Die regime change daar roept hij over. Alleen is er niets verandert. De nieuwe leider is bijna nog enger. En ze gaan door tot het eind. Geen deal.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Je moet Trump een package deal bieden waarbij hij zich als 'winnaar' kan tonen aan het thuisfront. Dus die zeestraat open, regime change hoeft verder niet want volgens hem is dat al gebeurd door die oude Ayatollah te doden, en een oliedeal. Dat zou ik doen als ik Iran was, dan kom je goed weg.
Als Ik een regime leider van Iran was. Zou ik straat Hormuz gelijk op slot zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Je moet Trump een package deal bieden waarbij hij zich als 'winnaar' kan tonen aan het thuisfront. Dus die zeestraat open, regime change hoeft verder niet want volgens hem is dat al gebeurd door die oude Ayatollah te doden, en een oliedeal. Dat zou ik doen als ik Iran was, dan kom je goed weg.
Jij gaat er dus vanuit dat Donald zich aan zijn woord zal houden. In dat geval zou ik vannacht maar opblijven, want zo'n spectaculaire uitbarsting van geweld zal je waarschijnlijk nooit meer kunnen zien.quote:
Als hij nu niks doet staat hij wel heel erg voor schut. Zeker bij zijn rechtse wapengekke achterban zal men hem als een loser neerzetten als hij zijn keutel intrekt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat Donald zich aan zijn woord zal houden. In dat geval zou ik vannacht maar opblijven, want zo'n spectaculaire uitbarsting van geweld zal je waarschijnlijk nooit meer kunnen zien.
Als het luchtalarm gaat zet ik de tv wel aanquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er hier nog users die vannacht opblijven om 'het einde van een beschaving' mee te maken?
Vance is een enorme engnek, maar het is dan wel weer een isolationist die weinig op heeft met politieagentje spelen in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijjn beoogde opvolgers zijn minstens zo eng hoor
Ik woon hem 14km van Volkel vandaan, en vlakbij een belangrijke strategische brug over de Maas, dus ik zie de verblindende lichtflits vanzelf wel, en daarna is het gelijk over en uit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er hier nog users die vannacht opblijven om 'het einde van een beschaving' mee te maken?
Wachten tot 4 mei, wat een geduldquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het luchtalarm gaat zet ik de tv wel aan
Die is geen haar beter, zag hem net nog Iran bedreigen met kernwapens.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vance is een enorme engnek, maar het is dan wel weer een isolationist die weinig op heeft met politieagentje spelen in het Midden-Oosten.
Maar jij vind dat mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is geen haar beter, zag hem net nog Iran bedreigen met kernwapens.
[ x ]
Dat ie braaf aan de lijn loopt uit opportunistische overwegingen betekent natuurlijk niet dat hij als president dezelfde acties had ondernomen. Iedereen in Maga kringen met ambitie weet dat je slaafs je loyaliteit aan Trump moet verkondigen als je enige kans wil hebben om zijn opvolger te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is geen haar beter, zag hem net nog Iran bedreigen met kernwapens.
[ x ]
Dat gaat niet meer werken. De golfstaten werken nu samen met de Ukraine. Daarnaast heeft Iran zeeer waarschijnlijk niet genoeg raketten etc. om dit voort te zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Als Ik een regime leider van Iran was. Zou ik straat Hormuz gelijk op slot zetten.
Door de bombardement van VS zullen de Iraniers wanhopigen worden en daarom voor regime kiezen in hoop dat stabiel worden. Maar uiteindelijk zal die wanhopige mensen boos of kwaad worden en willen wraak. Dus Regime faciliteren hiervoor.
Paar jaartje later Break News... Aanslagen in VS.. Nou ja. Dat gaat eindeloos doorgaan totdat VS zelf toegeeft en aan Iran smeken ermee te stoppen.
Kortom het is schaakmat. VS kan dit alleen winnen als zij een oorlogsmisdaad begaan.
Ik denk dat de VS een aantal belangrijke infrastructurele plekken zal vernielen en dan weer een deadline opwerpt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Er gaat hier echt niks gebeuren hoor. En het Witte Huis heeft al gezegd geen kernwapens in te gaan zetten.
Hangt er vanaf hoe laat het begint. Net als bij voetbal bij mij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:43 schreef Haags het volgende:
Ieder deelnemend land aan het komende WK voetbal zou dat schijthol toch gewoon moeten boycotten. Sodemieter op joh, idioot.
Iranezen zijn niet dom en ombeschaafd. Vaak redelijk goed opgeleide mensen zelfs die last hebben van het tuig dat aan de macht is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran is geen beschaafd land daar mis je niks aan, een stel haatbaarden die kinderen op doelen zetten die de VS mogelijk zullen bombarderen.
Die luxe hebben ze niet de olie raakt nu echt op en inflatie gaat door het dak ook in De VS.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS een aantal belangrijke infrastructurele plekken zal vernielen en dan weer een deadline opwerpt.
Juist. Wat Iran weer zal verwerpen, dus deze oorlog gaat nog wel even duren.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS een aantal belangrijke infrastructurele plekken zal vernielen en dan weer een deadline opwerpt.
Een gevaarlijke, gestoorde en megalomane gek.quote:A whole civilization will die tonight [..]
&
[..] God bless the great people of Iran.
Dan had Trump mss wel meer back up gekregen van achterban. Al was de schutter toch ook een republikein volgens mij? Raarder was hoe dat is gegaan. Als je de beelden en uitleg ziet. Hoe kan men die man niet hebben gezien? Sniper teams stonden niet klaar op een bepaald dak.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe had de wereld eruit gezien als de kogel in de zomer van 2024 wel dodelijk was geweest?
Misschien was het wel in scène gezet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan had Trump mss wel meer back up gekregen van achterban. Al was de schutter toch ook een republikein volgens mij? Raarder was hoe dat is gegaan. Als je de beelden en uitleg ziet. Hoe kan men die man niet hebben gezien? Sniper teams stonden niet klaar op een bepaald dak.
Wie zijn dat dan wss?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijjn beoogde opvolgers zijn minstens zo eng hoor
Ik ben niet echt van de samenzweringen, maar ik vind het wel wat bijzonder dat je maar echt heeeeel erg weinig hoort over de afwikkeling van de aanslagen op Yrump.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan had Trump mss wel meer back up gekregen van achterban. Al was de schutter toch ook een republikein volgens mij? Raarder was hoe dat is gegaan. Als je de beelden en uitleg ziet. Hoe kan men die man niet hebben gezien? Sniper teams stonden niet klaar op een bepaald dak.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de samenzweringen, maar ik vind het wel wat bijzonder dat je maar echt heeeeel erg weinig hoort over de afwikkeling van de aanslagen op Yrump.
Is raar. En je had verwacht dat Trump TOTAAL uit zijn dak was gegaan. Viel er mee. Ik hou ook niet van die theorien.. Dit vraagt erom.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de samenzweringen, maar ik vind het wel wat bijzonder dat je maar echt heeeeel erg weinig hoort over de afwikkeling van de aanslagen op Yrump.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat wil jij er nog meer over weten dan?
Na dit debakel? Kan mij niet voorstellen.quote:
Rutte lacht, die vindt het een topactiequote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef ootjekatootje het volgende:
En Mark Rutte zit over een paar uur naast hem?
Het is toch jammer dat die moordaanslag in 2024 niet is gelukt....quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:29 schreef Ama het volgende:
Wanneer valt die man eens ongelukkig van de trap.
https://www.reddit.com/r/(...)bommen_op_nederland/quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon hem 14km van Volkel vandaan, en vlakbij een belangrijke strategische brug over de Maas, dus ik zie de verblindende lichtflits vanzelf wel, en daarna is het gelijk over en uit.
Vance, Rubio, Scott, Cruz, en daarna ws een keer een Trump telg.quote:
Ja leuk maar als ze het ruhrgebied gaan nuken zit je 1e rangquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)bommen_op_nederland/
Zit ik net goed in M-Limburg.
Eens. Per direct uit zijn ambt zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:21 schreef Cherni het volgende:
Met dit soort uitsptaken behoor je meteen president af te zijn.
Dat bedacht ik mij ook. Maar China trekt zich nu ook meer terug in het 'normale; . Men steunt Rusland niet echt meer bijv.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Als ik China was zou ik nu ff Taiwan innemen, niemand die het merkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |