De voornaamste reden is dat er dit jaar minder ProTeams zijn. Veel andere ploegen om uit te nodigen blijven er niet over.quote:Op zondag 5 april 2026 13:38 schreef Funzel het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom die praktisch elke klassieker rijden dit voorjaar. Zie ze er elke koers weer tussenzitten.
Bjerg had zich al voorbereid op urenlang 400 watt, die komt zo weer op kop.quote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is echt te hopen dat niemand wat gaat doen.
Het is wel een goede challenge om een Belg zonder fanclub te noemen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amy De Gendt heeft een fanclub, jeetje.
Dat zal het wel wezen dan. Maar de andere Spaanse ploegen kom je ook niet tegen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De voornaamste reden is dat er dit jaar minder ProTeams zijn. Veel andere ploegen om uit te nodigen blijven er niet over.
Léon Degrelle?quote:Op zondag 5 april 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel een goede challenge om een Belg zonder fanclub te noemen.
Dries de Pooter?quote:Op zondag 5 april 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in Deventer op de tribune zaten.quote:Op zondag 5 april 2026 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad wel veel capuchon_jongens en capuchon_meisjes in beeld
Hij is er weer ja, maar het ziet er niet uit alsof het van harte gaat.quote:Op zondag 5 april 2026 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bjerg had zich al voorbereid op urenlang 400 watt, die komt zo weer op kop.
Nu wel vervelend dat het samen valt met Heerenveen - Heracles.quote:Op zondag 5 april 2026 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in Deventer op de tribune zaten.
Tom Crabbequote:Op zondag 5 april 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |