Karrel deelt je meningquote:Op zondag 5 april 2026 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou op z'n minst Bjerg eruit gooien.
Zo weinig. Snap wel dat ze in België niet aan de verkeersregels houden.quote:Op zondag 5 april 2026 12:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon allemaal een Boete betalen van ¤174 naar de Belgische staatskas.
Zal ze leren, maar vooruit dan maar
Spekt de staatskas ook nog een keertje
Groep was ook aardig groot dan durven ze het opeens niet meer uiteraardquote:Op zondag 5 april 2026 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
In 2018 werd een half peloton in de Scheldeprijs geen DQ'd
Ach jaquote:Op zondag 5 april 2026 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zo weinig. Snap wel dat ze in België niet aan de verkeersregels houden.
Conclusie: Niet dronkenquote:Uit een 'terugrekening' van deskundigen blijkt nu dat Bril op dat moment tussen de 1,52 en 1,91 promille alcohol in zijn bloed had, terwijl maximaal 0,5 is toegestaan.
Maar die chef is een Nederlander.quote:Op zondag 5 april 2026 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja
[..]
Conclusie: Niet dronken
BELGED
Had die gast maar geen zwarte kleding moeten dragen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebeurde wel in derdewereldland Belgistan
Nomen est omen?quote:Op zondag 5 april 2026 12:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Nieuw Sporza mannetje Roan Dom begint iedere vraag met een compliment.
Gebrekkige intonatie wel.quote:Op zondag 5 april 2026 12:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Nieuw Sporza mannetje Roan Dom begint iedere vraag met een compliment.
Dit is basiskennis inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2026 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Niet gelijk de hoofdstad van Mongolië kennen
Tegucigalpa, gok ik? Of ik moet in de war zijn met een ander Midden-Amerikaans land, maar ik zou er wel een joker op in durven zetten.quote:Op zondag 5 april 2026 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je de hoofdstad van Honduras?
En die van Trinidad en Tobago?quote:Op zondag 5 april 2026 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegucigalpa, gok ik? Of ik moet in de war zijn met een ander Midden-Amerikaans land, maar ik zou er wel een joker op in durven zetten.
Port of Spain? Iets met Spain in elk gevalquote:Op zondag 5 april 2026 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En die van Trinidad en Tobago?
Hopium?quote:Op zondag 5 april 2026 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb het gevoel dat Mathieu er niet zo super uitziet vandaag.
Is dat niet het plekje voor Mike?quote:Op zondag 5 april 2026 12:31 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
van Baarle zal wel kleurloos 21ste worden
Of 53equote:Op zondag 5 april 2026 12:31 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
van Baarle zal wel kleurloos 21ste worden
Eén hoosbui in Melden op het goede moment kan straks het verschil maken.quote:Op zondag 5 april 2026 12:38 schreef Idisrom het volgende:
Er is weinig regen gevallen het afgelopen uur. Ik denk dat dit in het voordeel van Pogacar zal zijn.
quote:Op zondag 5 april 2026 12:39 schreef Aguero het volgende:
Ik ben na de konijnenpijp even zelf gaan sporten, wat heb ik gemist?
Halve peloton is bij een spoorwegovergang door het rood gereden.quote:Op zondag 5 april 2026 12:39 schreef Aguero het volgende:
Een gesloten spoorwegovergang.quote:Op zondag 5 april 2026 12:39 schreef Aguero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |