Nee, onzin. Iraanse stedelingen zijn misschien redelijk 'modern' te noemen maar hoe verder je daarvandaan komt, hoe middeleeuwser het word.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Iranezen zijn ook modern, ondanks alle Westerse propaganda.
Het is een beetje vergelijkbaar met Marokko. Ook een islamitisch land maar de Iranezen zijn veel verder ontwikkeld. Natuurlijk alles is verboden daar maar ondergronds zullen ze vast cafe's hebben waar je een biertje kan drinken
Dat kun je ook zeggen over de Verenigde Staten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee, onzin. Iraanse stedelingen zijn misschien redelijk 'modern' te noemen maar hoe verder je daarvandaan komt, hoe middeleeuwser het word.
Het probleem is dat de Democraten en Republikeinen zowat eensgezind zijn op dit gebied (omdat ze beide in de zakken van Israel zitten), de Democraten zijn er alleen op tegen dat de oorlog niet op een legale manier gestart isquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die proberen af en toe wel wat, maar het is inmiddels voor iedereen wel duidelijk dat een president van de VS die zich niets aantrekt van de mening van de andere partij alles kan doen wat hij wil. Zeker als je daarnaast alle truukjes uit het dictator handboek toepast zoals allemaal eigen figuren neerzetten op de belangrijkste posities
Iedereen is wel eens naief, het siertje om te leren en soms gewoon je mening te veranderen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had sympathie voor Trump. Hopelijk kan je mij die misstap vergeven
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dat lef niet.
Hoe kan het dat deze volslagen idioot nog in het witte huis zit?
Idem hier. Zal er wel niet van wakker worden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:48 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik ga lekker slapen jongens. Kijken of we met een knal wakker gaan worden. Of helemaal niet meer
Geldt dit ook voor de VS?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee, onzin. Iraanse stedelingen zijn misschien redelijk 'modern' te noemen maar hoe verder je daarvandaan komt, hoe middeleeuwser het word.
Dit klinkt wel een beetje MAGAquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Democraten en Republikeinen zowat eensgezind zijn op dit gebied (omdat ze beide in de zakken van Israel zitten), de Democraten zijn er alleen op tegen dat de oorlog niet op een legale manier gestart is
Hoe bedoel je? Mijn kritiek is dat de Democraten geen wezenlijke oppositie voeren tegen MAGA. Trump is impopulairder dan ooit en figuren als Schumer en Jeffries (basically de leiders van de partij) zijn nóg impopulairder.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje MAGA
Complottheorietjes zijn altijd leuk aan beide kanten van het spectrum. Voor de gemiddelde mens is dat gewoon een popcornmoment.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mijn kritiek is dat de Democraten geen wezenlijke oppositie voeren tegen MAGA. Trump is impopulairder dan ooit en figuren als Schumer en Jeffries (basically de leiders van de partij) zijn nóg impopulairder.
Elke werkdag rond 18.30 als RTL Boulevard op tv komtquote:
Welke complottheorie heb je het over? AIPAC lobbyt gewoon openlijk bij beide partijenquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Complottheorietjes zijn altijd leuk aan beide kanten van het spectrum. Voor de gemiddelde mens is dat gewoon een popcornmoment.
Sorry maar ik moest echt hard lachenquote:
"Hoelaat begint het nuken?" Zou Fritz Korbach vragen.quote:
Gewoon alle moslimlanden opdoeken. Scheelt hoop ellendequote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon een hele beschaving van 90 miljoen mensen, hup, vernietigen.
Moet kunnen.
Adolf zou trots op je zijn geweest.
Mafklapper
Moslims zijn altijd raar......... ? Het Iraanse volk heeft al aangegeven hiermee (regime) klaar te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:33 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Gewoon alle moslimlanden opdoeken. Scheelt hoop ellende
Je bent 5 minuten te laat. De deal is rond, de straat gaat open. Morgen wordt de maximum snelheid verhoogd naar 150km/u.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:51 schreef Jaroon het volgende:
Okay. Het is nu avond. Ik ben vol verwachting.Ik ga altijd af op Fox news. Eerlijk en duidelijk.......:}
Lijkt mij veel voor grote schepen.....quote:Op woensdag 8 april 2026 01:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je bent 5 minuten te laat. De deal is rond, de straat gaat open. Morgen wordt de maximum snelheid verhoogd naar 150km/u.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |