Die lezen alleen wat Trump zegt en Fox News voorschotelt. Al het andere negeert men of is fake news.quote:
Nou die toespraken van hem worden ook wel op FOX News uitgezonden lijkt me, dus ze kunnen gehoord hebben dat hij opschepte met dat ze vrij kunnen vliegen over Iran omdat al Iran z'n luchtverdediging zogenaamd is kapotgemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die lezen alleen wat Trump zegt en Fox News voorschotelt. Al het andere negeert men of is fake news.
Bij de echte die hards dan.
'sinds 1jan. 2026'. Onzin, die regel bestaat niet behalve als je al bij de 'Bundeswehr' zit, maar dat was altijd alquote:
Klinkt als onzin. "Breaking" en "per 1 januari"? Het is april.quote:
Ik moet nog altijd aan die brief van die vrouw denken aan Trump waarin ze hem smeekte om het kanker medicijn vrij te geven, wat de democraten zouden achterhouden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Dementie medicijnen zijn kwijt .
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'sinds 1jan. 2026'. Onzin, die regel bestaat niet behalve als je al bij de 'Bundeswehr' zit, maar dat was altijd al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom plaats je het als je dat niet weet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:18 schreef Peppert het volgende:
Dat zijn wel echt grote doelwitten. Die zou ik zelfs nog raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Jeweetzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt grote doelwitten. Die zou ik zelfs nog raken.
Waarom geef jij antwoord op een vraag aan een ander?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom plaats je het als je dat niet weet?
Ik kan ook een stoorzendert zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom geef jij antwoord op een vraag aan een ander?
Nee. En ik neem aan dat jij je werkgever ook iets moet laten weten als je 3 maanden vakantie neemtquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan ook een stoorzendert zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |