Niet in de war met de Ronde van Gilbert? Die stond op het punt om ingelopen te worden tot de valpartij van Sagan en Van Avermaet met dat jasjequote:Op zondag 5 april 2026 10:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Juist! Maar het stond me voor dat Krek met wat geluk had gewonnen, herinner me alleen niet meer zo goed hoe.
Zonder ploegmaats man tegen man.quote:Op zondag 5 april 2026 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou wel een leuk experiment zijn.
DRS-knop te vroeg ingeduwdquote:Op zondag 5 april 2026 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Rui Oliviera trekt de gashandel meteen al open?
Motortje iets te ver openquote:Op zondag 5 april 2026 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Rui Oliviera trekt de gashandel meteen al open?
Ja, dat was inderdaad een ongelooflijke geluksvangst. Maar ik ga eens kijken of ik die PR van 2017 ergens kan herbekijken.quote:Op zondag 5 april 2026 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet in de war met de Ronde van Gilbert? Die stond op het punt om ingelopen te worden tot de valpartij van Sagan en Van Avermaet met dat jasje
Persona non grata in Vlaanderenquote:Op zondag 5 april 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel deelt meteen een sneer uit aan Laporte. De nieuwe zondebok is uit.
Zo te lezen mogen jullie haar houden.quote:
En komende week weer als een dominee het afkeuren dat Laporte hatelijke berichten krijgt.quote:Op zondag 5 april 2026 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel deelt meteen een sneer uit aan Laporte. De nieuwe zondebok is uit.
Rogers heeft daar enkele miljoenen opgestreken voor het ontwerp.quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Gerechtsgebouw Antwerpen ziet er uit als een orkenbarak uit Mordor.
Ziet er toch nog beter uit dan de gemiddelde Vlaamse lintbebouwing.quote:Op zondag 5 april 2026 10:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Rogers heeft daar enkele miljoenen opgestreken voor het ontwerp.
Ze valt op oudere mannen, we houden haar.quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo te lezen mogen jullie haar houden.
Nu nog Pogi en het ligt volledig open voor Wout en Remcoquote:Op zondag 5 april 2026 10:06 schreef Steven184 het volgende:
Matje last van zijn buik. Wedstrijd klaar.
waar lees je datquote:Op zondag 5 april 2026 10:06 schreef Steven184 het volgende:
Matje last van zijn buik. Wedstrijd klaar.
Moet ik ook altijdquote:Op zondag 5 april 2026 10:12 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind dat altijd zo absurd, na 5 km gaan zeiken.
Nou ja, ik kan me indenken dat het toch alweer een half uur geleden is ofzo en dat het dan fijn is om vlak voor de start nog even de boel te legenquote:Op zondag 5 april 2026 10:12 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind dat altijd zo absurd, na 5 km gaan zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |