Bank ploffen!quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben echt even helemaal content
Dutjespatroon doorbroken, ondanks slaappillen (best trots op dat het lukt)
Zit nu lekker aan een cocktailtje, serietje kijken en een beetje haken
Voel me wel een beetje schuldig omdat ik zo ontspannen ben (en ja, ik weet dat je niet altijd 100% in standje rouw kan zitten, echt. Alleen soms besef ik me ineens van "oh ik ben ontspannen, dat is niet oke")
Vanaf morgen weer alles ook thuis in normaal rimte.
Huishouden, douchen, eten etc
Er zijn nog een paar dingen van mijn moeder die ik nog even goed moet opruimen ja
En verder lekker in mijn hobbykamer (ik hoop wat te kunnen klooien met aqryl... nog maar één keer eerder gedaan).
En volgende week weer druk. Mag me van het fact niet teveel terugtrekken, al heb ik die neiging nu wel. Dus ik ga wel naar de clubjes en ik laat wel begeleider komen en ik ga wel videobellen met twee vriendinnen en ik ga wel vrijwilligerswerk doen etc. Klinkt als veel, maar het is allemaal hooguit twee uurtjes per activiteit
Nu alleen bepalen of ik zo op mijn luie stoel wil ploffen of op de bank. Keuzestress
Hoe ver ben je nu met de deken?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en klaar in de hobbykamer, heb hard mijn best gedaan. Vier wassen gedraaid, gehaakt, etc. Nu moe, dus ik stopMoet wel leuk blijven immers
(misschien haak ik beneden nog stiekem een stukje aan een deken)
Eigenlijk wilde het fact niet dat ik dit weekend zonder contact door ging, maar ik heb niemand kunnen strikken en gelukkig gaat het wel goed
Hij bestaat uit meerdere delenquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu met de deken?Zag het in het haaktopic dat je die had gekocht en die vind ik wel mooi.
Oh nee dit is voor mij als noob juist wel duidelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij bestaat uit meerdere delen
1.) 30 "grote" lapjes (ben bij 24)
2.) De grote lapjes samen haken en omranden
3.) 20 "kleine" lapjes om de gaten te vullen tussen de grote lapjes
4.) De halve lapjes voor de randen + 4 hoeken
5.) de rand
Dus bijna klaar met stap één. Niet super snel, niet super traaggewoon fijn om achter de laptop mee bezig te zijn
Erg simpel project met een tof resultaat
(was dit antwoord te uitgebreid)?
Wat is er leuk aan (4) wassen draaien?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en klaar in de hobbykamer, heb hard mijn best gedaan. Vier wassen gedraaid, gehaakt, etc. Nu moe, dus ik stop Moet wel leuk blijven immers
Dat ze klaar zijn misschien?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan (4) wassen draaien?
Nou, dat viel onder hard mijn best doenquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Een lege wasmand geeft wel een lekker gevoel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen een beetje hoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, dat viel onder hard mijn best doen
Plus dat ik het heerlijk vind dat heel mijn huis naar schone was ruikt. Die geur van wasmiddel ... Hmm
Ja, maar dan is de was nog niet gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen een beetje hoor![]()
![]()
De geur van schone was krijg je ook met een diffuser
[ afbeelding ]
Is maar van korte duur. Een paar sokken of een onderbroek en *poef* weg is het lekkere gevoelquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Een lege wasmand geeft wel een lekker gevoel.
De geur, ja.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen een beetje hoor![]()
![]()
De geur van schone was krijg je ook met een diffuser
[ afbeelding ]
Gewoon net zolang door dragen totdat je je spijkerbroek rechtop kunt zettenquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de was nog niet gedaan
Niet? Hoort dat spul dan niet in het zeepbakje?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De geur, ja.
De was, nee.
Mijn vriendin doet de was, ik zet alleen dat ding aanquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet? Hoort dat spul dan niet in het zeepbakje?
(nooit gesnapt wat die sateprikkers er nou bij deden)
En wie zet hem dan weer uit?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet de was, ik zet alleen dat ding aan
Het apparaat zelfquote:
Vind je dat erg CotS? Beetje luchtigheidquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu kapen we CotS haar topic wel een beetje
Doe jij maar lekker hoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn tevredenheid met de was is wel een trigger voor jullie he
Ayways laat me lekker mal zijn
Ja doe es gek, draai een wasquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doe lekker gek, doe ik ook. Ik loop altijd met een helm op.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik een vergiet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe lekker gek, doe ik ook. Ik loop altijd met een helm op.
Zo is mijn geheugen soms.quote:
Ruimt-ie zichzelf ook uit?quote:
Als je een vergiet opzet, merk je het niet. Heeeeerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo is mijn geheugen soms.
Ik snap het wel hoor, lege wasmand en de geur van schone was! Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Helaasquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ruimt-ie zichzelf ook uit?![]()
Dat zou pas gaaf zijn
Totdat ie begon te centrifugerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Ole het volgende:
Zo vind ik het geluid van vaatwasser_ wasmachine iets rustgevend hebben. Doet me aan ouderlijk huis denken. Dat ik in bed lag en dan de wasmachine draaide.
Zelf dat heeft wel watquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat ie begon te centrifugeren
Hier klonk het alsof er een Chinook boven het huis hingquote:
Ja... er komen positieve herinneren van naar bovenquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, lege wasmand en de geur van schone was! Heerlijk.
Hier was dat een zoemende vriezer.quote:
Gaat je lukkenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er komen positieve herinneren van naar boven
Als kind vond ik het al heerlijk. Dus mijn moeder zorgde dat er net een verse was hing als ik uit school kwam
Sowieso de geur van schoonmakenIk hoop echt dat het me lukt om al mijn doelen voor nu te behalen. Het zijn er maar vier...
Met schoonmaken heb ik het dan weer nietquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er komen positieve herinneren van naar boven
Als kind vond ik het al heerlijk. Dus mijn moeder zorgde dat er net een verse was hing als ik uit school kwam
Sowieso de geur van schoonmakenIk hoop echt dat het me lukt om al mijn doelen voor nu te behalen. Het zijn er maar vier...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |