abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 17:12:01 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220841144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is maar net hoe je het plaatst natuurlijk he. Ik zie er nu wel eens van langs komen, maar altijd ook met uitleg en de kanttekening ervan. Dus dat is juist alles behalve propaganda.
[..]
Ik heb er genoeg documentaires van gezien en reis ´´vlogs´´.
En ja dat is wat ik ook zei, je kan bepaalde dingen niet bereiken als je uit een ´´verkeerde´´ familie komt bv.

Zware propaganda en geen kritiek is natuurlijk hoe wij leven heel slecht en blokkerend, maar in die zin niet gevaarlijk of wat dan ook. Die mensen weten vaak ook gewoon niet beter.
Daarom ook zo interessant om te zien hoe dat daar dan gedaan wordt.

Maar goed ik begrijp je standpunt.
Hoe bedoel je dit is hoe je het plaatst :? Het is gewoon het meest onderdrukte land ter wereld, weinig ruimte voor discussie. Die uitleg en kanttekeningen, komen die uit Noord-Korea? Want die berichten wil ik graag eens zien :D

En propaganda is wel degelijk gevaarlijk. Als een land voor jou beslist wat jij moet doen en denken is dat niet bepaald gezond toch? :X

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee die skip ik. Net als USA, Rusland, het midden oosten en China. Ga uit protest niet naar landen met zulke regimes. Rusland vindt ik wel echt jammer. Zak graag nog eens naar Moskou willen. Wie weet maak ik nog een normaal Rusland mee. USA zal ook nog wel eens normaal worden.
Same :Y Al zou China wel een uitzondering voor mij zijn, al is ook daar kritiek uiten op de regering not done. Rusland zou ik ook heel graag eens heen gaan maar niet zolang die gek daar zit.
5 - 28 februari Thailand O+
pi_220841501
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:20 schreef laziness het volgende:
Maar het geeft geen inzicht dat is juist het punt. Een verkeerd inzicht hooguit want je weet dat je niet te zien krijgt hoe het echt is.
Alles geeft inzicht :)
En dat het fake is weet iedereen wel die er heen gaat.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:30:38 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220870211
Bestaat er al een Montenegro topic? Wij willen daar in oktober heen met de familie. Het Balkan topic (die ik volgens mij ooit ben gestart) kan ik ook nergens vinden -O-
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:42:40 #154
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_220870818
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef MaJo het volgende:
Bestaat er al een Montenegro topic? Wij willen daar in oktober heen met de familie. Het Balkan topic (die ik volgens mij ooit ben gestart) kan ik ook nergens vinden -O-
TRV / Het grote centrale Balkan topic
reset
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:53:10 #155
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220871369
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef MaJo het volgende:
Als er al een Montenegro topic is, dan zal die waarschijnlijk nog wel ouder zijn dan het Balkan topic :+

Gezien hoe weinig er nog gepost wordt in TRV zijn er maar heel weinig landen of regiotopics zijn waarin nog recent is gepost -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:54:15 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220871380
Montenegro overigens een van mijn favoriete bestemmingen waar ik ooit ben geweest :) Zal er zeker nog weleens naar terug gaan, maar eerst nog wat andere nieuwe landen te gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 12:10:40 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220875076
quote:
Thanks! Inderdaad ooit door mij gestart :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:53 schreef Redefine het volgende:

[..]
Als er al een Montenegro topic is, dan zal die waarschijnlijk nog wel ouder zijn dan het Balkan topic :+

Gezien hoe weinig er nog gepost wordt in TRV zijn er maar heel weinig landen of regiotopics zijn waarin nog recent is gepost -O-
Ik heb er inderdaad een gevonden uit 2012, dat is wel erg oud... Ik zal het Balkan topic weer wat nieuw leven inblazen O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
Montenegro overigens een van mijn favoriete bestemmingen waar ik ooit ben geweest :) Zal er zeker nog weleens naar terug gaan, maar eerst nog wat andere nieuwe landen te gaan.
Ik ben heel benieuwd! Ik ben naar alle omringende landen geweest maar gek genoeg nog nooit naar Montenegro, dus dat wordt hoog tijd O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')