Hier ook. Eerst krijg ik Pogi die Seixas dwars zit en daarna start nergens een goede renner van mij. Die zware blessure van Matthews heeft er ook ingehakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb dit een tijd niet gevolgd maar volgens mij heb ik al een maand geen punt meer gescoord ofzo. Ik denk dat iedereen op vakantie is.
Pithie zegt hoiquote:Op zondag 17 mei 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben deze rondes echt ongekend hard beflikkerd door de loting.![]()
AI-troep @:Pino112
Dit komt niet meer goed nee, proficiat!quote:
NK is speelronde 41 (17 juni), dus dan telt je nieuwe team.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben deze rondes echt ongekend hard beflikkerd door de loting.![]()
AI-troep @:Pino112
Het rondje had je toch al gewonnenquote:Op zondag 24 mei 2026 20:53 schreef Sabata het volgende:
Volgens mij had Dversnes het hele seizoen nog geen enkel punt gepakt, vandaag pakt ie ineens honderd
Zesdes in Brabantse pijl (#24)!quote:Op zondag 24 mei 2026 20:53 schreef Sabata het volgende:
Volgens mij had Dversnes het hele seizoen nog geen enkel punt gepakt, vandaag pakt ie ineens honderd
Deze correctie gaat me de overwinning kosten, maar de punten voor het klassement van de 4 jours de Dunkerque kloppen niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 32:
[ afbeelding ]
Voorlopige stand na speelronde 32:
[ afbeelding ]
Ik zal wat extra tijd inbouwen zodat evt correcties/fouten bij PCS ook aangepast zijn, bedankt voor de alertheidquote:Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze correctie gaat me de overwinning kosten, maar de punten voor het klassement van de 4 jours de Dunkerque kloppen niet.
Bedankt voor deze bewuste eigen goal. Fair play.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze correctie gaat me de overwinning kosten, maar de punten voor het klassement van de 4 jours de Dunkerque kloppen niet.
Gelijk al revanche voor je zwarte zondag in de Giro?quote:
Als Pino daarmee z'n spel kan verbeteren heb ik er in de toekomst misschien ook een keer profijt van. Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 mei 2026 11:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bewuste eigen goal. Fair play.
SPOILER: 30 t/m 33Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand na speelronde 34:
Met een nieuwe leider![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |