Roubaix vind ik inderdaad toch nog een stapje hoger. Persoonlijkquote:Op zondag 5 april 2026 09:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een groot deel van de rest van de wereld geeft die eer toch aan Roubaix
Ze zouden die metertjes moeten verbieden.quote:
Luik boven Vlaanderenquote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Roubaix vind ik inderdaad toch nog een stapje hoger. Persoonlijk
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Die hebben wel budget voor iets buiten hun 2 kopmannenquote:Op zondag 5 april 2026 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het dan toch wel leuk dat Roodhooft dit soort dingen zelf gaat repareren, dat zie je bij andere ploegen niet zo snel.
Je moet een opsplitsing maken tussen beleving en koers zelf. Zelf vind ik LBL het mooiste parcours en de mooiste koers. Maar qua beleving.. zelfs een random Vlaamse huisvrouw van 55 kan 10 renners op noemen.quote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Luik is echt al decennia huilen met de pet opquote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Hij bood zijn vrouw aan?quote:Op zondag 5 april 2026 09:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Dikke Mes geeft precies de antwoorden die De Scheefpoeper wil horen.
Die kan als het moet ook zelf nog een fiets opbouwenquote:Op zondag 5 april 2026 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het dan toch wel leuk dat Roodhooft dit soort dingen zelf gaat repareren, dat zie je bij andere ploegen niet zo snel.
Als Belg kies ik voor de Ronde. maar PR staat er zeker in de buurt:quote:Op zondag 5 april 2026 09:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
-PR
-LBL
-RVV
-MSR
-RVL
Roubaix de grootste qua koersquote:Op zondag 5 april 2026 09:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Je moet een opsplitsing maken tussen beleving en koers zelf. Zelf vind ik LBL het mooiste parcours en de mooiste koers. Maar qua beleving.. zelfs een random Vlaamse huisvrouw van 55 kan 10 renners op noemen.
Een monument met Van Summeren en Knaven op de erelijst nemen wij niet serieus.quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Roubaix de grootste qua koers
Vlaanderen qua beleving de grootste.
Luik de oudste
Klopt, dat is ook een stokpaardje van mij: het palmares van P-R is hilarisch slecht: Wampers, Demol, Hayman...quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Een monument met Van Summeren en Knaven op de erelijst nemen wij niet serieus.
Een monument met Asgreen, Bettiol en Wesemann ook niet.quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Moscon was de regeneditie, met een uitzinnige Colbrelli.quote:Op zondag 5 april 2026 09:58 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een stokpaardje van mij: het palmares van P-R is hilarisch slecht: Wampers, Demol, Hayman...
Die keer dat Krek Paris-Roubaix won, was dat toen dat Moscon leek te gaan winnen maar viel?
Juist! Maar het stond me voor dat Krek met wat geluk had gewonnen, herinner me alleen niet meer zo goed hoe.quote:Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moscon was de regeneditie, met een uitzinnige Colbrelli.
Bettiol, Nuyens?quote:Op zondag 5 april 2026 09:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nu nog het Journaal..quote:
Zou wel een leuk experiment zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 10:01 schreef H.Vviv het volgende:
Grote vijf op de voorlinie, de rest hoeft niet meer te starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |