quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een A-10 Thunderbolt / Warthog is, maar een A15... Is dat iets nieuw?Neem aan dat ze niet met zweefvliegtuigen aan de gang zijn
![]()
Nee, en het heeft geen groter kanon met vleugels. Voor een maxigun moet je bij de Russen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een A-10 Thunderbolt / Warthog is, maar een A15... Is dat iets nieuw?
Geen Iraanse, dat is te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat kanon gebruikt men niet tegen drones?
Hoe harder Trump aan het juichen is over zijn fantastische overwinning, hoe slechter het gaat.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump z'n woorden, zei het gisteren nog.
[ x ]
Ik heb een tijdje geleden met de ASK-13 PH-386 gevlogen. Lijkt er een beetje opquote:
Is van 27 dagen geleden?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Staat iets goed te branden in Teheran.
https://www.reddit.com/r/war/comments/1rnmtfn/tehran_tonight/
Weer wat olie wat in rook op gaat?
Zie niks bijzonders op p2000.irquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Staat iets goed te branden in Teheran.
https://www.reddit.com/r/war/comments/1rnmtfn/tehran_tonight/
Weer wat olie wat in rook op gaat?
Je hebt helemaal gelijk. Ik sorteer normaal op new maar hij stond nu weer op normaal.quote:
Hebben zulke piloten geen apparaatje dat hun locatie bekendmaakt? Of hij is gevangengenomen en ontdaan van zoiets.quote:
Maar zullen de maga diehards dit zien?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dan sta je voor lul. Dat wordt een onwijze wraakactie om z'n ego te herstellen.
Ze zijn al een tijdje vrij stil..quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar zullen de maga diehards dit zien?
Wat zien?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar zullen de maga diehards dit zien?
Toch een oorlog, geen excursie/speciale operatie. Misschien morgen weer als alle Amerikanen terecht zijn.quote:President Donald Trump told NBC News that the downing of a US fighter jet would not affect any negotiations with Iran, while declining to discuss the ongoing search and rescue mission.
“No, not at all. No, it’s war. We’re in war,” Trump said in a brief phone interview.
'Passive InfraRed' PIR is wat gebruikt wordt in standaard bewegingsmelders. Ter infoquote:
Wat vanaf het begin al een domme opmerking was. Daar lopen honderden zo niet meer soldaten rond met een Stinger-achtig wapenquote:
Gisteravond nog langs een pir sensor gelopen bij de garage, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'Passive InfraRed' PIR is wat gebruikt wordt in standaard bewegingsmelders. Ter info
Pas maar op! Voor je het weet heb je een raket in je pruikquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteravond nog langs een pir sensor gelopen bij de garage, komt wel erg dichtbij zo.
Die lezen alleen wat Trump zegt en Fox News voorschotelt. Al het andere negeert men of is fake news.quote:
Nou die toespraken van hem worden ook wel op FOX News uitgezonden lijkt me, dus ze kunnen gehoord hebben dat hij opschepte met dat ze vrij kunnen vliegen over Iran omdat al Iran z'n luchtverdediging zogenaamd is kapotgemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die lezen alleen wat Trump zegt en Fox News voorschotelt. Al het andere negeert men of is fake news.
Bij de echte die hards dan.
'sinds 1jan. 2026'. Onzin, die regel bestaat niet behalve als je al bij de 'Bundeswehr' zit, maar dat was altijd alquote:
Klinkt als onzin. "Breaking" en "per 1 januari"? Het is april.quote:
Ik moet nog altijd aan die brief van die vrouw denken aan Trump waarin ze hem smeekte om het kanker medicijn vrij te geven, wat de democraten zouden achterhouden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Dementie medicijnen zijn kwijt .
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'sinds 1jan. 2026'. Onzin, die regel bestaat niet behalve als je al bij de 'Bundeswehr' zit, maar dat was altijd al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom plaats je het als je dat niet weet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:18 schreef Peppert het volgende:
Dat zijn wel echt grote doelwitten. Die zou ik zelfs nog raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Jeweetzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt grote doelwitten. Die zou ik zelfs nog raken.
Waarom geef jij antwoord op een vraag aan een ander?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom plaats je het als je dat niet weet?
Ik kan ook een stoorzendert zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom geef jij antwoord op een vraag aan een ander?
Nee. En ik neem aan dat jij je werkgever ook iets moet laten weten als je 3 maanden vakantie neemtquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan ook een stoorzendert zijn
Trump neemt Poetin als voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom dachten de Amerikanen dat het veilig was als ze de vaste AA hadden uitgeschakeld? Dat is toch exact dezelfde fout als de Russen gemaakt hebben? Die hebben ook als eerste actie de vaste AA uitgeschakeld en kwamen er daarna achter dat er ook zoiets als mobiele AA bestaat (Stingers, drones, etc.)Het lijkt wel een herhaling van domme zetten
In de uitlaat van een F35 kun je in zitten (1,2meter ongeveer), dus lijkt met niet. Die van een F15 zijn ongeveer 90cm dus lijkt me ook niet. De foto lijkt kleinerquote:
Rusland moet nog minder tolerant worden naar Oekraïnequote:Op zaterdag 4 april 2026 00:30 schreef cosmosis het volgende:
De EU is het nieuwe kwaad, laatste rots in de wereld die maar slecht te manipuleren is, gelukkig!
[ x ]
Poetin heeft het 'voordeel' dat het in Rusland altijd zo geweest is dat de 'Tsaar' de absolute macht had. Poetin gaat ook nooit opgeven, want Rusland kan niet verliezen (luister maar naar het volkslied). In de VS ligt dat net wat anders. Alleen Trump heeft teveel zitten borrelen bij zijn vriendjes in Noord-Korea, Rusland en China. Dat wil hij natuurlijk ook!quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump neemt Poetin als voorbeeld.
Maga ziet dit ook niet als een door Trump begonnen oorlog.
Net zoals Poetin de oorlog in Oekraïne niet is begonnen volgens de Russen.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)is-door-oorlog-in-m/quote:4 miljoen mensen in de Arabische wereld dreigen in armoede te belanden, vreest de VN. De hele wereld voelt de economische gevolgen van de oorlog in het Midden-Oosten, maar de regio zelf wordt veruit het hardst getroffen. "Zelfs als de oorlog morgen stopt, duurt het enkele jaren voor de regio economisch herstelt", concludeert professor internationale betrekkingen Gerd Nonneman.
Met andere woorden, de VS is een onbetrouwbare handelspartner.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:36 schreef cosmosis het volgende:
Oei oei, beter dat we alle Groningers naar Limburg verhuizen en gewoon maximaal gaan pompen...
[ x ]
quote:Trump gave little clarity on how the U.S. would respond if the missing pilot in Iran is harmed, saying only, “We hope that’s not going to happen,” and declining further comment, - The Independent
Steve heeft het nu over een F16. Diameter 1 meter uitlaat. Maar dat is gemiddeld. Die uitlaten bestaan uit lamellen (overigens ook bij de andere kisten)quote:
Natuurlijk kan Rusland wel verliezen. In de Koude oorlog zijn ze volledig afgedroogd. Ze konden het militair en economische met geen mogelijkheid meer redden. De USSR stortte volledig in en er ontstonden veel zelfstandige landen. Daar komt bij dat landen als Oost-Duitsland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Bulgarije, etc. hun volledige vrijheid terugkregen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Poetin heeft het 'voordeel' dat het in Rusland altijd zo geweest is dat de 'Tsaar' de absolute macht had. Poetin gaat ook nooit opgeven, want Rusland kan niet verliezen (luister maar naar het volkslied).
Drone? (zo'n grote van de VS bedoel ik).quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In de uitlaat van een F35 kun je in zitten (1,2meter ongeveer), dus lijkt met niet. Die van een F15 zijn ongeveer 90cm dus lijkt me ook niet. De foto lijkt kleiner
De USSR, dat is niet hetzelfde als Ruslandquote:Op zaterdag 4 april 2026 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Rusland wel verliezen. In de Koude oorlog zijn ze volledig afgedroogd. Ze konden het militair en economische met geen mogelijkheid meer redden. De USSR stortte volledig in en er ontstonden veel zelfstandige landen. Daar komt bij dat landen als Oost-Duitsland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Bulgarije, etc. hun volledige vrijheid terugkregen.
Het probleem is dat Europa niets heeft geleerd van de Koude oorlog. Die hebben dat gehele tijdperk geleund op Amerika, terwijl we de halve islamitische wereld naar ons werelddeel hebben gehaald, met alle consequenties van dien.
De meeste hebben een propeller. Behalve de MQ-4. En niet van die lamellen op de nozzle. Dus zou kunnen. Maar dat zijn 'spy-drones' die nogal hoog vliegenquote:Op zaterdag 4 april 2026 01:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Drone? (zo'n grote van de VS bedoel ik).
Hopelijk snel gevonden door de VS. Trump vindt mensen die zich door de vijand gevangen laten nemen losers.quote:Op zaterdag 4 april 2026 02:20 schreef 3rr0r het volgende:
Bij CNN zei een ex-F16 pilote net dat de 2e in een situatie kan zijn dat je (naar instructies) juist radio stilte aanhoudt omdat signalen je plek kunnen verraden aan de vijand.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:43 schreef Alpha0 het volgende:
De Google Maps foto's van Khoezistan zijn wel adembenemend mooi zeg. In sommige gevallen lijkt het zelfs een klein beetje op Zwitserland.
Veel mensen weten het niet maar je kunt in Iran heel mooi skiien op sommige plekken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:43 schreef Alpha0 het volgende:
De Google Maps foto's van Khoezistan zijn wel adembenemend mooi zeg. In sommige gevallen lijkt het zelfs een klein beetje op Zwitserland.
Oh nee, is de board of peace nu al bored of peace?quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:06 schreef Since2003 het volgende:
Loco Loek heeft ook wat te zeggen
[ x ]
Maar ja, het probleem is dat alle alternatieven dat ook zijn. De enige waar je nog een beetje vanuit kunt gaan zijn Noorwegen en het VK maar die kunnen maar een fractie van wat nodig is produceren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, de VS is een onbetrouwbare handelspartner.
Het is toch echt wel begonnen nu denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef Simmertje het volgende:
Dit is volgens mij de 10de keer in de afgelopen 5 jaar dat ik lees dat een grote aanval op Iran aanstaande is.
Je moet het melden als je 3 maanden of meer vertrekt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
Mijn eerdere post klopte dus wel.
Pak aan, onfrisse Prins.
[ x ]
Een fractie is overdreven; Nederland importeert ongeveer 1/3 uit de VS.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ja, het probleem is dat alle alternatieven dat ook zijn. De enige waar je nog een beetje vanuit kunt gaan zijn Noorwegen en het VK maar die kunnen maar een fractie van wat nodig is produceren.
Wacht even, zat Loeki bij de Board of Peace??? Dit is niet waar toch? Toch????quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh nee, is de board of peace nu al bored of peace?
Zo standaard was dat dus niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet het melden als je 3 maanden of meer vertrekt.
Dat lijkt me meer standaard.
Lekker overtrokken geschreeuw in die tweet ook, alsof een Duitser überhaupt het land niet meer uit mag zonder toestemmingquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
Pak aan, onfrisse Prins.
[ x ]
laten we nooit vergeten;quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:30 schreef cosmosis het volgende:
De EU is het nieuwe kwaad, laatste rots in de wereld die maar slecht te manipuleren is, gelukkig!
[ x ]
Fake news, blijft fake news.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker overtrokken geschreeuw in die tweet ook, alsof een Duitser überhaupt het land niet meer uit mag zonder toestemming
Je vindr nog meer fake news. Maar fake news door trols campagnes blijven, ook gewoon fake news. Ondanks je meer bronnen post.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
Pak aan, onfrisse Prins.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |