abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220512364
Het is wel weer het Israël / MAGA supportuurtje en de bekende herhaling van zetten. Ik ben posts aan het recyclen dus dat is een beetje zonde van m'n tijd.
  zondag 5 april 2026 @ 13:20:49 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220512367
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ook binnen Israël is de wetgeving aangepast. Jij kijkt alleen naar militair recht, je vergeet civiel recht.
[..]

De laatste Executie die in Israel is uitgevoerd was naar mijn weten Adolf Eichman in 1962.
En naar mijn weten is er nog niemand ter dood veroordeeld, nja de nieuwe Mojtaba Khamenei dan.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220512368
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2026 13:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat wordt toegepast op álle staatsburgers. Dat wil dus zeggen als je weer een religieuze terrorist hebt die een politicus omlegd zoals bij Rabin gebeurde, staat daar de doodstraf op. En dat is uitstekend beleid, zo zou het ook moeten.

Ben je überhaupt wel eens in Israël geweest? Je posts doen denken aan videos die je soms ziet van moslims die Israël voor de eerste keer bezoeken en dan volledig van slag zijn omdat er overal moskeeën zijn, vrouwen met hoofddoeken, Arabisch sprekende moslims en Christenen en zelfs Joden.

En die mensen kun je eigenlijk niet veel kwalijk nemen want die zijn vanaf hun geboorte geïndoctrineerd, maar van mensen uit het vrij Westen zou ik toch meer verwachten. Helaas lijkt inmiddels de anti-Israël propaganda hier niet anders te zijn.
Laatst las ik van een volledig geïndoctrineerde Libanese moslima dat de schellen van haar ogen vielen na een bezoekje aan Israël.
pi_220512369
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Misschien moeten de Palestijnen dan een keer aspergeteelt gaan bedrijven, bloemen gaan kweken of een onderzoekscentrum naar kanker opstarten in plaats van de huidige bloedlustige strapatsen.
Geen zorgen.

Het kankeronderzoek is in de maak.
Als de jonge generatie Palestijnen alle shitshows tenminste overleeft.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)rpatienten-uit-gaza/
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 5 april 2026 @ 13:21:36 #55
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220512373
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel weer het Israël / MAGA supportuurtje en de bekende herhaling van zetten. Ik ben posts aan het recyclen dus dat is een beetje zonde van m'n tijd.
Je zult bedoelen dat er mensen zijn die feiten brengen in dit topic, tussen de stroom van berichten waar dit nog wel eens aan wil ontbreken? Dat heeft niets met Israël, laat staan MAGA, te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220512389
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 12:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Uiteindelijk is dat ook maar voor een week / paar weken extra, afgewogen tegen het brandrisico.
Als je niet meer op je werk of bij klanten kan komen ben je vast niet de enige.
Dat brandrisico van een jerrycan benzine zal wel meevallen lijkt mij.

Aan de andere kant, als er brand uitbreekt in onze garage dan fikt het ook binnen no time tamelijk goed met die 1000+ kilo houtpelletsvoorraad. :+

Wellicht toch eens iets van een brandmelder overwegen daar. Ik heb er alleen een paar in huis hangen.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220512395
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Geen zorgen.

Het kankeronderzoek is in de maak.
Als de jonge generatie Palestijnen alle shitshows tenminste overleeft.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)rpatienten-uit-gaza/
Palestijnse kankerpatiëntjes uit Gaza proberen te genezen, mogelijk gemaakt door die oerdomme Trump en koning Abdullah II van Jordanië.

Wat een bijzonder vreemde genocide is het toch ook he.
  zondag 5 april 2026 @ 13:23:41 #58
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220512399
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2026 13:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar als er Amerikaanse militairen inzitten die deelnemen aan de gevechtshandelingen, in die hotels zitten, kan ik me wel voorstellen dat Iran deze hotels als doel ziet.
Dat maakt gevolgen ook zo difuus.
Op het moment dat mensen in legeroutfit en/of met bijbehorend geschut gaan zich ophouden in/nabij de (leef)omgeving van burgers, maakt dat die locatie tot legitiem (millitair) doel.
Indirect geldt dat dus ook wanneer, weet ik veel, energiecentrales zijn voorzien van afweergeschut.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220512402
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2026 13:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En die mensen kun je eigenlijk niet veel kwalijk nemen want die zijn vanaf hun geboorte geïndoctrineerd, maar van mensen uit het vrij Westen zou ik toch meer verwachten. Helaas lijkt inmiddels de anti-Israël propaganda hier niet anders te zijn.
Tegenwoordig is SM het nieuwe indoctrinatiemiddel en je hoeft daarvoor niet eens weg van je telefoon/computer/laptop.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220512413
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Palestijnse kankerpatiëntjes uit Gaza proberen te genezen, mogelijk gemaakt door die oerdomme Trump en koning Abdullah II van Jordanië.

Mooi man, een Palestijns kankeronderzoeksinstituut op Trump's Gaza Beach.

Doorbombarderen, afschieten en platwalsen dus maar.
pi_220512414
Amerikanen zijn zo dik, dat ze 2 transportvliegtuigen nodig hebben om een piloot te redden.
  zondag 5 april 2026 @ 13:26:20 #62
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220512422
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Laatst las ik van een volledig geïndoctrineerde Libanese moslima dat de schellen van haar ogen vielen na een bezoekje aan Israël.
Er wonen ook de nodige van Libanese oorsprong zijnde Christenen in Israël, die gevlucht zijn voor Hezbollah. Ook dat is iets dat velen niet weten. Denk ook maar niet dat je dat zult lezen bij de NOS of de NRC.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 5 april 2026 @ 13:28:32 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220512436
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het is ook opmerkelijk om dit soort initiatieven te zien. Dat zie je letterlijk bij geen enkele ander conflict. Denk je dat er zulke kinderen uit Jemen of Soedan worden geholpen? Ben je mal, die mogen gewoon sterven. Maar als het om Palestijnen gaat dan raakt het iets in de emoties van mensen waardoor er ineens allerlei buitengewone maatregelen genomen moeten worden.
pi_220512439
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:25 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Mooi man, een Palestijns kankeronderzoeksinstituut op Trump's Gaza Beach.

Doorbombarderen en afschieten dus maar.
Ik denk dat hen zo een veel betere toekomst te wachten staat dan dat ze geïndoctrineerd worden met antisemitisme en haat jegens het Westen.

Je komt me integer over als iemand die geweld verafschuwd, laat ze dan ook geen kinderen hun leven ontnemen voordat het goed begonnen is want daarin ligt de (religieuze) generationele kiem van alle ellende.
pi_220512442
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2026 13:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wonen ook de nodige van Libanese oorsprong zijnde Christenen in Israël, die gevlucht zijn voor Hezbollah. Ook dat is iets dat velen niet weten. Denk ook maar niet dat je dat zult lezen bij de NOS of de NRC.
In de NRC, de Volkskrant en Trouw staan al decennia lang vaak hele goeie reportages uit de regio van het Midden-Oosten, waar het leed dan wel het geluk van alle betrokkenen aan de beurt komt.
  zondag 5 april 2026 @ 13:29:30 #66
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220512447
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2026 13:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is ook opmerkelijk om dit soort initiatieven te zien. Dat zie je letterlijk bij geen enkele ander conflict. Denk je dat er zulke kinderen uit Jemen of Soedan worden geholpen? Ben je mal, die mogen gewoon sterven. Maar als het om Palestijnen gaat dan raakt het iets in de emoties van mensen waardoor er ineens allerlei buitengewone maatregelen genomen moeten worden.
Het gaat hier over de oorlog in Iran…
Er zijn zoveel topics waar je deze discussie kan voeren.

Kap ermee.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 april 2026 @ 13:29:37 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220512449
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:25 schreef oheng het volgende:
Amerikanen zijn zo dik, dat ze 2 transportvliegtuigen nodig hebben om een piloot te redden.
de VS kennende zit er ook een mac donnalds onboard :D
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220512463
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:
En zullen we het weer hebben over de oorlog aub?
Ja want dat is tenminste wèl een leuk onderwerp. Ow wacht... :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 5 april 2026 @ 13:32:14 #69
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220512466
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
de VS kennende zit er ook een mac donnalds onboard :D
De MacForce One _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220512469
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het gaat hier over de oorlog in Iran…
Er zijn zoveel topics waar je deze discussie kan voeren.

Kap ermee.
Wat een rare, misplaatste en oppervlakkige oproep, er is een oorlog gaande precies omwille van deze materie.
  zondag 5 april 2026 @ 13:33:05 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220512473
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2026 13:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Al-Fashir, Soedan (2025) niemand gaf daar een fuck om.
Terwijl daar in 3 dagen tijd waarschijnlijk meer om kwamen dan in hele gaza conflict sinds 7 oktober!
https://www.amnesty.nl/ac(...)nissen-uit-el-fasher
  zondag 5 april 2026 @ 13:34:51 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220512487
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 13:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De MacForce One _O_

Geen AI btw..

ok weer on-topic :)
pi_220512496
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 12:52 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vraagje vanuit een analogie: Vindt je het ook een dubbele standaard dat de politie zich tijdens/voor een achtervolging aan allerlei regels moet houden?
Nee en dat is een goed punt waar we het dan over eens zijn. Daarom is het ook zo goed dat Amerika en Israel ingrijpen na het decennialang terroristengroepen bewapen en financieren, wat tegen het international recht is.
pi_220512502
Weet iemand hier de directe en acute aanleiding voor de slachtpartij op 7 oktober 2023?
pi_220512516
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Weet iemand hier de directe en acute aanleiding voor de slachtpartij op 7 oktober 2023?
Was een false flag en fake news zodat Bibi zijn moordlustige oorlog kon starten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')