Allemaal uit koers neem ik aan.quote:Op zondag 5 april 2026 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Halve peloton is bij een spoorwegovergang door het rood gereden.
De ebike zit tsjokvol opgeladen, er gaat niets aan zijnquote:Op zondag 5 april 2026 12:57 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb grote bang voor een ongelooflijke schroeipartij die Pogi zodadelijk gaat laten zien
Hangt van de uitslag af waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2026 12:58 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een spannende ontknoping!
Na de finish waarschijnlijk pas maar toch
info@tas-cas.orgquote:Op zondag 5 april 2026 12:58 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een spannende ontknoping!
Na de finish waarschijnlijk pas maar toch
Die uiteindelijk niet zal tellen omdat hij straks uit koers wordt genomen omdat hij door rood reed op een spooroverweg.quote:Op zondag 5 april 2026 12:57 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb grote bang voor een ongelooflijke schroeipartij die Pogi zodadelijk gaat laten zien
De ploegauto van NSN rijdt hem omver.quote:Op zondag 5 april 2026 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De boom is een Libanonceder.
Dan zal ie vroeg of laat wel gebombardeerd worden.
oeie straks blaasontsteking of nierproblemenquote:Op zondag 5 april 2026 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ivan Garcia Cortina heeft al zes keer moeten pissen vandaag. Renaat is z'n geld meer dan waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |