Alles om de druk weg te nemen!quote:Op zondag 5 april 2026 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout krijgt een vraag over een ploeggenoot, hij is zichtbaar in de war.
Brennan zelf ook.
Fans van Pogacar dusquote:Op zondag 5 april 2026 09:47 schreef Steven184 het volgende:
Ik kan Wout niet horen, mijn kinderen draaien Eminem op paasochtend
Redbull persoonlijke sponsor van Wout Van Aert en Remco rijd voor redbullquote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Remco gaat Wout terug naar de winst rijden
Gelukkig niet..alhoewel fan zijn van Matje niet veel beter isquote:
Wij Belgen hebben de mooiste koers van het jaarquote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef The_Undertone het volgende:
Al een uur voor de start van een koers van 260 km een voorbeschouwing doen, wat een land zijn we toch
Een groot deel van de rest van de wereld geeft die eer toch aan Roubaixquote:Op zondag 5 april 2026 09:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij Belgen hebben de mooiste koers van het jaar
Amstel is ook wel een leuke koers.
En voor ons om te kotsen.quote:Op zondag 5 april 2026 09:49 schreef The_Undertone het volgende:
Leuk opzetje voor Marijn om wat te janken.
Nuyens won ook enkel door Devolderquote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Redbull persoonlijke sponsor van Wout Van Aert en Remco rijd voor redbull
ik zie een complot
Streek. In Wallonië maken ze zich niet half zo druk om het criterium van Oudenaarde. Tenzij Gilbert wint misschien.quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef The_Undertone het volgende:
Al een uur voor de start van een koers van 260 km een voorbeschouwing doen, wat een land zijn we toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |