Ga weg uit ons topic danquote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef kree het volgende:
Rutte kon dit wel, maarja die is weer teveel van met alles winden meewaai als het maar iun zijn voordeel is?
er moet keertje iemand zijn die staat en charisma heeft. geen 1 partij heeft dat btw/.
Ik zou het nog wel willen zien, Mark Rutte die met dit spel mee doet!quote:
Teflon Mark was wel een fietser in Den Haag.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel willen zien, Mark Rutte die met dit spel mee doet!
Ik zou de drank/drugs wegleggen.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:51 schreef kree het volgende:
Jette is gewoon een jongen en bedoel ik niet kwaad, maar die dus niet eens weet wat een waterpomptang is. naja meeste wss neit in kabinet.
maargoed we zoeken technische mensen, hoe vaak moet ik het nog zeggen. Allemaal weer dat politiek geblaat van ze en Jette is het summum zeg maar van die dus geen schroevendraaier vast kan houden.
Ja, doet pijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:27 schreef Chiappucci het volgende:
Gaviria zorgt zowaar voor de 3 punten met een paar verdienstelijke sprints.
Het enige wat gladder is dan een finishsstraat in de Giro.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Teflon Mark was wel een fietser in Den Haag.
Hier ook. Eerst krijg ik Pogi die Seixas dwars zit en daarna start nergens een goede renner van mij. Die zware blessure van Matthews heeft er ook ingehakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb dit een tijd niet gevolgd maar volgens mij heb ik al een maand geen punt meer gescoord ofzo. Ik denk dat iedereen op vakantie is.
Pithie zegt hoiquote:Op zondag 17 mei 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben deze rondes echt ongekend hard beflikkerd door de loting.![]()
AI-troep @:Pino112
Dit komt niet meer goed nee, proficiat!quote:
NK is speelronde 41 (17 juni), dus dan telt je nieuwe team.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben deze rondes echt ongekend hard beflikkerd door de loting.![]()
AI-troep @:Pino112
Het rondje had je toch al gewonnenquote:Op zondag 24 mei 2026 20:53 schreef Sabata het volgende:
Volgens mij had Dversnes het hele seizoen nog geen enkel punt gepakt, vandaag pakt ie ineens honderd
Zesdes in Brabantse pijl (#24)!quote:Op zondag 24 mei 2026 20:53 schreef Sabata het volgende:
Volgens mij had Dversnes het hele seizoen nog geen enkel punt gepakt, vandaag pakt ie ineens honderd
Deze correctie gaat me de overwinning kosten, maar de punten voor het klassement van de 4 jours de Dunkerque kloppen niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 32:
[ afbeelding ]
Voorlopige stand na speelronde 32:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |