Zou iemand met zo'n username toch moeten begrijpen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Proficiat aan mijn mede supporters.
Ook voor de nep-supporters die het hele jaar hebben lopen mekkeren.
Het grappige is dat je waarschijnlijk achteraf bezien de laatste 10 wedstrijden op rij had kunnen verliezen en dan nog kampioen was geworden.quote:Op zondag 5 april 2026 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste loodjes waren zwaar, maar nu is toch de titel daar!
Je moet dan wel verdedigen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je waarschijnlijk achteraf bezien de laatste 10 wedstrijden op rij had kunnen verliezen en dan nog kampioen was geworden.
Al vond ik het gisteren helemaal niet zo slecht. Je komt met 0-2 achter, maar vooral omdat er ballen bij Utreg precies goed vallen. Zat niet echt een idee achter.
Je komt vooral met 0-2 achter omdat Gasiorowski ergens dit jaar volledig de weg kwijt is geraakt. Bizar hoe die al zijn zelfvertrouwen kwijt is.quote:Op zondag 5 april 2026 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je waarschijnlijk achteraf bezien de laatste 10 wedstrijden op rij had kunnen verliezen en dan nog kampioen was geworden.
Al vond ik het gisteren helemaal niet zo slecht. Je komt met 0-2 achter, maar vooral omdat er ballen bij Utreg precies goed vallen. Zat niet echt een idee achter.
Thanksquote:Op zondag 5 april 2026 18:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wij feliciteren @:PSVCL met deze eerlijk verdiende kampioenschap
I see what you did there.quote:Op zondag 5 april 2026 18:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wij feliciteren @:PSVCL met deze eerlijk verdiende kampioenschap
Achterin zijn ze hun eigen mannetje telkens kwijt, bijvoorbeeld door een andere verdediger te willen helpen. Men is ook niet meedogenloos genoeg en schat vaak verkeerd in. Of je grijpt in en weet dat je je tegenstander in de tang hebt, of je neemt geen risico en blijft meelopen en hinderen. Te veel verkeerde beslissingen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je komt vooral met 0-2 achter omdat Gasiorowski ergens dit jaar volledig de weg kwijt is geraakt. Bizar hoe die al zijn zelfvertrouwen kwijt is.
Natuurlijk maakte hij van begin af aan wekelijks een foutje, maar in plaats van dat dat minder werd is het alleen maar erger geworden. Totaal niet verwacht.
Het systeem van Bosz laat nu eenmaal grote ruimtes in de verdediging. Zou ik ook liever anders zien.quote:
Het is toch des Bosz om zo te spelen dat het vertrouwen van de spelers op het spel staat? Het is bepaald niet alleen hem overkomen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je komt vooral met 0-2 achter omdat Gasiorowski ergens dit jaar volledig de weg kwijt is geraakt. Bizar hoe die al zijn zelfvertrouwen kwijt is.
Natuurlijk maakte hij van begin af aan wekelijks een foutje, maar in plaats van dat dat minder werd is het alleen maar erger geworden. Totaal niet verwacht.
Als het 1 verdediger is, dan zoek je de schuld bij die verdediger. Als het iets is wat je bij meerderen ziet, dan heeft dat toch echt met de opdracht en spelkeuzes te maken.quote:Op zondag 5 april 2026 18:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Achterin zijn ze hun eigen mannetje telkens kwijt, bijvoorbeeld door een andere verdediger te willen helpen. Men is ook niet meedogenloos genoeg en schat vaak verkeerd in. Of je grijpt in en weet dat je je tegenstander in de tang hebt, of je neemt geen risico en blijft meelopen en hinderen. Te veel verkeerde beslissingen.
Vier jij het toch lekker niet?quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef xzaz het volgende:
Kampioen worden van de ed is het minimaledit moet je niet eens vieren
Eens.quote:Op zondag 5 april 2026 22:11 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd PSV.
Al denk ik toch dat dit seizoen maximaal een 7- mag krijgen.
Europa en de Beker zijn zeker minpunten. En smoesjes over lotingen zou je niet moeten accepteren. De lat in Eindhoven moet omhoog.
De eerste wedstrijd in de Champions League heeft PSV de das omgedaan. Ik denk dat ze die wedstrijd gewoon te lichtvaardig zijn ingegaan, terwijl België Nederland al in de nek aan het hijgen was op de UEFA-ranglijst. En sowieso moet je geen enkel team in de Champions League onderschatten.quote:Op zondag 5 april 2026 22:11 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd PSV.
Al denk ik toch dat dit seizoen maximaal een 7- mag krijgen.
Europa en de Beker zijn zeker minpunten. En smoesjes over lotingen zou je niet moeten accepteren. De lat in Eindhoven moet omhoog.
Dat team worstelde met Flamingo en Gasiorowski achterin. Het ging pas draaien toen Schouten een linie werd teruggehaald.quote:Op zondag 5 april 2026 23:00 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd in de Champions League heeft PSV de das omgedaan. Ik denk dat ze die wedstrijd gewoon te lichtvaardig zijn ingegaan, terwijl België Nederland al in de nek aan het hijgen was op de UEFA-ranglijst. En sowieso moet je geen enkel team in de Champions League onderschatten.
Ik ben het hier wel mee eens. Til heeft ook aangegeven nog een keer in het buitenland te willen spelen. Mauro is dol op Eindhoven, maar sluit ook niet uit dat een goede club zich voor hem meldt omdat ze een twaalfde man zoeken. Er zal aan veel spelers getrokken worden in ieder geval.quote:Op maandag 6 april 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ernie en Marcel hebben wel flink wat te doen de komende maanden…
Basisspelers weg
Dest (verdediger)
Saibari (middenvelder)
Veerman (middenvelder)
Perisic (aanvaller)
Pepi (als hij fit was geweest) (aanvaller)
Aflopende (huur)contracten
Salah-Eddine (volgens mij optie tot koop)
Boadu (contract loopt af)
Zwakke schakels
Gasiorowski (verdediger)
Flamingo (verdediger)
Obispo (verdediger)
Bajaktarevic (aanvaller)
Zware blessures
Schouten (verdediger/middenvelder): pas in 2027 terug
van Bommel (aanvaller): na zomerstop pas wedstrijdfit
=====================================
Zo ongeveer de 5 beste basisspelers gaan weg en we hebben een gigantisch lek achterin. Dat wordt opnieuw bouwen. Stuk of 10 transfers die er eigenlijk allemaal direct moeten staan? Ben eens benieuwd.
Ik heb de indruk dat er met Gasiorowski nog wel eens communicatiemisverstanden zijn. De laatste wedstrijd was er een hachelijke situatie waarbij Kovár uitkomt terwijl Gasiorowski wordt opgejaagd. Zulk soort dingen komen vaker voor.quote:Op maandag 6 april 2026 01:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat team worstelde met Flamingo en Gasiorowski achterin. Het ging pas draaien toen Schouten een linie werd teruggehaald.
Dit kan wel eens een leegloop a la 1994 worden ja.quote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Buitendam het volgende:
Denk dat het een ongekende sloot aan geld gaat opleveren, maar volgend seizoen wordt niet plezierig ben ik bang
Ik heb wel vertrouwen in onze directie, gaat heus wel kwaliteit voor terug komen. Bij NEC zal eenzelfde leegloop plaats gaan vinden en gezien het wanbeleid bij Ajax en Feyenoord (waar ook spelers zullen vertrekken) ben ik er nog niet zo bang voor.quote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Buitendam het volgende:
Denk dat het een ongekende sloot aan geld gaat opleveren, maar volgend seizoen wordt niet plezierig ben ik bang
Dat zal niet 30 uit 10 worden wanneer je de beste spelers verkoopt nee. Het geluk wat PSV heeft is dat de selecties van Ajax en Feyenoord momenteel op een niveau zijn dat we die ook kunnen pakken met onze b-selectie. Maar heel eerlijk…..met types als Til, Sallah-Edine, Man, Mauro en Kovar alleen ga je het in een CL niet redden.quote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Buitendam het volgende:
Saibari zal wel interesse voor komen, al zie ik dat 60+ miljoen dan ook weer niet, maar dat zal door dat gekke AZ met Smit komen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, dat is toch zo onvoorspelbaar als iets. Ja, er zullen een hoop spelers weg willen en PSV zelf zal ook best hopen op goede aanbiedingen voor bepaalde spelers. Maar dan moeten die aanbiedingen wel komen, en ook nog eens een beetje op tijd.
En internationaal gezien zijn onze spelers op zijn best B-garnituur. Ik moet het nog zien wie er allemaal vertrekken.
Earnie heeft inderdaad een probleem, want hij mag weer 4 nieuwe verdedigers gaan halen vrees ik.quote:Op maandag 6 april 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ernie en Marcel hebben wel flink wat te doen de komende maanden…
Basisspelers weg
Dest (verdediger)
Saibari (middenvelder)
Veerman (middenvelder)
Perisic (aanvaller)
Pepi (als hij fit was geweest) (aanvaller)
Aflopende (huur)contracten
Salah-Eddine (volgens mij optie tot koop)
Boadu (contract loopt af)
Zwakke schakels
Gasiorowski (verdediger)
Flamingo (verdediger)
Obispo (verdediger)
Bajaktarevic (aanvaller)
Zware blessures
Schouten (verdediger/middenvelder): pas in 2027 terug
van Bommel (aanvaller): na zomerstop pas wedstrijdfit
=====================================
Zo ongeveer de 5 beste basisspelers gaan weg en we hebben een gigantisch lek achterin. Dat wordt opnieuw bouwen. Stuk of 10 transfers die er eigenlijk allemaal direct moeten staan? Ben eens benieuwd.
Flamingo deed het prima met Boscagli naast zich. Ik denk ook dat hij ook op rechtsback of centraal op het middenveld uit de voeten zou kunnen. Ik vind Sildillia de zwakke schakel.quote:Op maandag 6 april 2026 13:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Earnie heeft inderdaad een probleem, want hij mag weer 4 nieuwe verdedigers gaan halen vrees ik.
Mauro die gaat nu natuurlijk 100% zeker middenveld spelen met Schouten z’n blessure, Dest weg, 2 CVs die niet voldoen en Salah-Eddine is ook nog niet zomaar rond.
Het zal er vast niets mee te maken hebben dat Veerman elke keer als hij een Oranje shirt aandeed besloot bij de tegenstander mee te doen.quote:Op maandag 6 april 2026 12:53 schreef Solispolar het volgende:
Kleurloos seizoen zeg. Ja leuk, kampioen. In het land der blinden is eenoog koning zullen we maar zeggen.
Verder natuurlijk belachelijk dat Kees Smit meegaat en Veerman niet. Dat is met maar 1 reden te rechtvaardigen (en ik vermoed ook meteen dat dat de reden is): Koeman is bang dat Veerman een dissonant in de selectie gaat zijn. En ergens snap ik dat wel, maar als het op het voetballend aankomt is Kees Smit nog geen 20% van Veerman momenteel natuurlijk. Alle statistieken wijzen in het voordeel van Veerman.
En Saibari.. Tsjah. Het zou me toch wel pijn doen als we die weer voor een jodenfooi van 30 miljoen laten gaan hoor.
Veerman kan het spelletje goed lezen, heeft een goede trap en kan die bal op je stropdas leggen.quote:Op maandag 6 april 2026 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal er vast niets mee te maken hebben dat Veerman elke keer als hij een Oranje shirt aandeed besloot bij de tegenstander mee te doen.
Ik heb Koeman niet hoog zitten in zijn selectiebeleid, maar je kunt er inderdaad niet omheen dat Veerman het in Oranje gewoon verschrikkelijk heeft laten afweten. Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met het niveau van Veerman, want hij kan echt wel voetballen en is in potentie beter dan spelers die het wel laten zien in Oranje.quote:Op maandag 6 april 2026 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal er vast niets mee te maken hebben dat Veerman elke keer als hij een Oranje shirt aandeed besloot bij de tegenstander mee te doen.
Nouja hij heeft in het verleden ook best wat vertrouwen gekregen. Natuurlijk was dat maar één wedstrijd maar dat potje tegen Oostenrijk was wel heel bizar. Juist de dingen waar hij goed in is gingen mis, ballen over 5 meter die achter de man kwamen.quote:Op maandag 6 april 2026 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb Koeman niet hoog zitten in zijn selectiebeleid, maar je kunt er inderdaad niet omheen dat Veerman het in Oranje gewoon verschrikkelijk heeft laten afweten. Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met het niveau van Veerman, want hij kan echt wel voetballen en is in potentie beter dan spelers die het wel laten zien in Oranje.
Feit blijft dat hij het niet levert. Er zijn in het verleden wel meer hele goede voetballers geweest die het in Oranje niet lieten zien. Ik wil Veerman qua kwaliteiten niet op een lijn zetten met iemand als Seedorf, maar die was in Oranje ook maar 30% van wat hij bij zijn club liet zien.
Maar dan wel voor Schouten, Tuinmeubelman, Wappie en Memevis kiezen. Leg maar uit.quote:Op maandag 6 april 2026 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft in het verleden ook best wat vertrouwen gekregen. Natuurlijk was dat maar één wedstrijd maar dat potje tegen Oostenrijk was wel heel bizar. Juist de dingen waar hij goed in is gingen mis, ballen over 5 meter die achter de man kwamen.
Denk dat Koeman er terecht steeds meer voor kiest om eredivisiespelers te testen maar eigenlijk nooit opstelt. Leuk hoor, die assists tegen Heracles Héracles maar daar koop je op dat niveau helemaal niets voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |