Vast wel! Want ze zijn zo kneiter leukkkkkquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ook 1 voor vriendinnie en misschien ook nog 1 voor dr zelf
Maar influencers danken hun bestaan toch ook aan kopen? Daarmee krijgen ze uiteindelijk sponsors die hopen dat de influencers hun product zo goed promoten dat anderen ook weer gaan kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:18 schreef popje het volgende:
Het valt mij op dat de dames die thuis zijn (niks ten nadele van thuisblijfmoeders!!) vooral bezig zijn met kopen (Sanneke, DBM) bij de Action, Jumbo, Zeeman etc...
Wat een triest bestaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Non-food voor volgend jaar (al heeft ze dan ook geen idee in welke doos/zak/kast het zit) en snaai voor nu. Omdat het goedkoop is.
Dit forum is in principe gratis te gebruiken, er zullen ergens inkomsten gegenereerd moeten worden en een deel daarvan gebeurd middels affiliate linkjesquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Edit: woord aangepast omdat het ongewenst een link werd naar een adverteerder. Wat is dat voor achterlijks?
Onder "lekker even naar buiten met M" zoals zij zegt zou ik iets heel anders verstaan.quote:
En hoe leuk is het om in je eentje iedere keer in het zwembad te plonsen, ook al zou dat zachtjes zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Geloof geen woord van AM meer. En Saar die steeds in het zwembad plonst? Behoorlijk storend, als het waar zou zijn. In de welness ga je geen bommetjes doen bij wijze van.
Dat wordt nog wat zodra hij gaat lopen. Zou me niks verbazen dat ze dan weer de hele dagen op de bank blijft plakken omdat het buiten te lastig is met een lopend kind.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:38 schreef Nieve het volgende:
[..]
Onder "lekker even naar buiten met M" zoals zij zegt zou ik iets heel anders verstaan.
Bij dit 'uitje' zit het kind ook continu vastgesnoerd in een buggy/winkelwagentje.
Ja niet idd. Geen bal aan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En hoe leuk is het om in je eentje iedere keer in het zwembad te plonsen, ook al zou dat zachtjes zijn?
Na 3x ben je daar toch wel klaar mee? Er is niks aan speelgoed/opblaasdingen of zo. Je kan het water in, even een paar slagen zwemmen en klaar.
Maar wel in je blote kont. Dat dan weer wel.
Bleef het maar bij willen, ze doet het ook echtquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:51 schreef popje het volgende:
OMG, Sanneke wil alleen maar kopen, kopen, kopen
Ze hebben een ontzettend leeg bestaan en dat moet opgevuld worden met wat dan ook. Misschien is het ook heel makkelijk om geld uit te geven waar je zelf geen moeite voor hoeft te doen. De waarde van geld lijken ze niet te zien.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:18 schreef popje het volgende:
Het valt mij op dat de dames die thuis zijn (niks ten nadele van thuisblijfmoeders!!) vooral bezig zijn met kopen (Sanneke, DBM) bij de Action, Jumbo, Zeeman etc...
Daar kun je goed aan merken dat ze 25 jaar onder een steen geleefd heeft. Ze loopt gigantisch achter.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
In je blote kont in de sauna zitten is voor haar blijkbaar iets heel GROOTS. Eng, spannend, weet ik veel hoe ze hier naar kijkt.
Ze noemt praten over menstruatie en seks tenslotte ook een taboe.
En hoe leuk dat ook je klasgenoten dit kunnen lezen🥰🥰quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En hoe leuk is het om in je eentje iedere keer in het zwembad te plonsen, ook al zou dat zachtjes zijn?
Na 3x ben je daar toch wel klaar mee? Er is niks aan speelgoed/opblaasdingen of zo. Je kan het water in, even een paar slagen zwemmen en klaar.
Maar wel in je blote kont. Dat dan weer wel.
Het kan niet erger dan weten welk (menstruatie) ondergoed je draagt denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:07 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En hoe leuk dat ook je klasgenoten dit kunnen lezen🥰🥰
En ze moet een boekje in elkaar zetten! Dat laten ze autisten doen wat een criminelenquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:10 schreef Earring het volgende:
Wat een taalgebruik weer bij DBM
Drie keer kut in een verhaaltje over de Action en dat omdat ze haar portemonnee vergeten was
Dan gaat er toch iets niet helemaal goed vrees ik🤣quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit forum is in principe gratis te gebruiken, er zullen ergens inkomsten gegenereerd moeten worden en een deel daarvan gebeurd middels affiliate linkjes. Niks anders dan bij onze influencers eigenlijk
.
En als hij echt zoveel oorpijn heeft zou hij dan wel naar school kunnen #alszedewaarheidspreektquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM sport (naar eigen zeggen) 5x per week, maar nog nooit op dinsdag zo vroeg en wist dus niet dat de sportschool nog niet open was.
Ze ging er, toen ze ging bellen naar de kno, dus al van uit dat ze een afspraak dezelfde dag zou krijgen, want ze zegt 'voor t zelfde geld zouden ze zeggen kom maar om 10uur'.
Ik denk dat DBM heel goed weet wat ze moet zeggen om gezien te worden door een arts.
Als je een spoedplek moet hebben kan het kind toch niet naar school?
En waarom dat geprinte boekje niet gewoon in een mapje ipv in 3 delen aan elkaar geniet? Die mapjes hebben ze vast ook wel bij de action.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:35 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ben eruit, na haar boekje en etui en haar gedrag gezien te hebben.
DBM is geen autist, ze is gewoon een grote kleuter puber die stampt dat ze haar huiswerk niet maakt voor haar groepje!
Want ze krijgt errors
Ik heb ook een (zoals zij het noemt) kno kind.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En als hij echt zoveel oorpijn heeft zou hij dan wel naar school kunnen #alszedewaarheidspreekt
Die heb je ook! Veel netter en overzichtelijkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En waarom dat geprinte boekje niet gewoon in een mapje ipv in 3 delen aan elkaar geniet? Die mapjes hebben ze vast ook wel bij de action.
Waarschijnlijk houden de artsen op deze manier ook een oogje in het zeil door haar te laten komen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM sport (naar eigen zeggen) 5x per week, maar nog nooit op dinsdag zo vroeg en wist dus niet dat de sportschool nog niet open was.
Ze ging er, toen ze ging bellen naar de kno, dus al van uit dat ze een afspraak dezelfde dag zou krijgen, want ze zegt 'voor t zelfde geld zouden ze zeggen kom maar om 10uur'.
Ik denk dat DBM heel goed weet wat ze moet zeggen om gezien te worden door een arts.
Als je een spoedplek moet hebben kan het kind toch niet naar school?
En het is weer effing dit en effing dat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En ze moet een boekje in elkaar zetten! Dat laten ze autisten doen wat een criminelen
Ik had een perforator gekocht en een snelhechtmapje hahaha ga je nieten, wat een Truus
Wat naar voor kind! Hopelijk gaat het nu goed of groeit hij erover heen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb ook een (zoals zij het noemt) kno kind.
Het moest wel ver gaan wilde ik de poli bellen, maar dan kon hij niet naar school hoor. Dan wilde ie t liefst tegen me aan liggen (niet plat, want extra druk). Slapen ging dan vrijwel niet, eten had ie geen zin in.
Dit... ik snap het niet zo... ze doet net alsof de juf haar verplicht en dat het een verplichte cursus is ofzo 🤔 6!!! Fukking pagina's huiswerk... ze word er helemaal recalcitrant van... 🤔🤷 why? Dan zeg je toch gewoon joe! Geen zin in deze onzin ik kap ermeequote:Op dinsdag 7 april 2026 12:50 schreef Earring het volgende:
[..]
En het is weer effing dit en effing dat.
Ze heeft er geen zin in, meid blijf thuis dan het is geen verplichting!
Hij lijkt er overheen gegroeid 🤞 vooral heel naar voor hem, want hij werd echt ziek van de oorontstekingen. Maar hij zat echt niet met een koptelefoon op dan 🙈quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Wat naar voor kind! Hopelijk gaat het nu goed of groeit hij erover heen.
Maar dan was jou kind echt niet zo ziek als die van DBM hoor. Want anders had je echt wel bij elke scheet die dwars zat de hap of poli gebeld.
Ze bedoelt het stukje over Maarten en al die kinderen sarcastisch. Omdat ze daar elke keer berichten over krijgt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:52 schreef Weerikier het volgende:
Huh, wat een vreemde stories bij AM. Die mijlpaal sauna onzin, meerdere keren benoemen dat ze in haar blote kont zat (best logisch in een sauna) Steeds benadrukken; Saar zat thuis hoor, die wilde niet. Maarten thuis met AL die kinderen. Hoezo is dat opeens raar? En het waren welgeteld 2 kinderen onder de 10, die van 12 en 16 redden zich prima neem ik aan.
En dan het belangrijkste moment van de mijlpaal is dat het belangrijk is dat iedereen die thuis is gebleven moet horen hoe leuk het was.. Waar heeft ze het nou over? Wat is dit voor idioterie? Lijkt wel of AM een beetje aan het door draaien is. Raakt ze misschien toch een beetje overspannen van dat fantastische droomleven als influencer?
Ik ben blij dat ze vaker van de bank af komt, maar de hoeveelheid buitenlucht die ze daarmee krijg trek ik sterk in twijfel. Het is de alleen maar de ene na de andere winkel. Als ik dan hoor dat ze naar de winkels gaat om te kijken of er nog Paas-artikelen met korting zijn, dan kan ik alleen maar denken dat het of ongezonde meuk of troep voor in huis is. Terwijl ze beide beter kan laten staan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:51 schreef popje het volgende:
OMG, Sanneke wil alleen maar kopen, kopen, kopen
Dat is fijn, hopen 🤞 dat dat zo blijft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij lijkt er overheen gegroeid 🤞 vooral heel naar voor hem, want hij werd echt ziek van de oorontstekingen. Maar hij zat echt niet met een koptelefoon op dan 🙈
Je bericht heeft haar geïnspireerd. Ineens wist ze weer dat het een samenwerking was. Nu staat er ‘betaald partnerschap’ boven haar boeken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Al die boeken zijn samenwerkingen. Al tijden. Ook al vermeldt ze dat niet.
Weet Bob dat het JA dag is?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:53 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik heb het idee dat het vooral Judith haar JA dag is. Kan mij niet voorstellen dat Bob op een ja dag vroeg om een bak kwark te delen met zijn moeder. En ben ook benieuwd hoe de lunch er uit gaat zien....
Hoop dat hij in de winkel van de efteling heel veel meuk wil geen kopen 😂
En waarschijnlijk is de de decoratiezooi volgend jaar kwijt of vergeten…want ergens onderin een kast.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:58 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze vaker van de bank af komt, maar de hoeveelheid buitenlucht die ze daarmee krijg trek ik sterk in twijfel. Het is de alleen maar de ene na de andere winkel. Als ik dan hoor dat ze naar de winkels gaat om te kijken of er nog Paas-artikelen met korting zijn, dan kan ik alleen maar denken dat het of ongezonde meuk of troep voor in huis is. Terwijl ze beide beter kan laten staan.
Nee, dat weten wij alleen 🤪🤣 volg haar voor meer bespaartips ✨quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:07 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Weet Bob dat het JA dag is?
Vond het wel heel leuk hoe enthousiast hij richting de ingang rende.
Als je er zo insta en ook geen zin hebt in huiswerk maken. Stop er dan idd mee. Geen motivatie. Terwijl ze er naar uit keek om handvatten te krijgen voir alles waar ze dagelijks tegenaan liep. Ze houd zo ( net als met meer dingen) een zorgplek onnodig bezet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... ik snap het niet zo... ze doet net alsof de juf haar verplicht en dat het een verplichte cursus is ofzo 🤔 6!!! Fukking pagina's huiswerk... ze word er helemaal recalcitrant van... 🤔🤷 why? Dan zeg je toch gewoon joe! Geen zin in deze onzin ik kap ermee
Maar dan koopt ze een boekje waar haar 5 jarige blij van zou worden en een etui op zelfde niveau
Ik zou dat zo storend vinden als ik serieus bij zo een hulpgroep zou zitten om te leren mijn leven structuur te geven en er komt een truus die het "de autistengroep" noemt en kinderachtig blijft doen... ik zou echt een andere groep vragen met wel serieuze mensen
Never niet rennen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:07 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Weet Bob dat het JA dag is?
Vond het wel heel leuk hoe enthousiast hij richting de ingang rende.
Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze er moeite voor moet doen hequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als je er zo insta en ook geen zin hebt in huiswerk maken. Stop er dan idd mee. Geen motivatie. Terwijl ze er naar uit keek om handvatten te krijgen voir alles waar ze dagelijks tegenaan liep. Ze houd zo ( net als met meer dingen) een zorgplek onnodig bezet.
Moest ze hem dragen, want heel erg ziek?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef Marianka het volgende:
Stond net ineens met onze blije mama en vriendje in de lift. Zo gek ineens die stem te horen en haar te zien.🤣
Ja ik, maar ik dacht het wist het niet zeker, man reed te hardop het goed te kunnen xiwnquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand hier dacht AM tegen te zijn gekomen in die gele auto. Maar had Sam die niet mee nee Frankrijk? De blauwe pinda stond de rest van de week op de oprit.
Zag er niet ziek uit, maar ze zei dat ze nog even langs de apotheek moesten...quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Moest ze hem dragen, want heel erg ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |