Einde tijdperk WOUTquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:35 schreef Pistolero het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)nberg~1775203092221/
Kopman WOUT wordt straal voorbij gereden door zijn ploeggenoot op de Koppenberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Haatberichten en bedreigingen kunnen natuurlijk absoluut niet, maar Florian Vermeersch mag natuurlijk best aangesproken worden op zijn gedrag in de laatste wedstrijden. Van der Poel laat hij rijden, achter van Aert gaat hij knallen met Gana in het wiel. Dat maakt dat Vermeersch er bij mij ook wel gelegen heeft en dat is duidelijk zo bij wel meer wielervolgers. Aangezien Vermeersch toch niet rijdt achter Pogacar en Van der Poel mag hij wat mij betreft vanaf nu uitgesloten worden van selecties voor het Belgische team.
We zitten hier met zijn allen wel te grappen en te grollen over de Belgische media met Sporza en Vive le Velo voorop, maar eigenlijk zijn ze al heel lang zo ver doorgeslagen dat ze een heel volk aan het radicaliseren zijn met hun volkomen ziekelijke nationalisme. Dat kan écht niet en gaat nog een keer echt gruwelijk fout.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Marcoss het volgende:
WF heeft een artikel over de bedreigingen die Vermeersch kreeg omdat hij zorgde dat Wout woensdag niet won en dan zie je onderstaande reactie eronder
[..]
Ik neem aan dat Remco dat met de nodige handgebaren doet en druk gesticulerend richting camera en volgwagen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorspelling:
Pogacar rijdt iedereen los op eerste keer Oude Kwaremont. Er volgt een solo van 140km.
Mathieu eindigt als tweede op 4 minuten
Remco rijdt lek voor Koppenberg en moet naar boven lopen en geeft vervolgens op
Wout deed niet mee, ziek door Georges.
Mathieu in dat geval toch wel in 60% van de casesquote:
Toplandquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Marcoss het volgende:
WF heeft een artikel over de bedreigingen die Vermeersch kreeg omdat hij zorgde dat Wout woensdag niet won en dan zie je onderstaande reactie eronder
[..]
SvenNys#1fan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat sowieso en de fiets wordt in het skoekeloen geflikkerd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Remco dat met de nodige handgebaren doet en druk gesticulerend richting camera en volgwagen?
WOUT wordt niet alleen door Georges onder de duim gehoudenquote:Wout van Aert koerst in Ronde en Roubaix met unieke helm met duimafdrukken van Belgische Red Bull-atleten
Pogacarquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:55 schreef Zorro het volgende:
Ik snap de spanning niet zo.
vd Poel won in 2020, 2022 en 2024.
Dan lijkt het me evident wie er in 2026 wint.
PR ook al binnen dan!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:55 schreef Zorro het volgende:
Hey, je hebt naar Bakelants geluisterd. Maar die werd ook uitgelachen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:55 schreef Zorro het volgende:
Geweldige man. In Eindhoven is er nog een plein naar hem vernoemd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hey, je hebt naar Bakelants geluisterd. Maar die werd ook uitgelachen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Remco dat met de nodige handgebaren doet en druk gesticulerend richting camera en volgwagen?
Maar dan zijn zowel WOUT als Remco morele winnaar? Dat kan niet toch?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard
En 10 artikelen op Sporza.be dat Remco de morele winnaar is
Ach Mariannequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:36 schreef Pistolero het volgende:
Geen VosGodin aankomende zondag. Haar vader is afgelopen week overleden.
Arme Marianne.
Ach De Lie kan ondertussen om een hele andere reden van stalquote:Arnaud De Lie will not race Tour of Flanders. He was forced to abandon Dwars door Vlaanderen last Wednesday due to illness. Although he did recon of the course this morning together with his coach, it became clear to Arnaud that he has not recovered sufficiently to compete at
Het gaat wel lekker met de Belgische kopmannen bij Lotto. De Lie, van Eetvelt en Widar allemaal ziek, zwak en misselijk dit seizoen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach De Lie kan ondertussen om een hele andere reden van stal
Ach Vos.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Vos start niet in Ronde van Vlaanderen vanwege overlijden vader
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |