Kom je nog wel eens naar Holland? Een leven zonder Winterswijk kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:25 schreef flipsen het volgende:
Zo, ik kom nog héél even kijken in deze SC, maar meer om afscheid te nemen. De afgelopen weken/maanden niet meer ingelogd op FOK! en dat beviel me eigenlijk prima. Het bleek zowaar echt mogelijk te zijn om niet meer iedere 10 minuten "even kijken op FOK!" en dat scheelt echt een berg tijd, die ik hard nodig heb voor serieuze zaken![]()
Het is dus wel genoeg geweest, op 5 oktober log ik nog 1x in om de boel op Anoniem te zetten, dan ben ik hier precies 25 jaar geweest. Veel mensen leren kennen, ook irl, een mooie en leerzame tijd, maar ik ga weer eens verder
Je kunt ook gewoon niet meer inloggen natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Waarom zou je dat doen, als je niet meer wil inloggen kun je ook om een ban vragen toch? Je kunt dan niet zeggen dat je er 25 jaar bij bent, want van je account is niets te vinden...
quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:25 schreef flipsen het volgende:
Zo, ik kom nog héél even kijken in deze SC, maar meer om afscheid te nemen. De afgelopen weken/maanden niet meer ingelogd op FOK! en dat beviel me eigenlijk prima. Het bleek zowaar echt mogelijk te zijn om niet meer iedere 10 minuten "even kijken op FOK!" en dat scheelt echt een berg tijd, die ik hard nodig heb voor serieuze zaken![]()
Het is dus wel genoeg geweest, op 5 oktober log ik nog 1x in om de boel op Anoniem te zetten, dan ben ik hier precies 25 jaar geweest. Veel mensen leren kennen, ook irl, een mooie en leerzame tijd, maar ik ga weer eens verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |