Vorig jaarquote:Komende zondag staat de 110e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 271 kilometer en zoals we gewend zijn tekenen de Oude Kwaremont en Paterberg de finale.
Alleen de Belgen!quote:Op donderdag 2 april 2026 21:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Did you text Remco?
Karrel gaat het hele peloton af.
Dat was afgesproken, dat werd besproken.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Geen enkele vraag over de koers eigenlijk
Die slaat deze zooi al jaren over.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer zou Mathieu terugkomen uit Spanje? Morgen zeker?
Karrel kan zijn "bevestigingen lijstje" wel weer afvinkenquote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Geen enkele vraag over de koers eigenlijk
Hij is nog vergeten te vragen of Tadej WOUT een troostend bericht heeft gestuurd.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Karrel kan zijn "bevestigingen lijstje" wel weer afvinken
Thibau is een proleet met alle plakplaatjesquote:Op donderdag 2 april 2026 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat vinden we van het horloge van Thibau?
Gewonnen op de kermis.
Re-livequote:Op donderdag 2 april 2026 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens Karrel zijn veel te grote horloge 21:14
Of door Karrel zelf?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Hoeveel van die haatberichten zouden gestuurd zijn door Georges van Aert?
We worden beflikkerd.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens Karrel zijn veel te grote horloge 21:14
Tadej is wel even wat meer dan een staatshoofdquote:Op donderdag 2 april 2026 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
We achtervolgen Tadej nog even met een camera. Alsof een staatshoofd vertrekt
De ene Vlaming is de andere niet ....quote:Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De bedreigingen hebben te maken met de populariteit van WOUT.
De gunfactor!
Oke Yannickquote:Op donderdag 2 april 2026 21:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tadej is wel even wat meer dan een staatshoofd
Als ik de koning zou zien, zou ik niet blikken of blozen, maar als ik Tadej zou zien, zou ik misschien wel in katzwijm vallen
Vorig jaar ook. En toen won ze de Ronde alsnog.quote:
Die is vooral goed in open deuren ingooien.quote:
Weet niet wie dat is, maar er worden hier wel vaker rare namen naar mij geslingerd dus okquote:
https://vivelevelo.be/product/pickle-power-t-shirt/quote:Op donderdag 2 april 2026 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sluikreclame voor de merchandise van Karrel, schaamteloos.
Vraag niet hoe. Langzamer was niet mogelijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:08 schreef H.Vviv het volgende:
Remco rijdt wel naar boven, de rest niet
Gênante cash grab.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
https://vivelevelo.be/product/pickle-power-t-shirt/
50 euro, geen geld.
Florian is wel onder de indruk.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thibau is onverbiddelijk voor Mads.
Terecht ook.
Nu ga ik erop letten en valt het meteen op.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Boomer De Cauwer praat overal dwars doorheen. Dat had Michel Wuyts niet laten gebeuren.
Thibau heel verstandig persoon.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thibau fileert de Belgische pers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |