Geldt dat dan voor slaapzalen of ook voor losse kamers in een hostel?quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:56 schreef MaJo het volgende:
Als ik alleen zou reizen zou ik ook voor een hostel gaanIk heb nog nooit in een hotel iemand ontmoet terwijl je in een hostel makkelijk aan de praat raakt met anderen.
Alleen zou ik een losse kamer doen. Ik heb een paar keer in hostels in privékamers geslapen en ook dan kreeg ik wel contact met anderen. Maar in de tijd dat ik nog slaapzalen deed was dat nog wel veel meer jaquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geldt dat dan voor slaapzalen of ook voor losse kamers in een hostel?
De meeste hostels hebben privekamers en slaapzalen, maar het belangrijkste is de common room waar de gesprekken en de feestjes zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geldt dat dan voor slaapzalen of ook voor losse kamers in een hostel?
Ik kan me ook nog wel feestjes in de slaapzalen herinneren. The good old daysquote:Op donderdag 7 mei 2026 16:09 schreef Individual het volgende:
[..]
De meeste hostels hebben privekamers en slaapzalen, maar het belangrijkste is de common room waar de gesprekken en de feestjes zijn.
Die naam zegt me dan weer niets, dus nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 07:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik niet. Redmond O'Hanlon kwam wel onze bruiloftreceptie crashen. Wellicht denk je daar aan?
Of het was wel iets van Hik. Dat kan natuurlijk ook.
Het was ook zo mooi schoon en ontworpen door Bang&Olufsen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:02 schreef Redefine het volgende:
Gisteren teruggekomen van een paar dagen Kopenhagen. Erg leuke stad waar veel te zien en te doen is. Scheelt daarbij wel dat ik een architectuur liefhebber ben. Verder ook een goede sfeer in de stad.
Naar de top van Aiguille du Midi.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:25 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga binnenkort een week naar Chamonix. Tips?
Wat al op ons lijstje staat: paragliden, hiken, trail runnen.
Dat is Mer de Glace, die is echt schikbarend in volume afgenomen. Wel nog steeds een prachtige wandeling / uitzicht daar.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Naar de top van Aiguille du Midi.
Halverwege heb je ook een station, daar kun je uitstappen en hiken.
Je kunt daar wandelen naar een gletsjer in de buurt en daar heb je echt een prachtig pad door de gletsjer (grotte de glace). Die zou nu dicht zijn volgens Google.
Klopt, grotte de Glace is dat deel van de gletsjer waar je in kunt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:35 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat is Mer de Glace, die is echt schikbarend in volume afgenomen. Wel nog steeds een prachtige wandeling / uitzicht daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |