abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 19:56:10 #101
5428 crew  miss_sly
pi_220515502
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef OllieA het volgende:

[..]
Als theorieën zijn die ideeën intern nogal inconsistent.

Het zijn net kinderen eigenlijk, vrouwen. En echte masculiene mannen doen het het liefst met topkinderen.

Vrouwen met teveel casual seks kunnen zich later moeilijker emotioneel binden. Mannen die rondneuken daarentegen zijn kampioenen in verbinding en empathie.

Alhoewel... soms denk ik wel eens dat (veel) mannen beter overweg kunnen met een controller dan met een clitoris.

Ergens is het ook wel hilarisch allemaal.
Ergens is het hilarisch, terwijl het tegelijkertijd om te huilen is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220515504
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh als je op de inhoud wilt: jij ziet toch ook dat de meerderheid van de vrouwen eindigt met een relatie, dus dat dat hele jankverhaal dat 80-90% van de vrouwen alleen genoegen neemt met 10% van de mannen niet kan kloppen?
Volgens de schrijfster uit de OP niet. Vrouwen willen geen man meer staat er toch?

twitter
pi_220515573
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 12:12 schreef Leandra het volgende:
En nee, niemand zit te wachten op een arrogante zeikerige man die niks klaarmaakt
haha

als je als man in het perfecte plaatje valt kan je vrouwen gwn als bokszak gebruiken

ze komen toch wel terug met hangende pootjes
pi_220515583
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mijn man is 168, ik ben 165. Als ik hakken aan heb, ben ik langer dan hij. Hij heeft daar geen problemen mee; sterker nog: hij vindt dat wel tof. Hij had ook weinig ervaring toen wij een relatie kregen, ik was namelijk zijn eerste.

Je kunt wel allerlei randzaken erbij halen, maar de basis ligt zoals met alles bij en in jezelf. Verander wat je kunt veranderen en probeer niet anderen of de hele wereld te veranderen, en accepteer zaken zoals ze zijn als ze onveranderbaar (b)lijken.
dit zegt toch genoeg
pi_220515634
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:14 schreef alternatif het volgende:
dit zegt toch genoeg
En wat zegt dat volgens jou?
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 20:55:05 #106
5428 crew  miss_sly
pi_220515841
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En wat zegt dat volgens jou?
Ongetwijfeld iets slechts over mij.
  zondag 5 april 2026 @ 21:13:04 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220516016
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:56 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Volgens de schrijfster uit de OP niet. Vrouwen willen geen man meer staat er toch?

[ x ]
Niet teveel achter die woorden zoeken, elke paar maanden zeggen die weer wat anders omdat ze niet weten wat ze willen.

hoe_math held _O_
pi_220516188
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook, maar ik begrijp dus echt niet waarom het iets slechts over jou zou moeten zeggen.
  Moderator / Colorchick zondag 5 april 2026 @ 21:38:55 #109
382129 crew  Donna
pi_220516197
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, maar ik begrijp dus echt niet waarom het iets slechts over jou zou moeten zeggen.
Bedoeltie niet gewoon dat hij vindt dat het logisch is dat man weinig ervaring heeft omdat hij niet zo lang is? Aangezien hij beide dikgedrukt heeft.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 21:39:52 #110
5428 crew  miss_sly
pi_220516201
quote:

[..]
Ik ook niet, maar ik ben (gelukkig) ook niet bedreven in de bizarre hersengymnastiek die sommige mannen hier tentoonspreiden om vrouwen van alles de schuld te geven en als het kwaad neer te zetten.
pi_220516250
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben (gelukkig) ook niet bedreven in de bizarre hersengymnastiek die sommige mannen hier tentoonspreiden om vrouwen van alles de schuld te geven en als het kwaad neer te zetten.
Nu hoop ik maar dat je mij niet rekent tot die sommige mannen die vrouwen van alles de schuld geven en als het kwaad neerzetten. Of toch wel? Je mag het eerlijk zeggen, ik zal niet boos worden.
pi_220516403
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ken ze niet, maar als jij denkt dat dit regelmatig voorkomt of zelfs normaal is dan haalt dat in ieder geval het "vrouwen zijn alleen maar in je geïnteresseerd als je voldoende geld binnenbrengt" cliché onderuit.
Want wat voor uitkering ze ook hebben, het levert nooit veel op.
Het zijn ook vaak de uitkeringstrekkers die klagen dat de vrouw een golddigger is als ze bij hem weg gaat en liever een man heeft die wel werk heeft.
  zondag 5 april 2026 @ 22:09:19 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220516417
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:56 schreef Memeowitz het volgende:

[..]

[ x ]
Die schrijfster postte die tweet niet met dat schema, dat was jij.
pi_220516425
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 18:54 schreef -Spring het volgende:

[..]
Waar heb je dat gehoord of gelezen?
Als jij met 100 verschillende mannen gedate en geneukt hebt, hoe groot is dan de kans dat je vervolgens emotioneel en seksuele verzadiging zult vinden bij 1 andere partner voor de rest van je leven?

Die serieuze partner gaat hoe dan ook op 1 of meer punten een compromis worden. En dat gaat zich uiteindelijk vertalen middels ontevredenheid in de relatie omdat ze onherroepelijk gaat vergelijken. Daarom moet je nooit iets serieus beginnen met een vrouw met een hoge bodycount.

Comparison is the thief of joy.
blablablabla
pi_220516463
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij met 100 verschillende mannen gedate en geneukt hebt, hoe groot is dan de kans dat je vervolgens emotioneel en seksuele verzadiging zult vinden bij 1 andere partner voor de rest van je leven?

Die serieuze partner gaat hoe dan ook op 1 of meer punten een compromis worden. En dat gaat zich uiteindelijk vertalen middels ontevredenheid in de relatie omdat ze onherroepelijk gaat vergelijken. Daarom moet je nooit iets serieus beginnen met een vrouw met een hoge bodycount.

Comparison is the thief of joy.
Kortom: je hebt het zelf bedacht.
pi_220516522
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:15 schreef -Spring het volgende:

[..]
Kortom: je hebt het zelf bedacht.
Ik geef er mijn eigen invulling aan. Maar het is ook gewoon onderzocht.

quote:
Marriage and Divorce Rates: Data from the Institute of Family Studies (IFS) indicate that women with zero or one partner prior to marriage have the highest marital satisfaction and lowest divorce risks. Conversely, individuals with nine or more partners have been found to have higher odds of divorce.
blablablabla
pi_220516581
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die schrijfster postte die tweet niet met dat schema, dat was jij.
Je reageerde op een post van mij waarin ik geen schema postte. Waar heb je het over heb je geen argumenten meer?
pi_220516595
It's always mens fault until reality hits.

twitter
pi_220516657
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik geef er mijn eigen invulling aan. Maar het is ook gewoon onderzocht.
[..]

Onzinnig onderzoek, want vergelijking tussen groepen die naar aard niet homogeen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door VEM2012 op 06-04-2026 00:12:33 ]
pi_220516812
quote:

[..]
Nee juist totaal niet
pi_220516820
En hoe het wordt ingevuld zegt eigenlijk ook wel alles haha
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 23:46:52 #122
5428 crew  miss_sly
pi_220516869
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:31 schreef alternatif het volgende:
En hoe het wordt ingevuld zegt eigenlijk ook wel alles haha
Misschien was ik wat te gehaast. De toon van het topic is niet zodanig dat he kunt denken dat er iets positiefs wordt gezegd over vrouwen.
Maar dan heb ik het verkeerd begrepen? Wat zegt het dan?
pi_220516982
Vrouwen willen gewoon een alfa die alles voor ze regelt. Dit komt mede ook door social media. Probeer maar eens een account te maken als vrouw en zie wat het algoritme je aanbiedt.

Neem daarbij hookup apps als Tinder, Bumble, Happen en dat je als vrouw tegenwoordig goed moet uitkijken met de heersende mannenocracy.

Vrouwen hebben het gewoon lastig. Maar de polarisatie tussen man en vrouw neemt ook toe. Als je kijkt naar een VS waar mannen en vrouwen een totaal andere wereldbeeld hebben. De mannen stemmen daar bijna altijd op Trump en de vrouwen altijd op Harris. Er lijkt daar ook geen middenweg meer te zijn.

Het is een beetje het Japan van nu. Een rare maatschappij waar de ouderen in wijken speciaal voor ouderen wegkwijnen omdat hun dochters alleen maar bezig zijn met het huishouden en de kids en de mannen 80 uurige werkweken draaien want dat is de cultuur daar
  maandag 6 april 2026 @ 07:42:58 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220517392
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Je reageerde op een post van mij waarin ik geen schema postte. Waar heb je het over heb je geen argumenten meer?
Dus dit heb jij niet gepost?

quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Memeowitz het volgende:
De echte reden dat vrouwen geen man meer hoeven is omdat de top 10% mannen die zij najagen niet wilt (of niet hoeven) commiteren aan die vrouwen. En deze vrouwen vinden de overige 80-90% van de mannen beneden hun standaard (van waar zij denken recht op te hebben).

[ x ]
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:17 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Dit is de bijgewerkte versie sinds Tinder werd uitgebracht.

[ afbeelding ]
Opnieuw: wat jij hier aanhaalt kan op grond van de realiteit dat de meeste vrouwen een relatie aangaan al niet kloppen.
pi_220517436
Waarom draait dit topic weer enorm om man vs vrouw?

Het begon gewoon met een subgroepje vrouwen die (vrijwel alle) mannen als geheel de schuld gaven voor hun falen. Dat is idioot.

Maar het is natuurlijk net zo idioot wanneer je als man ineens (vrijwel alle) vrouwen als geheel de schuld gaat geven.

Kortom, voor alle mannen die de afgelopen dagen zich een Debby hebben getoond: doe normaal!
pi_220517472
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat jullie beide echt heel oud zijn. Dat zie je niet vaak.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')