quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een A-10 Thunderbolt / Warthog is, maar een A15... Is dat iets nieuw?Neem aan dat ze niet met zweefvliegtuigen aan de gang zijn
![]()
Nee, en het heeft geen groter kanon met vleugels. Voor een maxigun moet je bij de Russen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een A-10 Thunderbolt / Warthog is, maar een A15... Is dat iets nieuw?
Geen Iraanse, dat is te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat kanon gebruikt men niet tegen drones?
Hoe harder Trump aan het juichen is over zijn fantastische overwinning, hoe slechter het gaat.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump z'n woorden, zei het gisteren nog.
[ x ]
Ik heb een tijdje geleden met de ASK-13 PH-386 gevlogen. Lijkt er een beetje opquote:
Is van 27 dagen geleden?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Staat iets goed te branden in Teheran.
https://www.reddit.com/r/war/comments/1rnmtfn/tehran_tonight/
Weer wat olie wat in rook op gaat?
Zie niks bijzonders op p2000.irquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Staat iets goed te branden in Teheran.
https://www.reddit.com/r/war/comments/1rnmtfn/tehran_tonight/
Weer wat olie wat in rook op gaat?
Je hebt helemaal gelijk. Ik sorteer normaal op new maar hij stond nu weer op normaal.quote:
Hebben zulke piloten geen apparaatje dat hun locatie bekendmaakt? Of hij is gevangengenomen en ontdaan van zoiets.quote:
Maar zullen de maga diehards dit zien?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dan sta je voor lul. Dat wordt een onwijze wraakactie om z'n ego te herstellen.
Ze zijn al een tijdje vrij stil..quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar zullen de maga diehards dit zien?
Wat zien?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar zullen de maga diehards dit zien?
Toch een oorlog, geen excursie/speciale operatie. Misschien morgen weer als alle Amerikanen terecht zijn.quote:President Donald Trump told NBC News that the downing of a US fighter jet would not affect any negotiations with Iran, while declining to discuss the ongoing search and rescue mission.
“No, not at all. No, it’s war. We’re in war,” Trump said in a brief phone interview.
'Passive InfraRed' PIR is wat gebruikt wordt in standaard bewegingsmelders. Ter infoquote:
Wat vanaf het begin al een domme opmerking was. Daar lopen honderden zo niet meer soldaten rond met een Stinger-achtig wapenquote:
Gisteravond nog langs een pir sensor gelopen bij de garage, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'Passive InfraRed' PIR is wat gebruikt wordt in standaard bewegingsmelders. Ter info
Pas maar op! Voor je het weet heb je een raket in je pruikquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteravond nog langs een pir sensor gelopen bij de garage, komt wel erg dichtbij zo.
Die lezen alleen wat Trump zegt en Fox News voorschotelt. Al het andere negeert men of is fake news.quote:
Nou die toespraken van hem worden ook wel op FOX News uitgezonden lijkt me, dus ze kunnen gehoord hebben dat hij opschepte met dat ze vrij kunnen vliegen over Iran omdat al Iran z'n luchtverdediging zogenaamd is kapotgemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die lezen alleen wat Trump zegt en Fox News voorschotelt. Al het andere negeert men of is fake news.
Bij de echte die hards dan.
'sinds 1jan. 2026'. Onzin, die regel bestaat niet behalve als je al bij de 'Bundeswehr' zit, maar dat was altijd alquote:
Klinkt als onzin. "Breaking" en "per 1 januari"? Het is april.quote:
Ik moet nog altijd aan die brief van die vrouw denken aan Trump waarin ze hem smeekte om het kanker medicijn vrij te geven, wat de democraten zouden achterhouden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Dementie medicijnen zijn kwijt .
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'sinds 1jan. 2026'. Onzin, die regel bestaat niet behalve als je al bij de 'Bundeswehr' zit, maar dat was altijd al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom plaats je het als je dat niet weet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:18 schreef Peppert het volgende:
Dat zijn wel echt grote doelwitten. Die zou ik zelfs nog raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Jeweetzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt grote doelwitten. Die zou ik zelfs nog raken.
Waarom geef jij antwoord op een vraag aan een ander?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom plaats je het als je dat niet weet?
Ik kan ook een stoorzendert zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom geef jij antwoord op een vraag aan een ander?
Nee. En ik neem aan dat jij je werkgever ook iets moet laten weten als je 3 maanden vakantie neemtquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt het nu wel (gedeeltelijk?) of niet.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan ook een stoorzendert zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |