Vorig jaarquote:Komende zondag staat de 110e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 271 kilometer en zoals we gewend zijn tekenen de Oude Kwaremont en Paterberg de finale.
José is aan het dementeren en moet eens een verzorgingstehuis inquote:
Dat zijn eens nuttige postsquote:Op zondag 5 april 2026 10:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Via de Belgian Cycling app kun je ook de koersradio meeluisteren
Dus jij zegt lopen op de Koppenberg?quote:Op zondag 5 april 2026 10:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
De kasseien gaan er sowieso wel nat bijliggen.
Sporza in shambles dan.quote:Op zondag 5 april 2026 10:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel lachen zijn moest niemand van de grote vier winnen
Dat zou een kansje voor WOUT betekenen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel lachen zijn moest niemand van de grote vier winnen
Wout kennende wordt ie te voet gezet door iemand anders. Om daarna tot morele winnaar uitgeroepen te worden.quote:Op zondag 5 april 2026 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus jij zegt lopen op de Koppenberg?
Meerijden met Pogi omdat hij denkt dat hij niet kan winnen?quote:Op zondag 5 april 2026 10:55 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu die zich rotslecht voelt en indekt bij de start, dan weten we hoe laat het is
Lijkt me inderdaad de betere tactiek. Laat UAE het verder maar uitzoeken.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 april 2026 10:56 schreef DeeBee het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)ngrij~1775371265339/
Sporza met een zuipschema voor de zware drinkers, daarna lekker met de auto een rondje Vlaanderen!!!1!!
Dit gaat pijn doen met de tegenwind terwijl Dillier een relatief makkelijke dag heeftquote:Op zondag 5 april 2026 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad de betere tactiek. Laat UAE het verder maar uitzoeken.
Alleen R.Evquote:Op zondag 5 april 2026 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus jij zegt lopen op de Koppenberg?
Eerste Mongool in de kopgroep?quote:Op zondag 5 april 2026 11:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sainbayar is mee jongens! Mongolië boven.
Gradek, Frison. Dat is niet verkeerd.quote:Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen met de tegenwind terwijl Dillier een relatief makkelijke dag heeft
Benieuwd of er dadelijk toch niet andere ploegen gaan helpen. Hopelijk niet.quote:Op zondag 5 april 2026 11:08 schreef H.Vviv het volgende:
Alvast goed ze het aan UAE laten. Dat is in het verleden wel eens anders geweest.
REmco laat zometeen heel Bora nucleair gaan.quote:Op zondag 5 april 2026 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Benieuwd of er dadelijk toch niet andere ploegen gaan helpen. Hopelijk niet.
Natuurlijk wel. Remco spoort ze aan.quote:Op zondag 5 april 2026 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Benieuwd of er dadelijk toch niet andere ploegen gaan helpen. Hopelijk niet.
Zou dom, maar typisch zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 11:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
REmco laat zometeen heel Bora nucleair gaan.
Soort Brabant?quote:Op zondag 5 april 2026 11:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit ziet eruit als een plek waar vele hectoliters chemisch afval, al dan niet drugsgerelateerd, gedumpt is.
Nee dat is de Brabantse Pijlquote:
Moscon dan?quote:Op zondag 5 april 2026 11:21 schreef Felagund het volgende:
Bettiol heeft grote ambities, hij wil de race finishen.
quote:Op zondag 5 april 2026 11:26 schreef The_Undertone het volgende:
Prachtige buste van 50-jarige vrouw Wout Van Aert
quote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is echt te hopen dat niemand wat gaat doen.
Een lachende Christophe. Wonderbaarlijk wat je met AI allemaal kan tegenwoordig.quote:Op zondag 5 april 2026 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.instagram.com/p/DWvTl8yCL_u/
@:DiegoFuser
Doet die mee dan? Is die niet al gestopt?quote:
Dit kan niet.quote:
Pogacarquote:Op zondag 5 april 2026 08:45 schreef Pino112 het volgende:
@:Frozen-assassin @:H.Vviv @:Mexicanobakker @:mitt @:Steven184 wakker worden
Samen hebben ze een redelijk IQquote:Op zondag 5 april 2026 11:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij Tim van Dijke echt altijd zo'n low IQ vibe.
Als je altijd al de regels breekt dan is het natuurlijk erg raar als je nu ineens ergen aan moet houden...quote:Op zondag 5 april 2026 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat voor waan dat UAE over zich heeft dat ze denken dat ze gewoon door mogen rijden
Doodstraf!quote:Op zondag 5 april 2026 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
UAE reed dus door rood
Ja jammer Potjakkertje
Maar is ook duidelijk: als de volgwagens het wisten (wat volgens hem zo was), is er helemaal geen excuus.quote:Op zondag 5 april 2026 11:55 schreef Szura het volgende:
Seniele Jose doet nog alsof hij het niet kon zien
Gaat nooit gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens het reglement zou heel het eerste deel van het peloton uit koers moet worden gezet
Ze zijn druk aan het bellen met een sjeik voor een dealtjequote:Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens het reglement zou heel het eerste deel van het peloton uit koers moet worden gezet
Karrel deelt je meningquote:Op zondag 5 april 2026 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou op z'n minst Bjerg eruit gooien.
Zo weinig. Snap wel dat ze in België niet aan de verkeersregels houden.quote:Op zondag 5 april 2026 12:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon allemaal een Boete betalen van ¤174 naar de Belgische staatskas.
Zal ze leren, maar vooruit dan maar
Spekt de staatskas ook nog een keertje
Groep was ook aardig groot dan durven ze het opeens niet meer uiteraardquote:Op zondag 5 april 2026 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
In 2018 werd een half peloton in de Scheldeprijs geen DQ'd
Ach jaquote:Op zondag 5 april 2026 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zo weinig. Snap wel dat ze in België niet aan de verkeersregels houden.
Conclusie: Niet dronkenquote:Uit een 'terugrekening' van deskundigen blijkt nu dat Bril op dat moment tussen de 1,52 en 1,91 promille alcohol in zijn bloed had, terwijl maximaal 0,5 is toegestaan.
Maar die chef is een Nederlander.quote:Op zondag 5 april 2026 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja
[..]
Conclusie: Niet dronken
BELGED
Had die gast maar geen zwarte kleding moeten dragen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebeurde wel in derdewereldland Belgistan
Nomen est omen?quote:Op zondag 5 april 2026 12:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Nieuw Sporza mannetje Roan Dom begint iedere vraag met een compliment.
Gebrekkige intonatie wel.quote:Op zondag 5 april 2026 12:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Nieuw Sporza mannetje Roan Dom begint iedere vraag met een compliment.
Dit is basiskennis inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2026 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Niet gelijk de hoofdstad van Mongolië kennen
Tegucigalpa, gok ik? Of ik moet in de war zijn met een ander Midden-Amerikaans land, maar ik zou er wel een joker op in durven zetten.quote:Op zondag 5 april 2026 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je de hoofdstad van Honduras?
En die van Trinidad en Tobago?quote:Op zondag 5 april 2026 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegucigalpa, gok ik? Of ik moet in de war zijn met een ander Midden-Amerikaans land, maar ik zou er wel een joker op in durven zetten.
Port of Spain? Iets met Spain in elk gevalquote:Op zondag 5 april 2026 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En die van Trinidad en Tobago?
Hopium?quote:Op zondag 5 april 2026 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb het gevoel dat Mathieu er niet zo super uitziet vandaag.
Is dat niet het plekje voor Mike?quote:Op zondag 5 april 2026 12:31 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
van Baarle zal wel kleurloos 21ste worden
Of 53equote:Op zondag 5 april 2026 12:31 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
van Baarle zal wel kleurloos 21ste worden
Eén hoosbui in Melden op het goede moment kan straks het verschil maken.quote:Op zondag 5 april 2026 12:38 schreef Idisrom het volgende:
Er is weinig regen gevallen het afgelopen uur. Ik denk dat dit in het voordeel van Pogacar zal zijn.
quote:Op zondag 5 april 2026 12:39 schreef Aguero het volgende:
Ik ben na de konijnenpijp even zelf gaan sporten, wat heb ik gemist?
Halve peloton is bij een spoorwegovergang door het rood gereden.quote:Op zondag 5 april 2026 12:39 schreef Aguero het volgende:
Een gesloten spoorwegovergang.quote:Op zondag 5 april 2026 12:39 schreef Aguero het volgende:
Allemaal uit koers neem ik aan.quote:Op zondag 5 april 2026 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Halve peloton is bij een spoorwegovergang door het rood gereden.
De ebike zit tsjokvol opgeladen, er gaat niets aan zijnquote:Op zondag 5 april 2026 12:57 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb grote bang voor een ongelooflijke schroeipartij die Pogi zodadelijk gaat laten zien
Hangt van de uitslag af waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2026 12:58 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een spannende ontknoping!
Na de finish waarschijnlijk pas maar toch
info@tas-cas.orgquote:Op zondag 5 april 2026 12:58 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een spannende ontknoping!
Na de finish waarschijnlijk pas maar toch
Die uiteindelijk niet zal tellen omdat hij straks uit koers wordt genomen omdat hij door rood reed op een spooroverweg.quote:Op zondag 5 april 2026 12:57 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb grote bang voor een ongelooflijke schroeipartij die Pogi zodadelijk gaat laten zien
De ploegauto van NSN rijdt hem omver.quote:Op zondag 5 april 2026 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De boom is een Libanonceder.
Dan zal ie vroeg of laat wel gebombardeerd worden.
oeie straks blaasontsteking of nierproblemenquote:Op zondag 5 april 2026 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ivan Garcia Cortina heeft al zes keer moeten pissen vandaag. Renaat is z'n geld meer dan waard.
nope zit thuisquote:
inderdaad wel veel capuchon_jongens en capuchon_meisjes in beeldquote:
Hoodie aan ja. maar de capuchon rust op de schouders/rugquote:
Pogacar gaat over een paar minuten solo en rijdt het binnen 5 minuten dicht.quote:Op zondag 5 april 2026 13:15 schreef franklop het volgende:
Weer boven de 5 minuten
Wanneer worden andere teams nerveus en nemen ze alsnog werk uit handen van UAE?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 april 2026 13:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een natte koppenberg lijkt me toch voordeliger voor (ex-)crossers?
Paar jaar geleden had je die kopgroep met onder anderen Pedersen en Jorgenson. Die hadden op een gegeven moment 2,5 minuut voorsprong op Pogacar en Van der Poel. Volgens mij reden Van der Poe en Pogacar het laatste uur toen 5 minuten sneller, echt bizar.quote:Op zondag 5 april 2026 13:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Pogacar gaat over een paar minuten solo en rijdt het binnen 5 minuten dicht.
Niet naar Canvas geschakeld?quote:
Remmen in de flauwe bochten om de batterij op te laden.quote:Op zondag 5 april 2026 13:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaan we thermonuclear op de eerste keer al?
Vandaag is alles geoorloofd. Remco zal zo wel zijn elektrische fiets van dak af halenquote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef heywoodu het volgende:
Oei, dat was wel een heel duidelijk plakshirt en plakbidon van Wout
Als die DQs doorgaan dan wordt het Mathieu wel makkelijk gemaaktquote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef heywoodu het volgende:
Oei, dat was wel een heel duidelijk plakshirt en plakbidon van Wout
Zag nog wel veel knakworsten er achter.quote:Op zondag 5 april 2026 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Als die DQs doorgaan dan wordt het Mathieu wel makkelijk gemaakt
Een wonder dat het Merk Gods de Paddestraat doorgekomen is. Ik had daar geen stuiver voor gegeven!quote:
Visma zit al weer wanstaltig slecht gepositioneerd ja, ach.quote:Op zondag 5 april 2026 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
UAE gaat doortrekken terwijl Wout voetje moet neerzetten omdat hij in de drukte zit
Wout ziek?quote:Op zondag 5 april 2026 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Visma zit al weer wanstaltig slecht gepositioneerd ja, ach.
Sheffield.quote:Op zondag 5 april 2026 13:31 schreef franklop het volgende:
Welke topper valt er als eerste?
Ik zeg Mads
Kunnen wij de koplopers feliciteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms ook beiden, in die contreien.quote:Op zondag 5 april 2026 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Correct, hier hebben we niet dat soort termen, hier is je vader gewoon je oom.
Mozzato?quote:
Vraag me wel af waarom die praktisch elke klassieker rijden dit voorjaar. Zie ze er elke koers weer tussenzitten.quote:Op zondag 5 april 2026 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Burgos komt wel uitgebreid in beeld zo.
De voornaamste reden is dat er dit jaar minder ProTeams zijn. Veel andere ploegen om uit te nodigen blijven er niet over.quote:Op zondag 5 april 2026 13:38 schreef Funzel het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom die praktisch elke klassieker rijden dit voorjaar. Zie ze er elke koers weer tussenzitten.
Bjerg had zich al voorbereid op urenlang 400 watt, die komt zo weer op kop.quote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is echt te hopen dat niemand wat gaat doen.
Het is wel een goede challenge om een Belg zonder fanclub te noemen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amy De Gendt heeft een fanclub, jeetje.
Dat zal het wel wezen dan. Maar de andere Spaanse ploegen kom je ook niet tegen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De voornaamste reden is dat er dit jaar minder ProTeams zijn. Veel andere ploegen om uit te nodigen blijven er niet over.
Léon Degrelle?quote:Op zondag 5 april 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel een goede challenge om een Belg zonder fanclub te noemen.
Dries de Pooter?quote:Op zondag 5 april 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in Deventer op de tribune zaten.quote:Op zondag 5 april 2026 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad wel veel capuchon_jongens en capuchon_meisjes in beeld
Hij is er weer ja, maar het ziet er niet uit alsof het van harte gaat.quote:Op zondag 5 april 2026 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bjerg had zich al voorbereid op urenlang 400 watt, die komt zo weer op kop.
Nu wel vervelend dat het samen valt met Heerenveen - Heracles.quote:Op zondag 5 april 2026 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in Deventer op de tribune zaten.
Tom Crabbequote:Op zondag 5 april 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |