abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2026 @ 17:00:55 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220519901
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar dan wel voor Schouten, Tuinmeubelman, Wappie en Memevis kiezen. Leg maar uit.
Oh, er valt wel wat aan te merken op zijn selectiebeleid uiteraard. De keuze om Veerman te passeren is dan juist weer incidenteel volledig te begrijpen van hem
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 april 2026 @ 17:00:57 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220519902
quote:

[..]
Maar dan wel voor Schouten, Tuinmeubelman, Wappie en Memevis kiezen. Leg maar uit.
Of een Simons blijven meenemen die echt nooit levert in Oranje op 1 zondagschot tegen Engeland na.
pi_220519903
quote:

[..]
Memphis en Schouten laten het in Oranje in ieder geval wel zien.
pi_220520327
quote:
ANALYSE
Hoe PSV in drie jaar na ‘gedwongen verkopen’ naar de top ging: dit zijn de leiders achter het succes

PSV is drie jaar op rij kampioen van Nederland geworden en deze dagen staat alles in Eindhoven in het teken van de vroegste landstitel ooit. De club groeit en bloeit en de bomen lijken op meerdere fronten tot in de hemel te groeien. Waar komt dat succes ineens vandaan? Wie is verantwoordelijk geweest en wat zijn de valkuilen voor de toekomst?

Rik Elfrink
Clubwatcher PSV
Bron: ED
6 april 2026, 17:37
Laatste update: 17:40

Niets zo veranderlijk als betaald voetbal. Drie jaar en drie maanden geleden zat de leiding van PSV nog bijna in zak en as. Twee topspelers (Gakpo en Madueke) moesten verkocht worden om de boekhouding van de club een stevige zet in de goede richting te geven.

Nu is alles anders. PSV speelt na de zomer voor de vierde keer op rij in het grootste clubtoernooi van Europa en strijkt wederom tientallen miljoenen op. Er liggen vergaande plannen voor een mega-uitbreiding van het Philips Stadion. PSV rijgt de prijzen aaneen en het geld klotst ogenschijnlijk tegen de plinten, ook door de commerciële successen die de club boekt. Wat is er aan de hand?

1. Stabiliteit in de leiding, geen gedonder
Eerst maar eens naar de clubleiding en bestuurlijke structuur van PSV. In alles lijkt de club momenteel een rolmodel voor het betaald voetbal. De algemeen directeur (Marcel Brands), technisch directeur (Earnest Stewart) en trainer (Peter Bosz) zijn allemaal gepokt en gemazeld in het topvoetbal.

Én ze kunnen goed samenwerken, omdat ze niet per se in beeld hoeven te komen en elkaar het succes gunnen. De commercieel directeur (Frans Janssen) en financieel directeur (Jaap van Baar) complementeren de top op eigen wijze. Er lijkt sprake van balans en ook voldoende tegenkracht binnen PSV, waar bijvoorbeeld de toezichthouders ruimte krijgen en nemen om soms hun stempel te drukken. Daarnaast is er een stichting die de aandelen houdt, waarvan de bestuurders slechts in zeer uitzonderlijke gevallen op de voorgrond treden.

Zeker de ambitieuze Robert van der Wallen (voorzitter van de rvc) is een essentiële schakel in het aanduwen van de ambities bij PSV, maar hij is geen allesoverheersende man. Van der Wallen denkt groot, maar duldt ook tegenspraak als het gaat om de risico’s. De combinatie tussen hem en de wat conservatievere Brands lijkt voor PSV uitstekend te werken.

Dé traditionele valkuil? Egoïstische functionarissen of mensen die het succes naar het hoofd stijgt. En bestuurders of managers die rare dingen gaan doen, of denken dat het succes van PSV vooral op hun conto te schrijven is. De kracht van de club zit in de collectiviteit.

2. Peter Bosz
Trainer Peter Bosz heeft bij PSV in drie jaar voor herkenbaar en aantrekkelijk voetbal gezorgd. Hij is verantwoordelijk voor wat er op het veld gebeurt en mag daarvoor de credits krijgen. PSV heeft dit jaar na de winterstop problemen gehad en moet daarmee aan de slag, maar is desondanks de vroegste kampioen ooit. Dat is een schitterend en historisch succes.

Een valkuil is dat in zijn selectie tevredenheid gaat overheersen. Dat het allemaal vanzelf wel goedkomt. Dat komt het nooit en dat weet en uit Bosz als geen ander. Elke week weer.

3. Earnest Stewart
Zou het toeval zijn dat PSV al drie jaar op rij kampioen is en dat sinds die tijd Earnest Stewart de technisch directeur is? Natuurlijk is hij ook een factor. Stewart heeft een belangrijke bijdrage geleverd, door in de zomer van 2023 een aantal topaankopen te doen die PSV verder hielpen. Niet alles was raak en ook Stewart kende weleens een fase waarin kritiek de boventoon voerde en niet altijd onterecht was, maar hij heeft in drie jaar drie kampioensselecties neergezet waarin veel waarde voor PSV zat en zit.

Zelden stond PSV er zo goed voor. De valkuil? Één mislukte transferzomer met veel te dure en vooral slecht renderende aankopen kan in het topvoetbal alles weer op de kop zetten.

4. Commercie
Een pluim voor Frans Janssen en zijn team is op zijn plaats. PSV draait commercieel als nooit tevoren, al profiteert de club natuurlijk ook van de groei in de regio Eindhoven en de florerende technologiebedrijven. PSV slaat munt uit de strategie die onder leiding van Janssen is ingezet: benut de kracht van de regio én speel daar zelf een verbindende rol in.

Valkuil? Economische omstandigheden kunnen snel verslechteren. Maar PSV heeft op dit moment een krachtige onderstroom van commercieel geld, dat afkomstig is van uitstekend renderende bedrijven. En ook daarbij geldt: het collectief is belangrijk. Dat Philips de club in 2015 commercieel wat meer de vrije wereld instuurde én toch een bezorgde ouder bleef, pakte uitstekend uit. Zie de Brainport-sponsoring door zeven partijen.

5. Supporters zijn hondstrouw én kopen meer
PSV heeft al decennia een hondstrouw publiek en het Philips Stadion kent traditioneel een hoge bezettingsgraad tijdens de eredivisieduels. De laatste jaren zorgen ze bovendien voor fors meer verkochte PSV-producten, vooral shirts.

Daaraan dragen goede prestaties uiteraard bij en daar zit ook de valkuil. Gaat het op het veld wat minder, dan is de neergang ook elders voelbaar. En succes is verslavend, waardoor supporters verwend kunnen raken.

6. Europees voetbal
Dé belangrijkste aanjager van de omzet bij PSV is Champions League-voetbal. Al gauw veertig procent van de omzet (of zelfs meer) is te herleiden naar dat grote toernooi van de UEFA. PSV was de afgelopen jaren als kampioen verzekerd van deelname en kan maar beter kampioen blijven, als de club die gelden wil blijven ontvangen.

De eredivisie vaart namelijk op een ijsberg af: door slechte Europese prestaties van het collectief van clubs gaat komend seizoen één van de twee vaste Champions League-tickets naar de bliksem. Een valkuil voor PSV is dat de club ongebreideld geld blijft uitgeven, terwijl er juist iets voorzichtiger naar de toekomst gekeken moet worden.

Dat vraagt moed en leiderschap, maar tegelijkertijd ook weer geen angst en verkramping. Een club die niet durft te investeren, wint geen prijzen. Het investeren moet alleen wel verantwoord gebeuren. Ook in tijden dat het niet op lijkt te kunnen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220520545
Een punt van zorg? Doorstroom van Jong PSV lijkt te stokken. Na Bakayoko en Saibari is er bijna niemand die op Eredivisieniveau mee kan. Schiks heeft prima reflexen en maakt goede beslissingen, maar mist lengte voor de top? Ayodele Thomas kon niet behouden worden voor PSV en zit nu bij Leipzig op de bank. Babadi zit bij Royal Antwerp op de bank, na een seizoen vol met invalbeurten. Land lijkt zich wel te ontwikkelen. Heeft bijna tien volledige wedstrijden bij Groningen in de benen, met een goal en assist in de laatste twee wedstrijden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 6 april 2026 @ 18:45:38 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220520564
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:43 schreef Lyrebird het volgende:
Een punt van zorg? Doorstroom van Jong PSV lijkt te stokken. Na Bakayoko en Saibari is er bijna niemand die op Eredivisieniveau mee kan. Schiks heeft prima reflexen en maakt goede beslissingen, maar mist lengte voor de top? Ayodele Thomas kon niet behouden worden voor PSV en zit nu bij Leipzig op de bank. Babadi zit bij Royal Antwerp op de bank, na een seizoen vol met invalbeurten. Land lijkt zich wel te ontwikkelen. Heeft bijna tien volledige wedstrijden bij Groningen in de benen, met een goal en assist in de laatste twee wedstrijden.
Fernandez komt van Jong toch? Die lijkt wel klaar gestoomd te worden in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 6 april 2026 @ 19:13:23 #57
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220520716
Fernandez heeft alles om de volgende parel te worden.
Dit, dus.
  maandag 6 april 2026 @ 19:27:14 #58
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220520830
Bekijk deze YouTube-video

Ik krijg mn tenen nooit meer recht :)
Dit, dus.
pi_220521004
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:27 schreef Buitendam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Ik krijg mn tenen nooit meer recht :)
Is GODVERDOMME mooi man.

Wat zijn dit soort filmpjes toch altijd cringe. Niet te doen man.

Wel een klein stijfje nu, dat dan weer wel.
pi_220522238
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Het zal er vast niets mee te maken hebben dat Veerman elke keer als hij een Oranje shirt aandeed besloot bij de tegenstander mee te doen.
Het punt is meer dat Veerman in alle facetten bewezen heeft (in ieder geval dit seizoen) nog beter te zijn dan Kees Smit. Als Veerman al besluit om 'mee te doen bij de tegenstander' dan kan je Kees Smit beter helemaal thuislaten (zoals hij overigens in zijn enige interland tot dusver ook al heeft laten zien). Die beste jongen wordt hier neergezet als een soort Pedri 2.0, maar is Europees ook de eerste die verzuipt bij AZ.
  dinsdag 7 april 2026 @ 09:31:32 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220523590
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het punt is meer dat Veerman in alle facetten bewezen heeft (in ieder geval dit seizoen) nog beter te zijn dan Kees Smit.
Zou kunnen, het punt is vooral dat Veerman dat in Oranje nooit heeft laten zien. De kansen zijn een keer op.

Denk ook wel dat het plafond van een Smit wat hoger ligt, die speelt op zijn 28e ongetwijfeld niet meer in deze kneuzencompetitie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220523695
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Zou kunnen, het punt is vooral dat Veerman dat in Oranje nooit heeft laten zien. De kansen zijn een keer op.

Denk ook wel dat het plafond van een Smit wat hoger ligt, die speelt op zijn 28e ongetwijfeld niet meer in deze kneuzencompetitie.
Ik vind hem oproepen ook erg vroeg, dat heeft niets met de vergelijking met Veerman te maken overigens. Smit is er gewoon nog niet klaar voor.

Leuk om hem na het WK een keer op te roepen, maar Koeman is gewoon niet te volgen. Het ene moment kiest hij louter voor spelers die al over de houdbaarheidsdatum heen zijn en vervolgens roept hij daar jongens bij zonder haartjes op de ballen.

Het wordt echt tijd voor een andere bondscoach, maar dat vind ik al heel erg lang.
pi_220523868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar voor talenten hebben we toch jong-Oranje? Voor het 'grote' Oranje moet je gewoon de beste voetballers oproepen. Maar goed, het zal vast ook met de persoonlijkheid van Veerman te maken hebben.
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:34:25 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220523880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Eens hoor. Maar voor talenten hebben we toch jong-Oranje? Voor het 'grote' Oranje moet je gewoon de beste voetballers oproepen. Maar goed, het zal vast ook met de persoonlijkheid van Veerman te maken hebben.
Volgens mij zijn er meer dan genoeg grote talenten geweest die Jong Oranje hebben overgeslagen. Volgens mij staat het ook nog niet vast dat hij naar het WK gaat toch, of heb ik iets gemist?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220523897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er meer dan genoeg grote talenten geweest die Jong Oranje hebben overgeslagen. Volgens mij staat het ook nog niet vast dat hij naar het WK gaat toch, of heb ik iets gemist?
Nee hoor, je hebt niks gemist. Maar jij begint over het plafond van Kees Smit. En dat plafond is toch niet relevant voor nu? Wat hebben op dit WK aan de gedachte dat Kees Smit over 4 jaar misschien wel ontzettend goed is?
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:38:23 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220523908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:37 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee hoor, je hebt niks gemist. Maar jij begint over het plafond van Kees Smit. En dat plafond is toch niet relevant voor nu? Wat hebben op dit WK aan de gedachte dat Kees Smit over 4 jaar misschien wel ontzettend goed is?
Prima toch om dat soort spelers te testen in potjes die nergens over gaan. Kan je meteen zien of het een Veerman is die bij een kleine switch in intensiteit meteen verzuipt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220524425
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Prima toch om dat soort spelers te testen in potjes die nergens over gaan. Kan je meteen zien of het een Veerman is die bij een kleine switch in intensiteit meteen verzuipt.
Oké. En uit die ene wedstrijd is gebleken dat Kees Smit er dus ook nog niet klaar voor is. En nu?
  dinsdag 7 april 2026 @ 12:08:08 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220524454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Oké. En uit die ene wedstrijd is gebleken dat Kees Smit er dus ook nog niet klaar voor is. En nu?
Als dat ook het oordeel is van Koeman zal hij ongetwijfeld niet meegaan naar het WK.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220526099
Ik moest net wel een traantje weg pinken toen Jerdy het veld op kwam
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:20:52 #70
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220527765
Al meer dan 25 jaar bij PSV! Ronaaaald
pi_220527843
Typo in de mention dus even opnieuw. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220527858
Gefeliciteerd met het kampioenschap! w/ Mooie dag voor een feestje. :)

@Bomenverzameling @RipCity @Salina en @Coco en andere PSV-ers. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220527882
Guus Til voor al uw feesten en partijen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:49:50 #74
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_220528069
Is Dest niet op het balkon?
¯ _(ツ)_/¯
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 19:02:04 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220528213
Doe dit nou niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220528217
Dat was niet slim van Flamingo🤣
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 19:07:16 #77
pi_220528255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Meister1984 het volgende:
Dat wordt een paar potjes vanaf de tribune ja.
pi_220528258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat wordt een paar potjes vanaf de tribune ja.
Speelde toch al nauwelijks.
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 19:08:26 #79
pi_220528263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Speelde toch al nauwelijks.
Nu juist wel.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 19:09:05 #80
842 Zorro
Z
pi_220528264
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Meister1984 het volgende:
Wat deed ie? Ik heb het maar een beetje op de achtergrond dus niet gezien
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 19:10:01 #81
pi_220528271
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:09 schreef Zorro het volgende:

[..]
Wat deed ie? Ik heb het maar een beetje op de achtergrond dus niet gezien
Hij zong wie niet springt die is een <iets wat verdacht veel op jood leek>
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 19:13:39 #82
842 Zorro
Z
pi_220528297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat zou je kunnen kwalificeren als "niet heel handig" ja...
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:19:29 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220528353
quote:

[..]
Namaak Uli
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220528475
quote:

[..]
Hij zong dat idd....maarja zal wel meevallen allemaal.
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 19:34:17 #85
pi_220528488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:33 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Hij zong dat idd....maarja zal wel meevallen allemaal.
Het CIDI zal hier wel weer vol op springen en dan krijgt dit aandacht. Zo gaat het altijd.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 19:35:50 #86
842 Zorro
Z
pi_220528515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het CIDI zal hier wel weer vol op springen en dan krijgt dit aandacht. Zo gaat het altijd.
Ik vind het zo'n onzin altijd.
PSV noemt zich boeren. Zingen ze ergens "wie niet springt is een boer" dan kraait er geen haan naar.
ajax noemt zich joden. Zingen ze ergens :wie niet springt is een jood": dan is het ineens antisemitiseme.

Achterlijk gedoe.
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 19:38:19 #87
pi_220528545
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:35 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik vind het zo'n onzin altijd.
PSV noemt zich boeren. Zingen ze ergens "wie niet springt is een boer" dan kraait er geen haan naar.
ajax noemt zich joden. Zingen ze ergens :wie niet springt is een jood": dan is het ineens antisemitiseme.

Achterlijk gedoe.
Hij was in ieder geval wijs genoeg om niet en alle joden moeten dood te zingen maar het te houden op 'en wie niet springt'. :') Als je dat namelijk ten gehore had gebracht hadden ze wel voorzichtig een punt gehad. Maar het blijft gedoe met die geuzennaam altijd.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 19:40:39 #88
842 Zorro
Z
pi_220528569
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hij was in ieder geval wijs genoeg om niet en alle joden moeten dood te zingen maar het te houden op 'en wie niet springt'. :') Als je dat namelijk ten gehore had gebracht hadden ze wel voorzichtig een punt gehad. Maar het blijft gedoe met die geuzennaam altijd.
Nou ja, "alle boeren moeten dood" zou ik ook niet heel smaakvol vinden, dus dat kan ik wel begrijpen :P
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:42:28 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220528594
twitter

Van Gobbel kreeg hier in 1999 al een schorsing voor

En de beroepsjankerds van het CIDI op zijn dak, uiteraard
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:45:40 #90
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220528630
:') wat een debiel
Dit, dus.
pi_220528735
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ja. Dit kan niet. Maar als je er een beetje over nadenkt dan is er natuurlijk niets anti-semitisch aan. Iedere debiel die niet van het CIDI is snapt dat hier niet naar het jodendom wordt gerefereerd.

En als dat wel zo zou zijn, lekker niet springen als je een Jood bent en er is niks aan de hand.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:58:33 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220528756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja. Dit kan niet. Maar als je er een beetje over nadenkt dan is er natuurlijk niets anti-semitisch aan. Iedere debiel die niet van het CIDI is snapt dat hier niet naar het jodendom wordt gerefereerd.

En als dat wel zo zou zijn, lekker niet springen als je een Jood bent en er is niks aan de hand.
Nouja, dat supporters het zingen kan je nog iets van vinden maar als Oostenrijker speler met een microfoon in je hand op een balkon over joden gaan zitten schreeuwen lijkt me nog minder handig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220528917
quote:
[ x ]

Veerhontje.
pi_220528919
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja, dat supporters het zingen kan je nog iets van vinden maar als Oostenrijker speler met een microfoon in je hand op een balkon over joden gaan zitten schreeuwen lijkt me nog minder handig.
Absoluut niet handig. En dat is het dan ook wel.
pi_220529257
Weer een overvloed aan Frank fucking Lammers :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220529284
No Wytze no party
pi_220529420
En toen Matthijs de ligt begon te zingen over joden dan is het wel goed omdat ze het zelf zijn?
pi_220529723
quote:
[ x ]

Andere versie van MAGA :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220530058
Volgend jaar hopelijk net zo een lekker weer, maar dan wel de schaal uitgereikt krijgen nadat jezelf de kampioenswedstirjd hebt gespeeld, is toch mooier
pi_220531759
Vooral veel zin in de transferzomer. Ben heel benieuwd waar ze mee op de proppen komen. En stiekem ook wel benieuwd wat ze nu met het dossier Schouten gaan doen na zijn lange blessure. Van mij mag er wel iets meer karakter in deze ploeg komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')