Vorig jaarquote:Komende zondag staat de 110e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 271 kilometer en zoals we gewend zijn tekenen de Oude Kwaremont en Paterberg de finale.
Haquote:Op zondag 5 april 2026 08:45 schreef Pino112 het volgende:
@:Frozen-assassin @:H.Vviv @:Mexicanobakker @:mitt @:Steven184 wakker worden
Ik heb het even opgezocht, maar Tim van Dijke is geen Belg.quote:Op zondag 5 april 2026 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vooral Gianni Vermeersch
Zal meer aan Tim van Dijke hebben.
Zeker. Alleen Krek en Jose niet.quote:Op zondag 5 april 2026 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Spreken jullie de 't' uit in Kwaremont?
Niemand heeft zin in de act van Lindequote:Op zondag 5 april 2026 09:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco heeft geen zin in de act van Linde.
Ik blijf het zeggen, grote bliksemafleider voor Wout van Aert. Die koers met amper aandacht/drukquote:
WOUT heeft nog steeds enorm veel druk, want hij wil ook een kasseiklassieker winnenquote:Op zondag 5 april 2026 09:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, grote bliksemafleider voor Wout van Aert. Die koers met amper aandacht/druk
Er zijn er maar 2 zonder veel druk en dat zijn Pogacar en van der Poel. De Belgen dragen de druk van de natie en staan op 0.quote:Op zondag 5 april 2026 09:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, grote bliksemafleider voor Wout van Aert. Die koers met amper aandacht/druk
Jan rekent ook op Mathieu.quote:Op zondag 5 april 2026 09:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Woordvoerder Krek stelt WLR gerust. Mathieu staat op punt.
Geen Belgisch paspoort, dus niet relevant.quote:Op zondag 5 april 2026 09:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi dat ze nu dwars door Mathieu aan het lullen zijn.
Is ook een Halve Belgquote:Op zondag 5 april 2026 09:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen Belgisch paspoort, dus niet relevant.
Hij heeft maar 3 overwinning hier, dat stelt niets voorquote:Op zondag 5 april 2026 09:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi dat ze nu dwars door Mathieu aan het lullen zijn.
quote:Op zondag 5 april 2026 09:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet als hij nu zijn knie breekt.
Niet de huidige Pedersen.quote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef H.Vviv het volgende:
Eens met Jan. Pedersen heeft meer recht op een plek bij de grote vier dan Van Aert.
Niet als hij ziek is geweestquote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef H.Vviv het volgende:
Eens met Jan. Pedersen heeft meer recht op een plek bij de grote vier dan Van Aert.
Als WOUT wint dan is het een mooie dagquote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Remco gaat Wout terug naar de winst rijden
In het vervolg kan hij ook de Wikipedia pagina van de Ronde uitprinten.quote:
Alles om de druk weg te nemen!quote:Op zondag 5 april 2026 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout krijgt een vraag over een ploeggenoot, hij is zichtbaar in de war.
Brennan zelf ook.
Fans van Pogacar dusquote:Op zondag 5 april 2026 09:47 schreef Steven184 het volgende:
Ik kan Wout niet horen, mijn kinderen draaien Eminem op paasochtend
Redbull persoonlijke sponsor van Wout Van Aert en Remco rijd voor redbullquote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Remco gaat Wout terug naar de winst rijden
Gelukkig niet..alhoewel fan zijn van Matje niet veel beter isquote:
Wij Belgen hebben de mooiste koers van het jaarquote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef The_Undertone het volgende:
Al een uur voor de start van een koers van 260 km een voorbeschouwing doen, wat een land zijn we toch
Een groot deel van de rest van de wereld geeft die eer toch aan Roubaixquote:Op zondag 5 april 2026 09:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij Belgen hebben de mooiste koers van het jaar
Amstel is ook wel een leuke koers.
En voor ons om te kotsen.quote:Op zondag 5 april 2026 09:49 schreef The_Undertone het volgende:
Leuk opzetje voor Marijn om wat te janken.
Nuyens won ook enkel door Devolderquote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Redbull persoonlijke sponsor van Wout Van Aert en Remco rijd voor redbull
ik zie een complot
Streek. In Wallonië maken ze zich niet half zo druk om het criterium van Oudenaarde. Tenzij Gilbert wint misschien.quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef The_Undertone het volgende:
Al een uur voor de start van een koers van 260 km een voorbeschouwing doen, wat een land zijn we toch
Roubaix vind ik inderdaad toch nog een stapje hoger. Persoonlijkquote:Op zondag 5 april 2026 09:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een groot deel van de rest van de wereld geeft die eer toch aan Roubaix
Ze zouden die metertjes moeten verbieden.quote:
Luik boven Vlaanderenquote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Roubaix vind ik inderdaad toch nog een stapje hoger. Persoonlijk
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Die hebben wel budget voor iets buiten hun 2 kopmannenquote:Op zondag 5 april 2026 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het dan toch wel leuk dat Roodhooft dit soort dingen zelf gaat repareren, dat zie je bij andere ploegen niet zo snel.
Je moet een opsplitsing maken tussen beleving en koers zelf. Zelf vind ik LBL het mooiste parcours en de mooiste koers. Maar qua beleving.. zelfs een random Vlaamse huisvrouw van 55 kan 10 renners op noemen.quote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Luik is echt al decennia huilen met de pet opquote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Hij bood zijn vrouw aan?quote:Op zondag 5 april 2026 09:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Dikke Mes geeft precies de antwoorden die De Scheefpoeper wil horen.
Die kan als het moet ook zelf nog een fiets opbouwenquote:Op zondag 5 april 2026 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het dan toch wel leuk dat Roodhooft dit soort dingen zelf gaat repareren, dat zie je bij andere ploegen niet zo snel.
Als Belg kies ik voor de Ronde. maar PR staat er zeker in de buurt:quote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Roubaix de grootste qua koersquote:Op zondag 5 april 2026 09:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Je moet een opsplitsing maken tussen beleving en koers zelf. Zelf vind ik LBL het mooiste parcours en de mooiste koers. Maar qua beleving.. zelfs een random Vlaamse huisvrouw van 55 kan 10 renners op noemen.
Een monument met Van Summeren en Knaven op de erelijst nemen wij niet serieus.quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Roubaix de grootste qua koers
Vlaanderen qua beleving de grootste.
Luik de oudste
Klopt, dat is ook een stokpaardje van mij: het palmares van P-R is hilarisch slecht: Wampers, Demol, Hayman...quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Een monument met Van Summeren en Knaven op de erelijst nemen wij niet serieus.
Een monument met Asgreen, Bettiol en Wesemann ook niet.quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Moscon was de regeneditie, met een uitzinnige Colbrelli.quote:Op zondag 5 april 2026 09:58 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een stokpaardje van mij: het palmares van P-R is hilarisch slecht: Wampers, Demol, Hayman...
Die keer dat Krek Paris-Roubaix won, was dat toen dat Moscon leek te gaan winnen maar viel?
Juist! Maar het stond me voor dat Krek met wat geluk had gewonnen, herinner me alleen niet meer zo goed hoe.quote:Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moscon was de regeneditie, met een uitzinnige Colbrelli.
Bettiol, Nuyens?quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nu nog het Journaal..quote:
Zou wel een leuk experiment zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 10:01 schreef H.Vviv het volgende:
Grote vijf op de voorlinie, de rest hoeft niet meer te starten
Niet in de war met de Ronde van Gilbert? Die stond op het punt om ingelopen te worden tot de valpartij van Sagan en Van Avermaet met dat jasjequote:Op zondag 5 april 2026 10:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Juist! Maar het stond me voor dat Krek met wat geluk had gewonnen, herinner me alleen niet meer zo goed hoe.
Zonder ploegmaats man tegen man.quote:Op zondag 5 april 2026 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou wel een leuk experiment zijn.
DRS-knop te vroeg ingeduwdquote:Op zondag 5 april 2026 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Rui Oliviera trekt de gashandel meteen al open?
Motortje iets te ver openquote:Op zondag 5 april 2026 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Rui Oliviera trekt de gashandel meteen al open?
Ja, dat was inderdaad een ongelooflijke geluksvangst. Maar ik ga eens kijken of ik die PR van 2017 ergens kan herbekijken.quote:Op zondag 5 april 2026 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet in de war met de Ronde van Gilbert? Die stond op het punt om ingelopen te worden tot de valpartij van Sagan en Van Avermaet met dat jasje
Persona non grata in Vlaanderenquote:Op zondag 5 april 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel deelt meteen een sneer uit aan Laporte. De nieuwe zondebok is uit.
Zo te lezen mogen jullie haar houden.quote:
En komende week weer als een dominee het afkeuren dat Laporte hatelijke berichten krijgt.quote:Op zondag 5 april 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel deelt meteen een sneer uit aan Laporte. De nieuwe zondebok is uit.
Rogers heeft daar enkele miljoenen opgestreken voor het ontwerp.quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Gerechtsgebouw Antwerpen ziet er uit als een orkenbarak uit Mordor.
Ziet er toch nog beter uit dan de gemiddelde Vlaamse lintbebouwing.quote:Op zondag 5 april 2026 10:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Rogers heeft daar enkele miljoenen opgestreken voor het ontwerp.
Ze valt op oudere mannen, we houden haar.quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo te lezen mogen jullie haar houden.
Nu nog Pogi en het ligt volledig open voor Wout en Remcoquote:Op zondag 5 april 2026 10:06 schreef Steven184 het volgende:
Matje last van zijn buik. Wedstrijd klaar.
waar lees je datquote:Op zondag 5 april 2026 10:06 schreef Steven184 het volgende:
Matje last van zijn buik. Wedstrijd klaar.
Moet ik ook altijdquote:Op zondag 5 april 2026 10:12 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind dat altijd zo absurd, na 5 km gaan zeiken.
Nou ja, ik kan me indenken dat het toch alweer een half uur geleden is ofzo en dat het dan fijn is om vlak voor de start nog even de boel te legenquote:Op zondag 5 april 2026 10:12 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind dat altijd zo absurd, na 5 km gaan zeiken.
Mannen hebben die luxe nog. Hoe doen vrouwen datquote:Op zondag 5 april 2026 10:12 schreef H.Vviv het volgende:
De konijnenpijp wordt volledig onder gepist.
Je kan zeggen at je wil, maar de vrouwen zie je niet zo idioot doen!quote:
Dat vroeg ik mij nu ook af.quote:Op zondag 5 april 2026 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mannen hebben die luxe nog. Hoe doen vrouwen dat
Picnic staat nu al ruim 2 overwinningen in een monument achter op de WT plaatsen in de 2026-2028 rankingquote:
Daar had de commentator van Eurosport toch zo'n potentiële handige oplossing voor met een flapje met klittenband ofzo?quote:Op zondag 5 april 2026 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mannen hebben die luxe nog. Hoe doen vrouwen dat
Hun eerste zorg is of ze volgend jaar überhaupt nog bestaan.quote:Op zondag 5 april 2026 10:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Picnic staat nu al ruim 2 overwinningen in een monument achter op de WT plaatsen in de 2026-2028 ranking
Vincent van Hemelen verwachten we ook.quote:Op zondag 5 april 2026 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel Picnic zit klaar om samen met Sainbayar in de vroege vlucht plaats te nemen.
Breakaway Vicky!quote:Op zondag 5 april 2026 10:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vincent van Hemelen verwachten we ook.
Natuurlijk maar wie wil daar in stappen als je geen platte prijs rijdt.quote:Op zondag 5 april 2026 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hun eerste zorg is of ze volgend jaar überhaupt nog bestaan.
Zit je er zo lang naar uit te kijken, is het ineens al bijna klaar.quote:
Sinds ie in zn ballen is gebeten gaat het toch wat moeizamerquote:Op zondag 5 april 2026 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fré Frison! @:immerdebestebob
Terecht?quote:Op zondag 5 april 2026 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thijsje Zonneveld krijgt een veeg uit de pan.
Thijsje is zo'n beetje de enige "sportjournalist" die zich niet altijd gedraagt als een fan-met-typemachine.quote:
Das war einmal.quote:Op zondag 5 april 2026 10:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Thijsje is zo'n beetje de enige "sportjournalist" die zich niet altijd gedraagt als een fan-met-typemachine.
Dan kom jij niet uit het zuiden.quote:Op zondag 5 april 2026 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, weer opzoeken wat de neuk een nonkel ook alweer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |