Hoe lang was het 20 graden? Een uurtje?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ruim 20 graden, hele dag zon.
Koelvestje maar vast binnen handbereik gelegd.
Zag net dat de kans op relatief lage temperaturen vrij aanzienlijk zijn komende tijd. Koelvestje maar weer opgeborgenquote:Op woensdag 15 april 2026 21:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoe lang was het 20 graden? Een uurtje?
Je kan beter een cool vestje klaarleggen
Zondag en maandag iets frisser. Eigenlijk te koud, maar dat zijn de grillen van april. Daarna weer 15/16, waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 april 2026 21:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zag net dat de kans op relatief lage temperaturen vrij aanzienlijk zijn komende tijd. Koelvestje maar weer opgeborgen
Heb vanaf begin mei wel ca 20 graden nodig voor de planten. Nachten 10.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zondag en maandag iets frisser. Eigenlijk te koud, maar dat zijn de grillen van april. Daarna weer 15/16, waarschijnlijk
Vanaf begin mei niet meer onder de 20 is akkoord!quote:Op woensdag 15 april 2026 21:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heb vanaf begin mei wel ca 20 graden nodig voor de planten. Nachten 10.
Regel maar met de planten. Ik vind het NU prima buitenquote:Op donderdag 16 april 2026 07:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf begin mei niet meer onder de 20 is akkoord!
In de zomer ongetwijfeld weer terreur buienquote:Op donderdag 16 april 2026 09:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje het beeld voor de komende maanden. Alleen zaterdag nog wat spatjes.
Laten we het hopen. Het is alweer verrekte lang geleden dat we van een mooi zomers onweerspectakel konden genieten.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de zomer ongetwijfeld weer terreur buien
quote:Op donderdag 16 april 2026 09:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje het beeld voor de komende maanden. Alleen zaterdag nog wat spatjes.
quote:Vooruitzichten
Vanaf zaterdag licht wisselvallig en vanaf zondag ook lagere temperaturen. Dinsdag en woensdag waarschijnlijk droog.
Donderdag 23 april tot en met donderdag 30 april
Aanvankelijk grote kans (60-70% kans) op een vrij koel en licht wisselvallig weertype. De onzekerheid in de temperatuur is groter dan gemiddeld.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Moet je je niet zo druk maken. Krap 20 graden, dus aangenaam vertoeven. Heb vanochtend ff in de tuin gewerkt.quote:
Speeltuintje geweest met te weinig schaduwquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je je niet zo druk maken. Krap 20 graden, dus aangenaam vertoeven. Heb vanochtend ff in de tuin gewerkt.
Mooi dat het joch straks naar school kan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Speeltuintje geweest met te weinig schaduw
Neequote:Op vrijdag 17 april 2026 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi dat het joch straks naar school kan.
Allemaal een keuze.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Speeltuintje geweest met te weinig schaduw
Heb ik niet eens gebruiktquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Winterdekbed kan er weer vanaf. @:haags
Keuze van de vrouw deze speeltuin. Slecht gekozen, ze is weer eens verbrandquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Allemaal een keuze.
Ik ben weer een moestuin begonnen
De afmetingen moet ik even nalopen, maar best nog wel een stukje. Ik deed dat vroeger met mijn opa op hetzelfde stuk land. Mijn opa is er niet meer, maar 2 ooms wonen nog in die woning en dat land is lang niet gebruikt. Redelijke klei grond wat best zwaar spitten is. 10-15 minuten fietsen van m'n huis. Andere oom en tante gaan meedoen. De bedoeling is diverse sla soorten, courgette, pompoen, zomer wortels, sperziebonen, ui, radijs, tomaten, komkommers, paprika, boerenkool en wellicht nog wel wat .quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Keuze van de vrouw deze speeltuin. Slecht gekozen, ze is weer eens verbrand
Nice, hoe groot en wat ga je erin zetten allemaal?
Verwacht maar niet veel regen. Koufront is niet zo actief. Komende 2 weken ook nog bar weinig. Nu was de grond van de tuin nog vrij nat, maar na spitten en harken droogt het de komende weken snel op. Regentonnen fixenquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hopelijk morgen wel wat regen. Best droog de toplaag al
Dit ja, vooral de nachttemperaturen mogen wat omhoog. Wil de tomaten, aubergine, paprika's, jalapeno's en andere warmtminnende gewassen uitplanten in de kas. Beetje een groot risico nu met amper 5 graden 's nachts.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heb vanaf begin mei wel ca 20 graden nodig voor de planten. Nachten 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |