Nee dat zijn ze dus nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Jij claimt dat onze wapens grotendeels Europees zijn. Dat klopt niet, onze wapens zijn namelijk zoals ik eerder stelde grotendeels Amerikaans. Onze luchtmacht heeft vooral F35's die draaien op voornamelijk Amerikaanse tech.
Dit stond ook in de eerste bron die je stuurde. Niet elke hit op Google is per definitie waar. Dat leer je op de eerste dag op de universiteit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, hij onkent het, dan moet het wel waar zijn![]()
Dit is ook complete onzin dus volgens jou?
[..]
Bron: https://www.law.columbia.(...)ocide-against-israel
Stable genius-dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
A whole civilization will die tonight. Iets zeer normaals om te posten
Kijk, weer een drogreden. Ik kom aan met bronnen. Jij gelooft die bronnen niet en dus is het niet waar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit stond ook in de eerste bron die je stuurde. Niet elke hit op Google is per definitie waar. Dat leer je op de eerste dag op de universiteit.
Niet een neutraal persoonquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit is ook complete onzin dus volgens jou?
[..]
Laten we eens onze luchtmacht nemen:quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar het grote deel van de defensie industrie is Europese tech
Alex Jones is ook geen diehard Trump fan meer. Steunt hem wel nog op veel vlakken maar brengt ook steeds meer videos uit vol kritiek.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zij is al een tijdje gedraaid geloof ik.
Nogmaals die landen faciliteren die aanvallen en zijn dus legitieme doelen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het vormt uiteraard wel een antwoord op de vraag.
Als Iran in conflict is met die landen heeft het een belang erbij om die landen te bevechten, niet andere landen. Maar we zien het tegenovergestelde, namelijk dat het Iraanse regime wild om zich heen begon te slaan alles en iedereen in de regio aan te vallen, tot Azerbeidzjan en Cyprus toe.
Op wat vliegend materieel (F35, Chinook, Apache, transport vliegtuigen etc) en luchtafweer na, inderdaad overwegend non-USA.quote:
xcancel ipv xquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef vosss het volgende:
Ik kan de berichten onder tweets al heel lang niet meer lezen. Heb geen account. Is er een mogelijkheid om die te lezen zonder account?
F35 gevechtsvliegtuigen van Lockheed Martinquote:
Jij komt met bronnen die je afhaalt van het internet. Als ik kom met een bron in een discussie dat hep gestaen op FOK! dat Rob Jetten op vrouwen valt, betekent niet dat deze waar is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk, weer een drogreden. Ik kom aan met bronnen. Jij gelooft die bronnen niet en dus is het niet waar.
Klassiekertje weer, ga zo door!
Kijk de aanschaf van Pakistaanse nukes betaalt zich nu uit voor SA.quote:
nu de landmachtquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:03 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Laten we eens onze luchtmacht nemen:
A.330MRTT - Europees - superieur t.o.v. KC-46
AH-64 - Amerikaans
AS.532 - Europees - omdat het moest - KLu wilde het liefst UH-60 - politiek wilde een verdeling
C-130 - Amerikaans
CH-47 - Amerikaans
F-35 - Amerikaans
GLF-G650 - Amerikaans
MQ-9 - Amerikaans
NH-90 - Europees - inferieur aan SH-60
PC-7 - Europees - prima product - binnenkort vervangen door PC-7MKX
Je gaat gewoon maar door hè? Jij zegt dus dat gepubliceerde video's en andere internetbronnen allemaal niet te vertrouwen zijn. En dus is het niet waar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Jij komt met bronnen die afhaalt van het internet. Als ik kom met een bron in een discussie dat hep gestaen op FOK! dat Rob Jetten op vrouwen valt, betekent niet dat deze waar is.
Bij het 4500 keer kleinere Gaza heeft dat anders toch al gauw een jaar of 2 geduurd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou Putin ineens met kernwapens beginnen te gooien laat staan over Iran?![]()
Nucleaire optie is ook helemaal niet mee gedreigd door Trump. Hij (US) hebben meer dan genoeg conventionele bommen om Iran in een maanlandschap te doen veranderen.
daarna de marine en de marechausseequote:
Nee precies.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de VS en Israël degenen zijn waar Iran mee in een conflict is, niet andere landen.
[..]
Leuke poging tot een valse vergelijking. De VS is natuurlijk geen theocratie zoals Iran dat wel is.
Bij Gaza hebben ze nog rekening gehouden met het feit dat er mensen wonen. Trump lijkt daar (als we zijn plannen mogen geloven) niet echt trek in te hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Bij het 4500 keer kleinere Gaza heeft dat anders toch al gauw een jaar of 2 geduurd.
Ah, ja. Trump gooit een atoombom op Teheran, Poetin denkt: dan mag ik dat ook. En als hij de EU wil pakken, gaat de eerste kernbom op Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij het je oprecht niks boeit. En het geeft Iran de laatste kans zich over te geven en stoppen met de wereldeconomie gijzelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |