abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:20:36 #151
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220529930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Iranezen zijn ook modern, ondanks alle Westerse propaganda.

Het is een beetje vergelijkbaar met Marokko. Ook een islamitisch land maar de Iranezen zijn veel verder ontwikkeld. Natuurlijk alles is verboden daar maar ondergronds zullen ze vast cafe's hebben waar je een biertje kan drinken
Nee, onzin. Iraanse stedelingen zijn misschien redelijk 'modern' te noemen maar hoe verder je daarvandaan komt, hoe middeleeuwser het word.
pi_220529983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee, onzin. Iraanse stedelingen zijn misschien redelijk 'modern' te noemen maar hoe verder je daarvandaan komt, hoe middeleeuwser het word.
Dat kun je ook zeggen over de Verenigde Staten.
pi_220530013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die proberen af en toe wel wat, maar het is inmiddels voor iedereen wel duidelijk dat een president van de VS die zich niets aantrekt van de mening van de andere partij alles kan doen wat hij wil. Zeker als je daarnaast alle truukjes uit het dictator handboek toepast zoals allemaal eigen figuren neerzetten op de belangrijkste posities
Het probleem is dat de Democraten en Republikeinen zowat eensgezind zijn op dit gebied (omdat ze beide in de zakken van Israel zitten), de Democraten zijn er alleen op tegen dat de oorlog niet op een legale manier gestart is :')
pi_220530061
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik had sympathie voor Trump. Hopelijk kan je mij die misstap vergeven
Iedereen is wel eens naief, het siertje om te leren en soms gewoon je mening te veranderen.

_O_

Maar OT!: Wat een mafklapper die president van Amerika, gelukkig kan hij niet zo even 1,2,3 een atoomwapen inzetten. Dat gaat via vele lagen en hoop dat er ergens een schakel is die voorkomt dat hij z'n idiote beslissing waar kan maken. Daarnaast afzetten is ook niet zo gemakkelijk. Kan middels senaat + vice president (dan volgt hij hem tijdelijk op) maar is in deze situatie onwenselijk ;) Die man heeft ook de capaciteiten niet Enige wat congress/senaat/bevelhebbers kunnen is zijn eisen niet inwilligen. En afzetten via een process wat weken/maanden kan duren.

That's it.. :{

Verder OT:
Laten we hopen dat het bij blaffen blijft
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220530127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Blijkbaar hebben ze dat lef niet.
Hoe kan het dat deze volslagen idioot nog in het witte huis zit?
Goeie vraag.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_220530135
Ik ga lekker slapen jongens. Kijken of we met een knal wakker gaan worden. Of helemaal niet meer :P
pi_220530152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:48 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik ga lekker slapen jongens. Kijken of we met een knal wakker gaan worden. Of helemaal niet meer :P
Idem hier. Zal er wel niet van wakker worden. :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220530264
Hoelaat eindigt de beschaving?
pi_220530268
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:07 schreef Sjemmert het volgende:
We hebben nog 3 uurtjes :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220530312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Geldt dit ook voor de VS?
pi_220530350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Het probleem is dat de Democraten en Republikeinen zowat eensgezind zijn op dit gebied (omdat ze beide in de zakken van Israel zitten), de Democraten zijn er alleen op tegen dat de oorlog niet op een legale manier gestart is :')
Dit klinkt wel een beetje MAGA :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220530365
twitter
pi_220530367
Kan niet iemand dreigen met het einde van Trump?
pi_220530405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit klinkt wel een beetje MAGA :P
Hoe bedoel je? Mijn kritiek is dat de Democraten geen wezenlijke oppositie voeren tegen MAGA. Trump is impopulairder dan ooit en figuren als Schumer en Jeffries (basically de leiders van de partij) zijn nóg impopulairder.
pi_220530452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Mijn kritiek is dat de Democraten geen wezenlijke oppositie voeren tegen MAGA. Trump is impopulairder dan ooit en figuren als Schumer en Jeffries (basically de leiders van de partij) zijn nóg impopulairder.
Complottheorietjes zijn altijd leuk aan beide kanten van het spectrum. Voor de gemiddelde mens is dat gewoon een popcornmoment.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220530470
quote:
Elke werkdag rond 18.30 als RTL Boulevard op tv komt
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 23:53:09 #167
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220530500
Moeten we Amerika niet gewoon op de knieën dwingen?

Laten we dreigen met atoomgeweld!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220530583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Complottheorietjes zijn altijd leuk aan beide kanten van het spectrum. Voor de gemiddelde mens is dat gewoon een popcornmoment.
Welke complottheorie heb je het over? AIPAC lobbyt gewoon openlijk bij beide partijen :?
pi_220530590
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Sorry maar ik moest echt hard lachen _O- :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2026 @ 00:21:47 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220530605
quote:
"Hoelaat begint het nuken?" Zou Fritz Korbach vragen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220530644
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja joh, gewoon een hele beschaving van 90 miljoen mensen, hup, vernietigen.
Moet kunnen.

Adolf zou trots op je zijn geweest.
Mafklapper 8)7
Gewoon alle moslimlanden opdoeken. Scheelt hoop ellende
pi_220530718
Okay. Het is nu avond. Ik ben vol verwachting.Ik ga altijd af op Fox news. Eerlijk en duidelijk.......:}
pi_220530722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 00:33 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Moslims zijn altijd raar......... ? Het Iraanse volk heeft al aangegeven hiermee (regime) klaar te zijn.
pi_220530752
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 00:51 schreef Jaroon het volgende:
Okay. Het is nu avond. Ik ben vol verwachting.Ik ga altijd af op Fox news. Eerlijk en duidelijk.......:}
Je bent 5 minuten te laat. De deal is rond, de straat gaat open. Morgen wordt de maximum snelheid verhoogd naar 150km/u.
pi_220530755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 01:00 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Je bent 5 minuten te laat. De deal is rond, de straat gaat open. Morgen wordt de maximum snelheid verhoogd naar 150km/u.
Lijkt mij veel voor grote schepen.....
pi_220530759
Dat je een speedboat hebt en een tanker meteen verschil van 80 km per uur langskomt.
pi_220530791
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116365796713313030

quote:
Based on conversations with Prime Minister Shehbaz Sharif and Field Marshal Asim Munir, of Pakistan, and wherein they requested that I hold off the destructive force being sent tonight to Iran, and subject to the Islamic Republic of Iran agreeing to the COMPLETE, IMMEDIATE, and SAFE OPENING of the Strait of Hormuz,I agree to suspend the bombing and attack of Iran for a period of two weeks.

This will be a double sided CEASEFIRE! The reason for doing so is that we have already met and exceeded all Military objectives, and are very far along with a definitive Agreement concerning Longterm PEACE with Iran, and PEACE in the Middle East.

We received a 10 point proposal from Iran, and believe it is a workable basis on which to negotiate. Almost all of the various points of past contention have been agreed to between the United States and Iran, but a two week period will allow the Agreement to be finalized and consummated. On behalf of the United States of America, as President, and also representing the Countries of the Middle East, it is an Honor to have this Longterm problem close to resolution. Thank you for your attention to this matter! President DONALD J. TRUMP
Two more weeks :{

Wel mogelijk weer goedkopere benzine prijzen voor de plebs. E98 #BMWBOYZ
Iran was shaking, alle boten kunnen er weer door. Zelfs Greta wellicht.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220530802
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220530897
En dat wil de Nobelprijs voor vrede krijgen :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220530901
Je zal met Trump elke maandag een vergadering hebben, Er komt een punt dat je het niet pikt of je ben een meeloper.
  woensdag 8 april 2026 @ 05:02:31 #181
242268 DuvalBrood
Duval... heerlijk!
pi_220531112
Trump is een oorlogsmisdadiger die internationale verdragen en wetten aan zijn laars gelapt heeft, hierom moet hij gearresteerd worden en in Den Haag berecht worden, net zoals Milosevic. Zelfde geld voor Netanjahu, Putin, en veel andere 'wereld leiders' (ook het Iraanse regime).

Een nieuwe internationale vredesmacht moet ze allemaal stuk voor stuk ontvoeren, en in Den Haag berechten. Al die testosteron gevulde mongolen dat het zijn, die onze wereld met oorlog en vernieling naar de klote werken, allemaal om hun eigen zakken te vullen met geld en hun ego's te boosten.

Maar goed, gaat nooit gebeuren. Want de slechten winnen in deze wereld en de goeden lijden, altijd.
Machines zijn gemaakt om te werken, mensen zijn gemaakt om te denken.
Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind.
pi_220531142
Ik hoop zo dat het einde van Trump gênant en zo langzaam mogelijk is. Achterlijke idioot zorgt voor zoveel narigheid
  woensdag 8 april 2026 @ 06:12:44 #183
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220531178
Op naar het volgende 'ik bombardeer jullie allemaal kapot'-ultimatum.
pi_220531181
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 05:33 schreef Michie_ het volgende:
Ik hoop zo dat het einde van Trump gênant en zo langzaam mogelijk is. Achterlijke idioot zorgt voor zoveel narigheid
quote:
IK WIL BOWLEN!!!
pi_220531229
Taco,zo vermoeiend die Trump.
  woensdag 8 april 2026 @ 08:29:40 #186
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220531594
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 01:44 schreef TLC het volgende:
En dat wil de Nobelprijs voor vrede krijgen :')
hallo, hij heeft de FIFA vredes prijs hoor, die is veel beter dan de nobelprijs
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220531685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 01:50 schreef Jaroon het volgende:
Je zal met Trump elke maandag een vergadering hebben, Er komt een punt dat je het niet pikt of je ben een meeloper.
Dan moet je ontbijten met een fles whiskey om op hetzelfde niveau te zitten.

Aan de andere kant, die halfjes uit zijn kabinet zijn net zo erg.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220531710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 05:33 schreef Michie_ het volgende:
Dat dus

Volgens mij is die zo dement als kweetnieoewa
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220531758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:47 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Dan moet je ontbijten met een fles whiskey om op hetzelfde niveau te zitten.

*Pete Hegseth has entered the chat...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220531974
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat zien we inderdaad in de VS

De beste universiteiten in het Westen, met tech staan ze op een maar verder de buiten steden zijn ze achterlijk

Helaas gaan we in Nederland ook die kant op. Want de arme "bezorgde burger" zie domme boer/tokkie
Dit inderdaad. Het is niet allemaal te meten in opleidingsniveau helaas. Je leeft in Amerika nu in een land waar de gezondheidszorg op zijn gat ligt, waar de 'leider' van het land ruzie heeft met de hele wereld (behalve Putin en Netanyahu uiteraard; want kontmaatjes) en er eigenlijk niet meer echt sprake is van een democratie.
pi_220533487
quote:
Vance dreigt opnieuw: “Als Iran niet meewerkt, zal het ontdekken dat Trump niet met zich laat sollen”
De Amerikaanse vicepresident JD Vance heeft tijdens een interview aan het Mathias Corvinus Collegium in Hongarije gereageerd op het staakt-het-vuren tussen de VS en Iran van afgelopen nacht. Hij sprak van "goede ontwikkelingen", maar bedreigde Iran meteen. "Als de Iraniërs niet te goeder trouw meewerken, zullen ze zien dat president Trump niet met zich laat sollen", liet hij verstaan.

Vance noemde de operatie in het Midden-Oosten "een succes" voor de Verenigde Staten zelf. De VS slaagden er volgens hem in om het Iraanse leger te decimeren en de Straat van Hormuz te heropenen. In ruil daarvoor zal Iran niet meer aangevallen worden, ook niet door de bondgenoten van de Amerikanen. "Dat is de basis van deze fragiele wapenstilstand, die nu 8 tot 12 uur oud is", zei hij.

Volgens Vance vindt Trump de Iraniërs "betere onderhandelaars dan vechters". Dat lijkt alvast te kloppen, want volgens verschillende experts slaagden de Iraniërs erin om veel meer uit de brand te slepen dan de Amerikanen.

Vance waarschuwde echter ook meteen. Want naast Iraniërs die willen meewerken, zijn er volgens hem ook heel wat die dat níét willen. "De president heeft mij en het onderhandelingsteam opgedragen om in goed vertrouwen tot een overeenkomst te proberen komen. Als de Iraniërs dat ook doen, denk ik dat we een deal kunnen sluiten. Als ze gaan liegen en bedriegen en de fragiele wapenstilstand ondergraven, denken ze beter twee keer na. Want we hebben nog steeds duidelijke militaire, diplomatieke en economische macht. Als Iran niet hetzelfde doet als wij bij de onderhandelingen, zal het ontdekken dat de president van de Verenigde Staten niet met zich laat sollen."
https://www.hln.be/iran/oorlog-amerika-iran~ac88fede/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220533507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 06:12 schreef Eightyone het volgende:
Op naar het volgende 'ik bombardeer jullie allemaal kapot'-ultimatum.
Hij zal z'n gedreig en gedram binnenkort wel weer op Groenland of Cuba richten, lijkt me.
  woensdag 8 april 2026 @ 13:35:13 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_220533530
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan met die zak met kluiven komt hij weer met iets anders waarvan je van je stoel dondert van het lachen.

Dit worden nog 3 lange jaren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 8 april 2026 @ 14:10:53 #194
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220533882
En alweer een oorlog gestopt.

De held
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 8 april 2026 @ 14:41:22 #195
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220534102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Hathor het volgende:
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan met die zak met kluiven komt hij weer met iets anders waarvan je van je stoel dondert van het lachen.

Dit worden nog 3 lange jaren.
Ik heb steeds zo'n beeld van die vent, achter de schermen:

pi_220534303
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 00:33 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Mafkees
  woensdag 8 april 2026 @ 14:54:00 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220534330
Daar is niets maf aan. Als we kijken naar de oorzaak van conflict en terreur ligt dit met name in de Islamitische en Arabische wereld. Gelukkig zijn er ook een aantal relatief normale Islamitische landen. Maar het is niet vreemd om te stellen dat zonder de Islam, de wereld een veel betere en met name veiligere plek zou zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220534695
Zonder enig geloof waarmee kinderen vanaf hun geboorte geïndoctrineerd worden dat hun God de enige echte is zou de wereld een nog veel veiligere plek zijn.

Veel oorlogen in onze bekende geschiedenis hebben onze voorouders gevoerd om hun enige echte godsbeeld maar te verspreiden en andere volkeren op te dringen.

Ja ik heb ook een keer Jordanië en Syrië bezocht (ruim 30 jaar geleden);de kruisvaarders kastelen in Syrië waren indrukwekkend. Wat ook bizar was in Syrië was geen enkel amerikaans merk te koop dus de Marlboro en Coca Cola reclame die in Jordanië op veel gebouwen hingen waren daar wat voor ons onbekende merken. :P
  woensdag 8 april 2026 @ 16:05:49 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220534739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Kan niet iemand dreigen met het einde van Trump?
Ik zag al menig social media account met de coordinaten van Mar-a-Lago :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220535980
twitter

Samenvatting hier wel voor iemand die gelijk naar pagina 9 ging, merendeel klonk in dit topic als Gretatje. Wanneer gaat zij met de boot naar Iran?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')