Vorig jaarquote:Komende zondag staat de 110e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 271 kilometer en zoals we gewend zijn tekenen de Oude Kwaremont en Paterberg de finale.
Alleen de Belgen!quote:Op donderdag 2 april 2026 21:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Did you text Remco?
Karrel gaat het hele peloton af.
Dat was afgesproken, dat werd besproken.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Geen enkele vraag over de koers eigenlijk
Die slaat deze zooi al jaren over.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer zou Mathieu terugkomen uit Spanje? Morgen zeker?
Karrel kan zijn "bevestigingen lijstje" wel weer afvinkenquote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Geen enkele vraag over de koers eigenlijk
Hij is nog vergeten te vragen of Tadej WOUT een troostend bericht heeft gestuurd.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Karrel kan zijn "bevestigingen lijstje" wel weer afvinken
Thibau is een proleet met alle plakplaatjesquote:Op donderdag 2 april 2026 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat vinden we van het horloge van Thibau?
Gewonnen op de kermis.
Re-livequote:Op donderdag 2 april 2026 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens Karrel zijn veel te grote horloge 21:14
Of door Karrel zelf?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Hoeveel van die haatberichten zouden gestuurd zijn door Georges van Aert?
We worden beflikkerd.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens Karrel zijn veel te grote horloge 21:14
Tadej is wel even wat meer dan een staatshoofdquote:Op donderdag 2 april 2026 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
We achtervolgen Tadej nog even met een camera. Alsof een staatshoofd vertrekt
De ene Vlaming is de andere niet ....quote:Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De bedreigingen hebben te maken met de populariteit van WOUT.
De gunfactor!
Oke Yannickquote:Op donderdag 2 april 2026 21:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tadej is wel even wat meer dan een staatshoofd
Als ik de koning zou zien, zou ik niet blikken of blozen, maar als ik Tadej zou zien, zou ik misschien wel in katzwijm vallen
Vorig jaar ook. En toen won ze de Ronde alsnog.quote:
Die is vooral goed in open deuren ingooien.quote:
Weet niet wie dat is, maar er worden hier wel vaker rare namen naar mij geslingerd dus okquote:
https://vivelevelo.be/product/pickle-power-t-shirt/quote:Op donderdag 2 april 2026 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sluikreclame voor de merchandise van Karrel, schaamteloos.
Vraag niet hoe. Langzamer was niet mogelijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:08 schreef H.Vviv het volgende:
Remco rijdt wel naar boven, de rest niet
Gênante cash grab.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
https://vivelevelo.be/product/pickle-power-t-shirt/
50 euro, geen geld.
Florian is wel onder de indruk.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thibau is onverbiddelijk voor Mads.
Terecht ook.
Nu ga ik erop letten en valt het meteen op.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Boomer De Cauwer praat overal dwars doorheen. Dat had Michel Wuyts niet laten gebeuren.
Thibau heel verstandig persoon.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thibau fileert de Belgische pers.
Hij wordt met open deuren ontvangen!quote:Op donderdag 2 april 2026 22:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Bart Aars is al de hele week bezig met mooie stukjes maken.
Een kilo Haribo dan maar.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat gaan julie eten tijdens De Ronde?
Ik haal kilo Haribo per uur niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Minstens een kilo Haribo-snoep.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
PFP liep ook wel met hem weg.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kurt Bogaerts is ook een soort Sven2. Eeuwig emplooi omdat hij toevallig goed kan opschieten met Pidcock.
José heeft het ook altijd over het grote vrachtwagenbedrijf. Misschien is José aandeelhouder.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:30 schreef DiegoFuser het volgende:
José is goed bevriend met de papa van Brent Van Moer.
Als je Tadej vraagt wie Brent Van Moer is zou hij niet kunnen beantwoorden voor welke ploeg die rijdt.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het peloton denkt heel groot over Brent Van Moer!
Hij heeft wel grotendeels gelijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jose noemt het volledige peloton dom.
Bert-Jan Lindeman?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor mij bestaat er maar 1 breakaway
Budget was op na de cameo van Pogacar.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:39 schreef DiegoFuser het volgende:
We zitten enkele dagen voor de koers van het jaar en we moeten het vandaag doen met Brent Van Moer en Victor Vercouillie godbetert.
De Aime is in goede doen.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn meer dan Tom Pidcock.
Maximaal 3 denk ikquote:Op donderdag 2 april 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel van de grote vier staan er op het podium?
Meer dan drie ook.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Minder dan 2 zou mij erg verbazen.
Er is morgen en zaterdag nog koers!quote:
Om 9 uur al ontbijten met Bert de Backerquote:Op donderdag 2 april 2026 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb weer genoten van een aantal schitterende uitzendingen.
Op naar zondag. Dat wordt genieten, als we het laatste uur even wegdenken.
En de Miguel Indurain Sari Nagusia. We bereiden ons ook meteen voor op de belangrijkste koers van het jaar, de Itzulia.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zaterdag de Hel van het Mergelland.
Waarom heb je Tadej niet geëxporteerd naar het Baskenland om ons te verlossen?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de Sari Nagusia Miguel Indurain. We bereiden ons ook meteen voor op de belangrijkste koers van het jaar, de Itzulia.
Wie wint er dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:23 schreef Fretwork het volgende:
Voorspelling:
Matige kopgroep met 2.5 minuut voorsprong
Tussen de Eikenberg en de Valkenberg proberen Pedersen, TvDijke, Laporte, vBaarle, Senechal, FVermeersch, Abrahamsen, Mohoric en Segaert afwisselend weg te komen. Evenepoel rijdt een aantal gaten dicht in een poging om aan te sluiten.
Tweede keer Kwaremont zijn Pogacar en MVDP samen los, Mathieu rijdt niet, elitegroep van 6-12 mensen ontstaat.
Van Aert en Pedersen anticiperen maar worden op de derde keer Kwaremont ingelopen door Pogacar, Remco en Mathieu. Bovenop heeft de Sloveense veelvraat een gaatje, van der Poel en Evenepoel rijden samen terug.
Tevergeefs probeert Pogacar het op de Pater, maar het wordt sprinten.
WOUT!quote:
Del Toro, Seixas, Ayuso.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de Miguel Indurain Sari Nagusia. We bereiden ons ook meteen voor op de belangrijkste koers van het jaar, de Itzulia.
Voorspelling:quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:23 schreef Fretwork het volgende:
Voorspelling:
Matige kopgroep met 2.5 minuut voorsprong
Tussen de Eikenberg en de Valkenberg proberen Pedersen, TvDijke, Laporte, vBaarle, Senechal, FVermeersch, Abrahamsen, Mohoric en Segaert afwisselend weg te komen. Evenepoel rijdt een aantal gaten dicht in een poging om aan te sluiten.
Tweede keer Kwaremont zijn Pogacar en MVDP samen los, Mathieu rijdt niet, elitegroep van 6-12 mensen ontstaat.
Van Aert en Pedersen anticiperen maar worden op de derde keer Kwaremont ingelopen door Pogacar, Remco en Mathieu. Bovenop heeft de Sloveense veelvraat een gaatje, van der Poel en Evenepoel rijden samen terug.
Tevergeefs probeert Pogacar het op de Pater, maar het wordt sprinten.
Einde tijdperk WOUTquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:35 schreef Pistolero het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)nberg~1775203092221/
Kopman WOUT wordt straal voorbij gereden door zijn ploeggenoot op de Koppenberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Haatberichten en bedreigingen kunnen natuurlijk absoluut niet, maar Florian Vermeersch mag natuurlijk best aangesproken worden op zijn gedrag in de laatste wedstrijden. Van der Poel laat hij rijden, achter van Aert gaat hij knallen met Gana in het wiel. Dat maakt dat Vermeersch er bij mij ook wel gelegen heeft en dat is duidelijk zo bij wel meer wielervolgers. Aangezien Vermeersch toch niet rijdt achter Pogacar en Van der Poel mag hij wat mij betreft vanaf nu uitgesloten worden van selecties voor het Belgische team.
We zitten hier met zijn allen wel te grappen en te grollen over de Belgische media met Sporza en Vive le Velo voorop, maar eigenlijk zijn ze al heel lang zo ver doorgeslagen dat ze een heel volk aan het radicaliseren zijn met hun volkomen ziekelijke nationalisme. Dat kan écht niet en gaat nog een keer echt gruwelijk fout.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Marcoss het volgende:
WF heeft een artikel over de bedreigingen die Vermeersch kreeg omdat hij zorgde dat Wout woensdag niet won en dan zie je onderstaande reactie eronder
[..]
Ik neem aan dat Remco dat met de nodige handgebaren doet en druk gesticulerend richting camera en volgwagen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorspelling:
Pogacar rijdt iedereen los op eerste keer Oude Kwaremont. Er volgt een solo van 140km.
Mathieu eindigt als tweede op 4 minuten
Remco rijdt lek voor Koppenberg en moet naar boven lopen en geeft vervolgens op
Wout deed niet mee, ziek door Georges.
Mathieu in dat geval toch wel in 60% van de casesquote:
Toplandquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Marcoss het volgende:
WF heeft een artikel over de bedreigingen die Vermeersch kreeg omdat hij zorgde dat Wout woensdag niet won en dan zie je onderstaande reactie eronder
[..]
SvenNys#1fan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat sowieso en de fiets wordt in het skoekeloen geflikkerd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Remco dat met de nodige handgebaren doet en druk gesticulerend richting camera en volgwagen?
WOUT wordt niet alleen door Georges onder de duim gehoudenquote:Wout van Aert koerst in Ronde en Roubaix met unieke helm met duimafdrukken van Belgische Red Bull-atleten
Pogacarquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:55 schreef Zorro het volgende:
Ik snap de spanning niet zo.
vd Poel won in 2020, 2022 en 2024.
Dan lijkt het me evident wie er in 2026 wint.
PR ook al binnen dan!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:55 schreef Zorro het volgende:
Hey, je hebt naar Bakelants geluisterd. Maar die werd ook uitgelachen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:55 schreef Zorro het volgende:
Geweldige man. In Eindhoven is er nog een plein naar hem vernoemd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hey, je hebt naar Bakelants geluisterd. Maar die werd ook uitgelachen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Remco dat met de nodige handgebaren doet en druk gesticulerend richting camera en volgwagen?
Maar dan zijn zowel WOUT als Remco morele winnaar? Dat kan niet toch?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard
En 10 artikelen op Sporza.be dat Remco de morele winnaar is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |