Ik ook niet. Gelukkig hadden wij een musket waar je ze mee konden afschieten.quote:
quote:Op zondag 12 april 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig hadden wij een musket waar je ze mee konden afschieten.
Hoop plezier mee gehad.quote:
Ook de doelwitten?quote:
Nee man. De ruiten van de school en van auto's schoten wij zo aan gort.quote:
Ehm, ok...quote:Op zondag 12 april 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. De ruiten van de school en van auto's schoten wij zo aan gort.
Oeh Actionquote:Op zondag 12 april 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn knikkerpot weer tevoorschijn gehaald. Die had ik verwaarloosd
Vanaf morgen weer knikkers verzamelen
Het elke dag douchen en tandenpoetsen gaat al een week goed. Dus vanaf maandag krijg dat een knikker, huishoudrooster is een knikker, naar de winkel gaan is een knikker, door de weeks overdag kleding aan (geen pyjama dus) is een knikker, lezen in de avond is een knikker (moet ik weer mezelf aanleren) en koken is een knikker
Honderd knikkers. Eens zien hoe snel de pot vol is en ik mezelf mag belonen.
De belonig is of een tijdschrift, of naar de Action, of wolletjes, of iets niet al te duurs online bestellen.
Gewoon simpel houden jamaar wel even wat leuks koppelen aan goed gedrag
En ja, ik ben ouder dan vier jaarmaar als het voor me werkt is dat prima. De doelen zijn voor de meesten een vanzelfsprekendheid, maar voor mij is het mega. 'k Ben buitengewoon goed in mezelf verwaarlozen en dat wil ik anders doen... het is me gewoon nooit goed aangeleerd en dan nog een "ik ben die zaken toch niet waard", maakt het gewoon lastig. Dus vanaf morgen weer mezelf belonen ja
Wel van de rivaliserende school en de ruiten van aso's.quote:
Vooruit danquote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel van de rivaliserende school en de ruiten van aso's.
Ja het is fijn! Motiveert me enorm, het idee dat ik een beloning hebquote:Op zondag 12 april 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh Action![]()
En nee een beloonsysteem hoef je echt geen 4 voor te zijn
Als dit voor jou werkt is dat helemaal prima
Het is natuurlijk prachtig als jij je doelen behaald, maar evenzogoed kunnen dingen anders lopen. En ik denk zelf dat je ook dan best eens terug mag kijken en denken, ook al was het een rot tijd. Ik heb wel geprobeerd overeind te blijven, mijn netwerk goed gebruikt, hulp ingeschakeld etc.quote:Op zondag 12 april 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is fijn! Motiveert me enorm, het idee dat ik een beloning heb
Sowieso ook bij mijn doelstelling bij fact. Al heb ik het frustrerende idee dat ik die van het afgelopen jaar niet behaald te hebben door alle toestanden
Maar goed... eens zien hoe haalbaar dit alles is
De psych heeft al een appje met mijn frustraties. Dus daar kunnen we het vrijdag over hebben ja
Ik weet dat je ons natuurlijk niet alles vertelt.quote:Op zondag 12 april 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is fijn! Motiveert me enorm, het idee dat ik een beloning heb
Sowieso ook bij mijn doelstelling bij fact. Al heb ik het frustrerende idee dat ik die van het afgelopen jaar niet behaald te hebben door alle toestanden
Maar goed... eens zien hoe haalbaar dit alles is
De psych heeft al een appje met mijn frustraties. Dus daar kunnen we het vrijdag over hebben ja
Dit jaquote:Op maandag 13 april 2026 09:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet dat je ons natuurlijk niet alles vertelt.
Maar als ik iets mag zeggen over hoe hard je de afgelopen maanden hebt gewerkt om overeind te blijven: ik neem mijn pet diep voor je af. Je neigt er vaak naar je eigen prestaties te bagatelliseren, maar hiervoor mag je echt jezelf een schouderklopje geven. De dagelijkse struggles blijven, maar ik hoop dat het je vertrouwen geeft in jezelf.
Inderdaad! Anderen zouden allang omgevallen zijn. Je hebt zo hard gewerkt. Wees trots op jezelf.quote:Op maandag 13 april 2026 09:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als ik iets mag zeggen over hoe hard je de afgelopen maanden hebt gewerkt om overeind te blijven: ik neem mijn pet diep voor je af. Je neigt er vaak naar je eigen prestaties te bagatelliseren, maar hiervoor mag je echt jezelf een schouderklopje geven. De dagelijkse struggles blijven, maar ik hoop dat het je vertrouwen geeft in jezelf.
Ik ben niet zo goed met grijs ...quote:Op maandag 13 april 2026 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is natuurlijk prachtig als jij je doelen behaald, maar evenzogoed kunnen dingen anders lopen. En ik denk zelf dat je ook dan best eens terug mag kijken en denken, ook al was het een rot tijd. Ik heb wel geprobeerd overeind te blijven, mijn netwerk goed gebruikt, hulp ingeschakeld etc.
Bekijk het niet altijd te zwart/wit
quote:Op maandag 13 april 2026 09:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent heel streng voor jezelfquote:Op maandag 13 april 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben nu gewoon erg moe, en gisteren ook. Plus dat ik een streber ben, werkt niet mee. Ik snap jullie wel en ben het deels wel eens, maar ik wil graag succesvol zijn
Dadelijk bespreek ik dit ook wel met mijn begeleider. Ik weet dat ik mezelf in de weg zit met dit, maar het is ook realistisch...
[..]
Ik ben niet zo goed met grijs ...
En het voelt gewoon stom, ik wil succesvol zijn
En ja, ben min of meer overeind gebleven, maar niet op de goede manier
Ben gewoon even gefrustreerd, maar goed; vrijdag hebben de psych en ik het wel over. Zij heeft een uitgebreider verhaal hierover op de app gekregen. Misschien ben ik wel een zuur wicht hoor
[..]![]()
![]()
Ik vind dat een moeilijke, maar zoals hierboven geschreven; misschien ben ik een zuur wicht![]()
Bagatelliseren is een manier over overeind blijven voor mehet is een beetje een doorgeslagen coping.
Ik doe echt wel mijn best om positief te zijn, alleen als ik moe ben gaat dat minder
Geef me een paar uur en een mok thee en dan ben ik wel weer mijn positieve zelf.
Als dit jouw manier is om gemotiveerd te blijven en zo doelen te halen is daar toch niks mis mee? Denk dat veel mensen een soortgelijk systeem hebben, ook al is dat zonder knikkers.quote:Op zondag 12 april 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn knikkerpot weer tevoorschijn gehaald. Die had ik verwaarloosd
Vanaf morgen weer knikkers verzamelen
Het elke dag douchen en tandenpoetsen gaat al een week goed. Dus vanaf maandag krijg dat een knikker, huishoudrooster is een knikker, naar de winkel gaan is een knikker, door de weeks overdag kleding aan (geen pyjama dus) is een knikker, lezen in de avond is een knikker (moet ik weer mezelf aanleren) en koken is een knikker
De belonig is of een tijdschrift, of naar de Action, of wolletjes, of iets niet al te duurs online bestellen.
Gewoon simpel houden jamaar wel even wat leuks koppelen aan goed gedrag
En ja, ik ben ouder dan vier jaarmaar als het voor me werkt is dat prima. De doelen zijn voor de meesten een vanzelfsprekendheid, maar voor mij is het mega. 'k Ben buitengewoon goed in mezelf verwaarlozen en dat wil ik anders doen... het is me gewoon nooit goed aangeleerd en dan nog een "ik ben die zaken toch niet waard", maakt het gewoon lastig. Dus vanaf morgen weer mezelf belonen ja
Dit is vrij standaard CGT-werk hoor, niet voor vierjarigen. Doe je goed.quote:Op zondag 12 april 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gewoon simpel houden ja maar wel even wat leuks koppelen aan goed gedrag
En ja, ik ben ouder dan vier jaar maar als het voor me werkt is dat prima.
Er zit thee, koffie en ontbijt in, dus ik kan het leven weer aanquote:
In het Respijthuis waren ze idd erg positiefquote:Op maandag 13 april 2026 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent heel streng voor jezelf
iedereen is succesvol op zijn of haar manier
daar is is geen goed of fout in,
En je moet jezelf zeker niet zien als zuur, aangezien je bij het respijthuis nog zulke mooie complimenten hebt gekregen zie ik niet in waarom je zuur zou zijn.
en ja als je moe bent is alles wat zwaarder, soms mag je ook gewoon hier even denken,.. nu even niet.. als je dat meer rust geeft..
Ja klopt. En vastquote:Op maandag 13 april 2026 10:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als dit jouw manier is om gemotiveerd te blijven en zo doelen te halen is daar toch niks mis mee? Denk dat veel mensen een soortgelijk systeem hebben, ook al is dat zonder knikkers.
Touché!quote:Op maandag 13 april 2026 11:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit is vrij standaard CGT-werk hoor, niet voor vierjarigen. Doe je goed.
Dank je welquote:Op maandag 13 april 2026 11:01 schreef DoubleDip het volgende:
En je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen natuurlijk. Wat ik hier gelezen heb ga je daar al hartstikke goed mee om. Overeind blijven is dan al een hele kunst en de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Goed bezig!quote:Op maandag 13 april 2026 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrijwilligerswerk opgepakt vandaag, was een leuke dienst
Ben wel erg moe... maar morgen toch naar de haakclub en de supermarkt. Het leven gaat immers gewoon door. Ondanks dat ik helemaal gesloopt ben nu
Vanavond lekker op de luie stoel, met een paar boeken en televisie aan
Diep in mijn hart wil ik elke emotie weghaken, maar ik moet gewoon wel op tijd de avond zat worden en naar bed gaan. Afgelopen nacht te weinig geslapen en dat voel ik nu
Plus dat weer bezig gaan met de bieb ook gewoon intensief was
En morgen clubje + boodschappen wordt ook intens
Dus nu chillen en na het eten onderuit
Wat goed dat je dit allemaal oppakt!quote:Op maandag 13 april 2026 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrijwilligerswerk opgepakt vandaag, was een leuke dienst
Ben wel erg moe... maar morgen toch naar de haakclub en de supermarkt. Het leven gaat immers gewoon door. Ondanks dat ik helemaal gesloopt ben nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |