Dat wordt een paar potjes vanaf de tribune ja.quote:
Speelde toch al nauwelijks.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een paar potjes vanaf de tribune ja.
Nu juist wel.quote:
Wat deed ie? Ik heb het maar een beetje op de achtergrond dus niet gezienquote:
Hij zong wie niet springt die is een <iets wat verdacht veel op jood leek>quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat deed ie? Ik heb het maar een beetje op de achtergrond dus niet gezien
Dat zou je kunnen kwalificeren als "niet heel handig" ja...quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zong wie niet springt die is een <iets wat verdacht veel op jood leek>
Namaak Uliquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zong dat idd....maarja zal wel meevallen allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het CIDI zal hier wel weer vol op springen en dan krijgt dit aandacht. Zo gaat het altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:33 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Hij zong dat idd....maarja zal wel meevallen allemaal.
Ik vind het zo'n onzin altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het CIDI zal hier wel weer vol op springen en dan krijgt dit aandacht. Zo gaat het altijd.
Hij was in ieder geval wijs genoeg om niet en alle joden moeten dood te zingen maar het te houden op 'en wie niet springt'.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin altijd.
PSV noemt zich boeren. Zingen ze ergens "wie niet springt is een boer" dan kraait er geen haan naar.
ajax noemt zich joden. Zingen ze ergens :wie niet springt is een jood": dan is het ineens antisemitiseme.
Achterlijk gedoe.
Nou ja, "alle boeren moeten dood" zou ik ook niet heel smaakvol vinden, dus dat kan ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval wijs genoeg om niet en alle joden moeten dood te zingen maar het te houden op 'en wie niet springt'.Als je dat namelijk ten gehore had gebracht hadden ze wel voorzichtig een punt gehad. Maar het blijft gedoe met die geuzennaam altijd.
Ja. Dit kan niet. Maar als je er een beetje over nadenkt dan is er natuurlijk niets anti-semitisch aan. Iedere debiel die niet van het CIDI is snapt dat hier niet naar het jodendom wordt gerefereerd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Van Gobbel kreeg hier in 1999 al een schorsing voor
En de beroepsjankerds van het CIDI op zijn dak, uiteraard
Nouja, dat supporters het zingen kan je nog iets van vinden maar als Oostenrijker speler met een microfoon in je hand op een balkon over joden gaan zitten schreeuwen lijkt me nog minder handig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Dit kan niet. Maar als je er een beetje over nadenkt dan is er natuurlijk niets anti-semitisch aan. Iedere debiel die niet van het CIDI is snapt dat hier niet naar het jodendom wordt gerefereerd.
En als dat wel zo zou zijn, lekker niet springen als je een Jood bent en er is niks aan de hand.
Veerhontje.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Absoluut niet handig. En dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, dat supporters het zingen kan je nog iets van vinden maar als Oostenrijker speler met een microfoon in je hand op een balkon over joden gaan zitten schreeuwen lijkt me nog minder handig.
Andere versie van MAGAquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |