Klinkt toch vreemdquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece
Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helftquote:Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klinkt toch vreemd
Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben'![]()
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.quote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Oh top dankjequote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.
Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Je krijgt eten tijdens de quest wanneer je behoefte hebt, wel even je inventory leeg maken dat was mijn grote probleem.quote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Dat is echt bizar ja.quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig
Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden
Denk misschien volgend jaar klaar ofzo hahaquote:Op zondag 5 april 2026 23:27 schreef Momo het volgende:
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
Gewoon ff laten zien wie de baas isquote:Op zondag 5 april 2026 23:24 schreef summer2bird het volgende:
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Ik vind het zo geweldig hoe die patches steeds blijven komen. Ik las laatst een reddit vraag over wat mensen verbeterd wilden zien en heel veel is in de laatste patch opgenomen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja.
Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.
En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.
En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's![]()
En het verveelt werkelijk geen moment.
En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.
Toch wel
Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik heb heel veel unfogged ben in chapter 8 van de mainquest en ik heb het gevoel dat ik alles veel te snel heb gedaan.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja.
Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.
En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.
En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's![]()
En het verveelt werkelijk geen moment.
En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.
Toch wel
Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Het is best een geile game, de hype heeft wel geholpen en ik denk dat de game wel echt serieus issues heeft. Maar die issues neem je wel voor lief want ze hebben een mooie grote wereld neergezet en er is genoeg te doen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
mega geil welquote:Op zondag 5 april 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:29 schreef RaXz het volgende:
Ik heb ook een 32 inch monitor en vind ik ook het fijnst, maar nu staat mijn pc naast m'n 55 inch tv, lekker op de bank gamen. Zou willen dat ik ray reconstruction kon aanzetten, mijn 4070 trekt dat alleen niet. De graphics zijn evengoed vaak om van te kwijlen.
Ik heb het geprobeerd en ik vond het niet goed genoeg voor de performance impact die het geeft. Nog even zitten pielen met de settings en nu heb ik het redelijk draaiend met lighting op cinematic, ziet er net wat mooier uit dan ultra.quote:Op maandag 6 april 2026 02:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
Dat was zo gaafquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Op de PS5 Pro is anders ook zeker geen afzichtelijke martelingquote:Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.
Bekijk deze YouTube-video
Je bent zelluf een kutbaasquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...quote:Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Crow hitless gister geluktWas vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan
Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Mja damage/DPS voelt soms wat raar aan. Ik heb op een gegeven moment twee one-handed swords behoorlijk geüpgraded (allebei 24 of 26 dmg, samen dus 50 dmg) maar had niet het idee dat ze meer damage deden dan mijn two-handed sword met 34 dmg. Uiteindelijk zegt 'rauwe' dmg lang niet alles maar zijn de abyss gears doorslaggevender.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Crow hitless gister geluktWas vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan
Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Ja bij Ludvig lukte me dat voor geen meter, hij zat zo weer op me, ik vond het geen fijn gevecht.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.
Wat wel hilarisch is trouwens is met die pillaren meppen in bossfights. Cassius Morten sloeg ik twee keer voor z'n kanis met zo'n pilaar, toen had 'ie nog 5% healthIn Ludvigs boss area liggen ook pilaren, het is me één keer gelukt om 'm daarmee voor z'n bek te slaan. Doet wel meteen 40% van z'n health alleen Ludvig is iets te wendbaar om dat structureel te kunnen doen.
Ik vind het echt wel meevallen soms. Forcepalm x3 zweven, forcepalm x3 dan weer zweven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekker
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de wegquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen soms. Forcepalm x3 zweven, forcepalm x3 dan weer zweven.
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de wegSkyrim struggles
Ik niet, ik wil soms gewoon naar m'n bestemming. Dat is voor mij genietonquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Dit wel ja. Nu al zo vaak gehad dat ik onderweg naar iets was, en dan onderweg vanalles tegenkom dat ik vervolgens denk 'oh shit ja, ik was onderweg naar dat punt'. Vervolgens 2 uur verder en nog steeds niet op de bestemmingquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Klimmen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Kan dat?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klimmen?
Je gebruikt toch gewoon je axiom om je overal naartoe te trekken?
Als je de goede skill unlocked wel ja. Dan hoef je bijna nooit meer te klimmenquote:
Ja okay, is niet altijd makkelijk, maar ik probeer wel altijd van die abyss gates te vinden. En op zich vind ik het een heerlijke podcast game. Podcast op en gaan. Dus het maakt me dan niet zo uit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de wegSkyrim struggles
Met Axiom Force level 2 en 3 meen ik, uit het hoofd.quote:
Het gevoel wat Skyrim destijds gafquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit wel ja. Nu al zo vaak gehad dat ik onderweg naar iets was, en dan onderweg vanalles tegenkom dat ik vervolgens denk 'oh shit ja, ik was onderweg naar dat punt'. Vervolgens 2 uur verder en nog steeds niet op de bestemming
Ja same, heb nu overal op de map wel abyss nexuses unlockt zodat ik nooit verder dan 500m hoef af te leggen. Er was één questline van die Pororin Forest blagen waarvoor ik iedere uithoek van de map moest bezoeken, dat hielp wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja okay, is niet altijd makkelijk, maar ik probeer wel altijd van die abyss gates te vinden. En op zich vind ik het een heerlijke podcast game. Podcast op en gaan. Dus het maakt me dan niet zo uit.
Oeh, Greataxesquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:13 schreef 2dope het volgende:
Paar linkjes aan de OP toegevoegd - https://crimsondb.gg/ is wel geniaal
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boengaquote:
Maar er staat bij: all characters.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boenga
2 zwaarden > de rest. Want dan heb je veel meer sockets om upgrades in te stoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar er staat bij: all characters.
Niks mooiers dan een beetje met Greataxes zwaaien![]()
Watjijmoet, BAM, liggen![]()
Vreemd ja, vraag me af of dat klopt. De greataxes die ik heb gevonden waren "unequipable" voor Kliff, net als rapiers (die zijn voor Damiane).quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar er staat bij: all characters.
Andere moves krijg je via die socket dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vreemd ja, vraag me af of dat klopt. De greataxes die ik heb gevonden waren "unequipable" voor Kliff, net als rapiers (die zijn voor Damiane).
Wat wel jammer is trouwens, er zijn een heleboel wapens binnen een specifieke klasse maar hebben allemaal dezelfde moveset. Alle 45 (!) "Spears" bijvoorbeeld hebben dezelfde moveset. Halberds worden gezien als aparte categorie maar hebben wederom allemaal (13) exact dezelfde moveset als de speren. Gelukkig wel een hele dope moveset
Mjeh, niet echt hetzelfde, dat zijn 'special effect abyss gears', die een unieke ability, finisher move of "Do X after getting hit" ofzo toevoegen. Ik doelde op de standaard moveset, was wel leuk geweest als daar onderling nog wat verschil in zou zitten. Die Murder of Crows oid op RT is trouwens wel grappigquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Andere moves krijg je via die socket dingen.
Ik vind oenga boenga echt kut, beter dual axesquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boenga
Kwijnende eiken vormen een begeerde ontmoetingsplek voor vliegend herten, vooral als die eiken bloedende wondjes hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:41 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond op keverjacht geweest om bright orange dye en rich orange dye te kunnen makenAls iemand nog tips nodig heeft om vliegende herten, bladsprietkevers of boktorren te vangen, let me know.
Er staat "als iemand nog tips nodig heeft", niet "ik zoek tips"quote:Op woensdag 8 april 2026 10:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kwijnende eiken vormen een begeerde ontmoetingsplek voor vliegend herten, vooral als die eiken bloedende wondjes hebben.
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=29953
Het vliegend hert is in Nederland aanwezig op de Veluwe, in Twente, het Rijk van Nijmegen, midden-Limburg en Zuid-Limburg. Binnen deze verspreidingsgebieden bevindt de soort zich in meerdere, grotendeels geïsoleerde deelgebieden.
https://kenniscentruminsecten.nl/soorten/vliegend-hert/
Succes
Halve nacht wakker gelegen van de pijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er staat "als iemand nog tips nodig heeft", niet "ik zoek tips"Ik ben inmiddels bedreven kevervanger. Vooral rond bomen/boomclusters vind je veel. Ik kreeg een tip dat je "gold dye" kunt maken met rich orange dye en bright orange dye. Wilde graag een zwaard vergulden om m'n gold drip te complementeren.
Hoe dan ook, wel leuk om te zien dat de vliegende herten (stag beetles) in Crimson Desert ook daadwerkelijk pas actief worden bij schemering/zonsondergang.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:41 schreef ReplaR het volgende:
Ik snap echt geen donder hoe je moet vechten....
Ik heb dit doorgestuurd naar de politiequote:Op woensdag 8 april 2026 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht straks maar eens met wat Cobra 6-en naar het lokale hertenkamp gaan
Ik wil hoe dan ook een vliegend hert zienquote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb dit doorgestuurd naar de politie
Ik weet totaal niet hoe je je verdedigd, spel legt niets uit.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als je bij Skills kijkt, dan kun je zien welke knoppen en triggers wat doen.
Jawel, wordt uitgelegd in de tutorial als je kampje wordt aangevallen door Black Bears. Het spel 'pauzeert' dan enkele momenten en vertelt je welke knop je moet indrukken: RB/R1 voor standaardaanval, RT/R2 voor sterke aanval, LB/L1 voor blocken, B/rondje voor dodgen, RB/R1 + RT/R2 voor charged attack. Volgens mij kun je dit allemaal teruglezen in de guides (menu > other > guides) maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet hoe je je verdedigd, spel legt niets uit.
alsjeblieft, hierbij een plaatje.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wil hoe dan ook een vliegend hert zien
Thx zal t vanavond eens proberen.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, wordt uitgelegd in de tutorial als je kampje wordt aangevallen door Black Bears. Het spel 'pauzeert' dan enkele momenten en vertelt je welke knop je moet indrukken: RB/R1 voor standaardaanval, RT/R2 voor sterke aanval, LB/L1 voor blocken, B/rondje voor dodgen, RB/R1 + RT/R2 voor charged attack. Volgens mij kun je dit allemaal teruglezen in de guides (menu > other > guides) maar dat weet ik niet zeker
Succes, wat wel goed is om te onthouden is dat je geen opeenvolgende input hoeft te geven voor combo's, je kunt gewoon de knoppen inhouden. Bijvoorbeeld: R2 heeft een sterke combo van iets van 5 aanvallen achter elkaar (afhankelijk van het wapen). Maar je hoeft dan níet 5 keer op R2 te drukken, je kunt gewoon R2 inhouden, de combo wordt dan automatisch uitgevoerd (tenzij/totdat je aanval wordt onderbroken).quote:
Ha heb ik ook weer wat geleerd. Ik druk elke keer opnieuw in. Vana eens zien.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Succes, wat wel goed is om te onthouden is dat je geen opeenvolgende input hoeft te geven voor combo's, je kunt gewoon de knoppen inhouden. Bijvoorbeeld: R2 heeft een sterke combo van iets van 5 aanvallen achter elkaar (afhankelijk van het wapen). Maar je hoeft dan níet 5 keer op R2 te drukken, je kunt gewoon R2 inhouden, de combo wordt dan automatisch uitgevoerd (tenzij/totdat je aanval wordt onderbroken).
Ja herkenbare struggles dit. Ik had dus eindelijk mijn "golden dye" gemaakt, na uren keverjagen, dus ik met m'n blije hoofd naar die verfmeneer vlakbij Hernand, blijkt dat die alleen dingen kan met "red dye"quote:Op woensdag 8 april 2026 16:59 schreef Momo het volgende:
Hoe verf je eigenlijk je kleren en armor, ik was bij de verf meneer vlak bij het begin dorp, had onderweg een keer Yellow en Red Dye gevonden in een glazen potje, maar dan kun je dus nog niet meteen iets verven als je naar die meneer gaat?
Enkel rood is raar want de kleuren van de soldaten van daar is juist blauw en hun vijand is in het rood.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja herkenbare struggles dit. Ik had dus eindelijk mijn "golden dye" gemaakt, na uren keverjagen, dus ik met m'n blije hoofd naar die verfmeneer vlakbij Hernand, blijkt dat die alleen dingen kan met "red dye"blijkt dus dat per verfpersoon (m/v) het ook nog verschilt welke kleur ze kunnen dyen.
De ultieme oplossing is overigens een dyer in je kamp krijgen, die kan met alle kleuren overweg. Probleem is alleen dat je daarvoor eerst zevenentachtig kampmissies moet doen voordat je haar/hem/zij unlockt, daar had ik geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |