Jij bent nog steeds goed in het ontwijken van vragen naar moraliteit. Gemini kan die niet voor je beantwoorden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ligt aan de situatie. Zie ook:
[..]
En dan even iets specifieker en niet alleen energie. ook Gemini:quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ligt aan de situatie. Zie ook:
[..]
quote:Bombing a desalination plant is generally considered a war crime under international law because such facilities are classified as "objects indispensable to the survival of the civilian population".
Ziet er wel gezellig uit!quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Geen idee wat ze zeggen, maar ze lijken het fantastisch leuk te vinden allemaal.
Grote steden ken ik niet, behalve uit de boeken, behalve van tv.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan grote steden en zou er echt niet willen wonen, maar dit is toch wel gaaf zeg.
'Geen regime change of politieagentje meer, dat is een linkse hobby'.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was een serieus vaak gebruikt argument tegen Harris.
In vergelijking met deze mafketel is ze inderdaad fantastisch.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens sommigen was ze fantastisch. Menigeen hier ook op FOK! liep met haar weg.
Toch wel?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:24 schreef Joppiez het volgende:
gaat mijn inziens toch wel een rode lijn over.
Bakermat van alle monotheïstische religies. Maar goed, bom erop, uitwissen en lang leve Jesus Christ Donald Trump.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:24 schreef Joppiez het volgende:
Ben benieuwd naar de (politieke) gevolgen van deze circus. Dreigen een totale beschaving uit te roeien gaat mijn inziens toch wel een rode lijn over. Hoe we het ook oneens zijn over Iran, het is ons land niet en het is nog altijd een (zelf) respecterend land met een rijke historie en cultuur. In tegenstelling tot het land met de McDonalds als cultureel meesterwerk en nalatenschap.
Wij hebben hier gelukkig geen eigen nukes en geen noemenswaardig leger, dat kan soms een voordeel zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Dit is gewoon schurkentuig wat daar in het Witte Huis zit. Jammer dat bepaalde mensen daar pas nu achter komen.
Als je stemt op een boze onbekwame onbeschofte rechtse half fascistische populist krijg je er ook boos onbekwaam onbeschoft rechts populistisch half fascistisch beleid er voor terug.
Een tip voor de PVV stemmer.
Dat is nou echt een joint special operation.quote:
De gloeilamp, het internet, het vliegtuig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:24 schreef Joppiez het volgende:
Ben benieuwd naar de (politieke) gevolgen van deze circus. Dreigen een totale beschaving uit te roeien gaat mijn inziens toch wel een rode lijn over. Hoe we het ook oneens zijn over Iran, het is ons land niet en het is nog altijd een (zelf) respecterend land met een rijke historie en cultuur. In tegenstelling tot het land met de McDonalds als cultureel meesterwerk en nalatenschap.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan is het 02:00 uur en dan begint Trump over dat hij het witte huis oranje wil gaan verven.
Hier bij mij een paar kilometer verder zit wel een Amerikaanse legerbasis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:30 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wij hebben hier gelukkig geen eigen nukes en geen noemenswaardig leger, dat kan soms een voordeel zijn
Vanuit de schuilkelder?quote:
Volkelgenotquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier bij mij een paar kilometer verder zit wel een Amerikaanse legerbasis.
Nee hoor, jouw vraag was in hoeverre het een oorlogsmisdaad zou zijn als VS en Israël de infrastructuur, energiecentrales en ontziltingsinstallaties van Iran gaan aanvallen? Ik kom met het feitelijk antwoord op die vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds goed in het ontwijken van vragen naar moraliteit. Gemini kan die niet voor je beantwoorden.
Toch een beetje bang om kleur te bekennen?
Conservatief zijn is één ding, aanvallen op burgers goedkeuren is van een andere orde.
Oei. Ik vond je altijd een leuke fok!ker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier bij mij een paar kilometer verder zit wel een Amerikaanse legerbasis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |