WW2 is veel populairder hierquote:
Ik doe ook een poging om het te volgen, ik ben naar Steve aan het kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat wisselende berichten, sommige spreken dat hij is neergestort in Irak, andere spreken weer over de Perzische Golf? Er zou een A-10 geraakt zijn tijdens de zoektocht naar de piloten, vermoedelijk fataal voor het vliegtuig dus?
Irak hoort ook bij de Perzische Golfregioquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat wisselende berichten, sommige spreken dat hij is neergestort in Irak, andere spreken weer over de Perzische Golf? Er zou een A-10 geraakt zijn tijdens de zoektocht naar de piloten, vermoedelijk fataal voor het vliegtuig dus?
En aan welke kant staan deze gasten dan weer?quote:
Dat klopt, maar hoorde die A-10 bij het zoekteam over Iran of zat hij naar speedbootjes/drones te brrrrrrrrrrrrrrrrt over de golf?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Irak hoort ook bij de Perzische Golfregio
Op Iraanse televisie en sociale media werd gezegd dat mensen een beloning zouden kunnen krijgen als ze “de vijandelijke piloten levend gevangen nemen of helpen lokaliseren”.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En aan welke kant staan deze gasten dan weer?
In een luxe cel en 24/7 een webcam er op om te laten zien dat hij goed behandeld wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat tentoongesteld worden lijkt me vreselijk.
Voor je het weer gooit een klimaatactivist soep over je heen, of lijmt ie zich aan je vast
Waarschijnlijk, maar het uiteindelijke lot zal wel bezegeld zijn danquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In een luxe cel en 24/7 een webcam er op om te laten zien dat hij goed behandeld wordt.
Ja. De NYT schrijft het ook.quote:
quote:A second U.S. combat plane crashed in the Gulf region and its lone pilot was rescued, U.S. officials said.
So tired of winningquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel duidelijk dat het leger van Iran totaal gedecimeerd is.
Geen idee, maar de toon lijkt hoger dan verstandig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Ik weet niet wat Trump hiermee bedoelt.
Iraans speaker van het parlement heeft het ook door, lekker de Amerikanen trollen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel duidelijk dat het leger van Iran totaal gedecimeerd is.
Kijk eens welke vlaggen ze mee hebben voor een hint.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En aan welke kant staan deze gasten dan weer?
Niks, hij heeft weer zo'n hersenscheet gehad, waarschijnlijk terwijl hij zat te poepen, en dat moest gelijk social media op natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Ik weet niet wat Trump hiermee bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |