Hopelijk snel gevonden door de VS. Trump vindt mensen die zich door de vijand gevangen laten nemen losers.quote:Op zaterdag 4 april 2026 02:20 schreef 3rr0r het volgende:
Bij CNN zei een ex-F16 pilote net dat de 2e in een situatie kan zijn dat je (naar instructies) juist radio stilte aanhoudt omdat signalen je plek kunnen verraden aan de vijand.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:43 schreef Alpha0 het volgende:
De Google Maps foto's van Khoezistan zijn wel adembenemend mooi zeg. In sommige gevallen lijkt het zelfs een klein beetje op Zwitserland.
Veel mensen weten het niet maar je kunt in Iran heel mooi skiien op sommige plekken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:43 schreef Alpha0 het volgende:
De Google Maps foto's van Khoezistan zijn wel adembenemend mooi zeg. In sommige gevallen lijkt het zelfs een klein beetje op Zwitserland.
Oh nee, is de board of peace nu al bored of peace?quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:06 schreef Since2003 het volgende:
Loco Loek heeft ook wat te zeggen
[ x ]
Maar ja, het probleem is dat alle alternatieven dat ook zijn. De enige waar je nog een beetje vanuit kunt gaan zijn Noorwegen en het VK maar die kunnen maar een fractie van wat nodig is produceren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, de VS is een onbetrouwbare handelspartner.
Het is toch echt wel begonnen nu denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:34 schreef Simmertje het volgende:
Dit is volgens mij de 10de keer in de afgelopen 5 jaar dat ik lees dat een grote aanval op Iran aanstaande is.
Je moet het melden als je 3 maanden of meer vertrekt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
Mijn eerdere post klopte dus wel.
Pak aan, onfrisse Prins.
[ x ]
Een fractie is overdreven; Nederland importeert ongeveer 1/3 uit de VS.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ja, het probleem is dat alle alternatieven dat ook zijn. De enige waar je nog een beetje vanuit kunt gaan zijn Noorwegen en het VK maar die kunnen maar een fractie van wat nodig is produceren.
Wacht even, zat Loeki bij de Board of Peace??? Dit is niet waar toch? Toch????quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh nee, is de board of peace nu al bored of peace?
Zo standaard was dat dus niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet het melden als je 3 maanden of meer vertrekt.
Dat lijkt me meer standaard.
Lekker overtrokken geschreeuw in die tweet ook, alsof een Duitser überhaupt het land niet meer uit mag zonder toestemmingquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
Pak aan, onfrisse Prins.
[ x ]
laten we nooit vergeten;quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:30 schreef cosmosis het volgende:
De EU is het nieuwe kwaad, laatste rots in de wereld die maar slecht te manipuleren is, gelukkig!
[ x ]
Fake news, blijft fake news.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker overtrokken geschreeuw in die tweet ook, alsof een Duitser überhaupt het land niet meer uit mag zonder toestemming
Je vindr nog meer fake news. Maar fake news door trols campagnes blijven, ook gewoon fake news. Ondanks je meer bronnen post.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
Pak aan, onfrisse Prins.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |