapje of gaan we vannacht kernbommen zien? Wat denken jullie.
Trump bluft nooit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
daar istie wweer hoorquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:36 schreef mcmlxiv het volgende:
Gelukkig weten onze huis-magaas uit te leggen dat de VA en Israël zich natuurlijk niet aan internationale wetten hoeven te houden, want Iran doet dat ook niet. Mooi dat dat nu duidelijk is, kunnen we die leugens over het ontkennen van de vele Israëlische en Amerikaanse oorlogsmisdaden vanaf nu links laten liggen. Genocide, het vermoorden van burgers, kleine kinderen inclusief, onze extreem-rechtse vrienden vinden het prima, zolang het maar moslims zijn.
Tja Israël heeft de smaak van genocide en grootschalige verwoestingen in Gaza te pakken gekregen, wordt toch duidelijk dat beestachtigheid in elk volk terug te vinden is.
Gaan ze Trump op Iran gooien?!quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef TAmaru het volgende:
Hoe vaak is dat doomsday vliegtuig al in de lucht geweest? En zit Trump daar ook in?
Ik hou alle opties open bij die gozer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wel vaker. Trump zal er niet zelf inzitten, het is een relay en command vliegtuig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef TAmaru het volgende:
Hoe vaak is dat doomsday vliegtuig al in de lucht geweest? En zit Trump daar ook in?
Mss personeel ophalen voor de aanval straksquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:07 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Wel vaker. Trump zal er niet zelf inzitten, het is een relay en command vliegtuig.
Het is trouwens al geland, ergens op een militaire basis.
Geen kernbommen denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
nee man, china is kutquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:05 schreef kree het volgende:
Trump is weer lekker bezig...... de eikel.
Echt we moeten als EU en NAVO zsm banden met hem verbreken want die LUL gebruikt alles alleen maar tegen de rest van de wereld.
Oeh EU wil niet helpen en steunen met zijn idiote plannen, dan trek ik me druk uit NAVO hoor....
Doet ie zijn best maar. mss moeten wij de banden wat meer aanhalen met China enzo.
En canada want die zal het hier totaal niet mee eens zijn.
Laat die Trump lekker rotten op zijn eigen USA eilandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |