abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2026 @ 22:38:46 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516562
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece *O*

Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516683
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:09:40 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516702
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Klinkt toch vreemd :D

Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben' :D _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516711
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece *O*

Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Twiddel
pi_220516720
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Klinkt toch vreemd :D

Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben' :D _O_
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft :P
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig _O_

Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden *O*
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:13:46 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516725
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.

Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516731
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.

Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Oh top dankje
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:22:09 #108
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516759
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Je krijgt eten tijdens de quest wanneer je behoefte hebt, wel even je inventory leeg maken dat was mijn grote probleem.

Tip van mij is: Ook al speel je niet als andere karakters dan Kliff, doe ze wel een beetje upgraden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:23:46 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516770
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft :P
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig _O_

Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden *O*
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516778
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:27:42 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516792
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
pi_220516797
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2026 23:27 schreef Momo het volgende:
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
Denk misschien volgend jaar klaar ofzo haha
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:28:14 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516798
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:24 schreef summer2bird het volgende:
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Gewoon ff laten zien wie de baas is :7


Focused Force Palm geleerd *O*

25 Artifects spent *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516806
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik vind het zo geweldig hoe die patches steeds blijven komen. Ik las laatst een reddit vraag over wat mensen verbeterd wilden zien en heel veel is in de laatste patch opgenomen.
Geweldig, zo kan gamen dus ook _O_
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:30:14 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516809
Net gespeeld, ik dacht dat ik garnet zag om te minen en ik zag bismuth er naast, maar toen sloeg mijn latern rood uit en kwam er een soort grote rotsachtige tor mij aanvallen.
  zondag 5 april 2026 @ 23:31:10 #116
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516818
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik heb heel veel unfogged ben in chapter 8 van de mainquest en ik heb het gevoel dat ik alles veel te snel heb gedaan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:33:16 #117
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516824


Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
  zondag 5 april 2026 @ 23:34:15 #118
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516829
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Het is best een geile game, de hype heeft wel geholpen en ik denk dat de game wel echt serieus issues heeft. Maar die issues neem je wel voor lief want ze hebben een mooie grote wereld neergezet en er is genoeg te doen.

Ik denk dat dit een beetje is hoe open world games hadden moeten zijn in assassins creed raak je gewoon verveeld, hier zijn dingen te ontdekken en je kan van hot naar her gaan. Er is ook gewoon tering veel te doen, niet veel gefucked met de sidequests maar wel hard aan het upgraden en shit. Ik vind het ook wel lekker om gewoon een heel leger aan vijanden neer te maaien, heb nu zo'n mega kek zwaard dat ik van een sideboss kreeg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:37:22 #119
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516840
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
mega geil wel
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220517192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:29 schreef RaXz het volgende:
Ik heb ook een 32 inch monitor en vind ik ook het fijnst, maar nu staat mijn pc naast m'n 55 inch tv, lekker op de bank gamen. Zou willen dat ik ray reconstruction kon aanzetten, mijn 4070 trekt dat alleen niet. De graphics zijn evengoed vaak om van te kwijlen.
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
greetings and salutations
pi_220517214
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 02:26 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
Ik heb het geprobeerd en ik vond het niet goed genoeg voor de performance impact die het geeft. Nog even zitten pielen met de settings en nu heb ik het redelijk draaiend met lighting op cinematic, ziet er net wat mooier uit dan ultra.
  maandag 6 april 2026 @ 08:36:39 #122
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220517499
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Dat was zo gaaf _O_

En heeft me honderden silver opgeleverd :7
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220520382
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
  maandag 6 april 2026 @ 20:14:12 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220521303
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.

Bekijk deze YouTube-video
Op de PS5 Pro is anders ook zeker geen afzichtelijke marteling :D

Elke keer weer als ik speel loop ik me continue te verbazen hoe verschrikkelijk mooi en enorm gedetailleerd alles is, en hoe mooi de lichtval en lichteffecten zijn _O_ _O_ _O_

En hoe groot/ver en scherp de draw distance is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 6 april 2026 @ 20:27:04 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220521460
Die Kasuarissen _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 6 april 2026 @ 21:51:36 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522032
Wat een kut boss is die Tenenbro :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 april 2026 @ 22:30:30 #127
447051 crew  Peejtur
pi_220522291
Crow is een kutbaas....
pi_220522333
Na lang ploeteren Frost Mantle en Fire Strike unlocked, ik heb nu een boel meer combat opties. :9

Nu maar eens meer in spirit investeren, daar loop ik nogal mee achter.
  maandag 6 april 2026 @ 22:39:23 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522340
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:30 schreef Peejtur het volgende:
Crow is een kutbaas....
Je bent zelluf een kutbaas :6 ^p^

Die Tenenbro was achteraf best simpel, als je eenmaal weet wat je moet doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 6 april 2026 @ 22:51:03 #130
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220522397
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:30 schreef Peejtur het volgende:
Crow is een kutbaas....
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 april 2026 @ 22:56:11 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220522424
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
  maandag 6 april 2026 @ 23:16:48 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522518
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:42:43 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522766
Titel klinkt negatief, maar is het absoluut niet ^O^

Alles wat deze game zo ontzettend tof maakt, komt hier naar voren _O_

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:09:53 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220522830
Vind t maar een kut spel :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:10:12 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220522831
Nee garpje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 06:58:34 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220523108
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 08:53:43 #137
447051 crew  Peejtur
pi_220523447
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:56:58 #138
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220523460







Hopelijk gaat photomode snel controle geven over de zon en wat meer opties.
  dinsdag 7 april 2026 @ 09:00:39 #139
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220523485






En dan ben ik nog steeds maar in het begin gebied geloof ik. _O-
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 10:32:56 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220523870
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:53 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
Mja damage/DPS voelt soms wat raar aan. Ik heb op een gegeven moment twee one-handed swords behoorlijk geüpgraded (allebei 24 of 26 dmg, samen dus 50 dmg) maar had niet het idee dat ze meer damage deden dan mijn two-handed sword met 34 dmg. Uiteindelijk zegt 'rauwe' dmg lang niet alles maar zijn de abyss gears doorslaggevender.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:47:23 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220523959
Gisteravond Chapter 4 uitgespeeld, erg interessante daar op hetScholastone Institute, skill unlocked.

Nu volop richten op het exploren van heel Hernand, en kamp/bounties/faction/side quests.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 11:15:15 #142
447051 crew  Peejtur
pi_220524111
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:19:05 #143
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524140
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:21:11 #144
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524151
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 11:28:52 #145
364681 over_hedge
pi_220524194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:29:00 #146
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524196
Krijg bij de naam Ludvig weer nachtmerries, denkende aan Ludwig the Holy Blade, van de Bloodborne dlc 😱😬 :X :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 11:29:54 #147
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.

Wat wel hilarisch is trouwens is met die pillaren meppen in bossfights. Cassius Morten sloeg ik twee keer voor z'n kanis met zo'n pilaar, toen had 'ie nog 5% health _O- In Ludvigs boss area liggen ook pilaren, het is me één keer gelukt om 'm daarmee voor z'n bek te slaan. Doet wel meteen 40% van z'n health alleen Ludvig is iets te wendbaar om dat structureel te kunnen doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 11:31:44 #148
364681 over_hedge
pi_220524208
geen 1 boss is echt moeilijk. het is gewoon een kwestie van paar van die revive pills hebben en shitload aan soep.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:38:24 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524242
Ik ga altijd voor een flink assortiment mixed grill :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 11:55:15 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekker
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:56:06 #151
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524371
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:29 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.

Wat wel hilarisch is trouwens is met die pillaren meppen in bossfights. Cassius Morten sloeg ik twee keer voor z'n kanis met zo'n pilaar, toen had 'ie nog 5% health _O- In Ludvigs boss area liggen ook pilaren, het is me één keer gelukt om 'm daarmee voor z'n bek te slaan. Doet wel meteen 40% van z'n health alleen Ludvig is iets te wendbaar om dat structureel te kunnen doen.
Ja bij Ludvig lukte me dat voor geen meter, hij zat zo weer op me, ik vond het geen fijn gevecht.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 7 april 2026 @ 12:05:27 #152
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524443
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:55 schreef 2dope het volgende:

[..]
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekker
Ik vind het echt wel meevallen soms. Forcepalm x3 zweven, forcepalm x3 dan weer zweven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 12:40:48 #153
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:05 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vind het echt wel meevallen soms. Forcepalm x3 zweven, forcepalm x3 dan weer zweven.
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de weg :P Skyrim struggles
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 12:42:43 #154
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524744
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de weg :P Skyrim struggles
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 12:47:19 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524777
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Ik niet, ik wil soms gewoon naar m'n bestemming. Dat is voor mij genieton
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:03:09 #156
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220525019
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Dit wel ja. Nu al zo vaak gehad dat ik onderweg naar iets was, en dan onderweg vanalles tegenkom dat ik vervolgens denk 'oh shit ja, ik was onderweg naar dat punt'. Vervolgens 2 uur verder en nog steeds niet op de bestemming _O-
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:12:03 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220525139
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Klimmen?

Je gebruikt toch gewoon je axiom om je overal naartoe te trekken?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 13:14:10 #158
447051 crew  Peejtur
pi_220525173
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Klimmen?

Je gebruikt toch gewoon je axiom om je overal naartoe te trekken?
Kan dat?
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 13:15:29 #159
364681 over_hedge
pi_220525200
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:14 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Kan dat?
Als je de goede skill unlocked wel ja. Dan hoef je bijna nooit meer te klimmen *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:15:54 #160
511221 Hetekip
Depressief
pi_220525212
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de weg :P Skyrim struggles
Ja okay, is niet altijd makkelijk, maar ik probeer wel altijd van die abyss gates te vinden. En op zich vind ik het een heerlijke podcast game. Podcast op en gaan. Dus het maakt me dan niet zo uit.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:21:43 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220525300
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:14 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Kan dat?
Met Axiom Force level 2 en 3 meen ik, uit het hoofd.

Kun je een beetje de Spiderman uithangen.

Heb ze zelf overigens nog niet unlocked, eerst wat andere dingen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:22:23 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220525306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dit wel ja. Nu al zo vaak gehad dat ik onderweg naar iets was, en dan onderweg vanalles tegenkom dat ik vervolgens denk 'oh shit ja, ik was onderweg naar dat punt'. Vervolgens 2 uur verder en nog steeds niet op de bestemming _O-
Het gevoel wat Skyrim destijds gaf _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 13:49:58 #163
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220525437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja okay, is niet altijd makkelijk, maar ik probeer wel altijd van die abyss gates te vinden. En op zich vind ik het een heerlijke podcast game. Podcast op en gaan. Dus het maakt me dan niet zo uit.
Ja same, heb nu overal op de map wel abyss nexuses unlockt zodat ik nooit verder dan 500m hoef af te leggen. Er was één questline van die Pororin Forest blagen waarvoor ik iedere uithoek van de map moest bezoeken, dat hielp wel.

Haha podcast aan is ook wel 'n idee ja. Ik speel 'm meestal op 50% van mijn monitor, dan hou ik nog 1440p over voor YouTube of Twitch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 14:13:13 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220525580
Paar linkjes aan de OP toegevoegd - https://crimsondb.gg/ is wel geniaal
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:16:34 #165
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220525603
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:13 schreef 2dope het volgende:
Paar linkjes aan de OP toegevoegd - https://crimsondb.gg/ is wel geniaal
Oeh, Greataxes :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 14:26:58 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220525681
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Oeh, Greataxes :9~
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boenga
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:36:26 #167
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220525766
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:26 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boenga
Maar er staat bij: all characters.


Niks mooiers dan een beetje met Greataxes zwaaien *O*

Watjijmoet, BAM, liggen _O_ *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:48:54 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220525868
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:14 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Kan dat?
Absoluut
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:11:57 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220526215
Je hebt dit wat je kan doen

Bekijk deze YouTube-video

Deze is ook cool

Bekijk deze YouTube-video

En de eerste axiom forge skill geeft je volgens mij die pull up move (kan er zsm geen filmpje van vinden)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 15:19:08 #170
364681 over_hedge
pi_220526271
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Maar er staat bij: all characters.

Niks mooiers dan een beetje met Greataxes zwaaien *O*

Watjijmoet, BAM, liggen _O_ *O*
2 zwaarden > de rest. Want dan heb je veel meer sockets om upgrades in te stoppen.
zitten ook best toffe aanvallen bij die je op je wapens kan doen _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 15:20:06 #171
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220526277
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Maar er staat bij: all characters.
Vreemd ja, vraag me af of dat klopt. De greataxes die ik heb gevonden waren "unequipable" voor Kliff, net als rapiers (die zijn voor Damiane).

Wat wel jammer is trouwens, er zijn een heleboel wapens binnen een specifieke klasse maar hebben allemaal dezelfde moveset. Alle 45 (!) "Spears" bijvoorbeeld hebben dezelfde moveset. Halberds worden gezien als aparte categorie maar hebben wederom allemaal (13) exact dezelfde moveset als de speren. Gelukkig wel een hele dope moveset :9
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:48:15 #172
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220527043
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 16:55:16 #173
364681 over_hedge
pi_220527096
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:20 schreef 2dope het volgende:

[..]
Vreemd ja, vraag me af of dat klopt. De greataxes die ik heb gevonden waren "unequipable" voor Kliff, net als rapiers (die zijn voor Damiane).

Wat wel jammer is trouwens, er zijn een heleboel wapens binnen een specifieke klasse maar hebben allemaal dezelfde moveset. Alle 45 (!) "Spears" bijvoorbeeld hebben dezelfde moveset. Halberds worden gezien als aparte categorie maar hebben wederom allemaal (13) exact dezelfde moveset als de speren. Gelukkig wel een hele dope moveset :9
Andere moves krijg je via die socket dingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 17:01:15 #174
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220527130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Andere moves krijg je via die socket dingen.
Mjeh, niet echt hetzelfde, dat zijn 'special effect abyss gears', die een unieke ability, finisher move of "Do X after getting hit" ofzo toevoegen. Ik doelde op de standaard moveset, was wel leuk geweest als daar onderling nog wat verschil in zou zitten. Die Murder of Crows oid op RT is trouwens wel grappig
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:03:12 #175
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220528804
Godgloeiende, na die laatste update is er iets met de sharpening gebeurt, deed pijn aan de ogen en overal die typische groene FSR randjes :{ Heb DoF zelfs weer aangezet om het dragelijk te maken _O-

Mooi schild gevonden met 17 defense, is alleen zo'n joekel dat ie te traag is om mensen te disarmen met shield bash _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:24:09 #176
511221 Hetekip
Depressief
pi_220529036
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:26 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boenga
Ik vind oenga boenga echt kut, beter dual axes
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 7 april 2026 @ 23:49:36 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 00:17:42 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220530586
Photo Mode is ook leuk om mee te experimenteren in mid-combat













THIS. IS.SPARTA PYWEL!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220531076
greetings and salutations
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 10:41:21 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220532430
Gisteravond op keverjacht geweest om bright orange dye en rich orange dye te kunnen maken :') Als iemand nog tips nodig heeft om vliegende herten, bladsprietkevers of boktorren te vangen, let me know.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 april 2026 @ 10:45:13 #181
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220532444
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:41 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond op keverjacht geweest om bright orange dye en rich orange dye te kunnen maken :') Als iemand nog tips nodig heeft om vliegende herten, bladsprietkevers of boktorren te vangen, let me know.
Kwijnende eiken vormen een begeerde ontmoetingsplek voor vliegend herten, vooral als die eiken bloedende wondjes hebben.

https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=29953

Het vliegend hert is in Nederland aanwezig op de Veluwe, in Twente, het Rijk van Nijmegen, midden-Limburg en Zuid-Limburg. Binnen deze verspreidingsgebieden bevindt de soort zich in meerdere, grotendeels geïsoleerde deelgebieden.

https://kenniscentruminsecten.nl/soorten/vliegend-hert/

Succes :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 8 april 2026 @ 10:56:58 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220532505
Ik heb in het Rijk van Nijmegen echter nooit een vliegend hert gezien.

Wellicht straks maar eens met wat Cobra 6-en naar het lokale hertenkamp gaan :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 11:15:43 #183
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220532612
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Kwijnende eiken vormen een begeerde ontmoetingsplek voor vliegend herten, vooral als die eiken bloedende wondjes hebben.

https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=29953

Het vliegend hert is in Nederland aanwezig op de Veluwe, in Twente, het Rijk van Nijmegen, midden-Limburg en Zuid-Limburg. Binnen deze verspreidingsgebieden bevindt de soort zich in meerdere, grotendeels geïsoleerde deelgebieden.

https://kenniscentruminsecten.nl/soorten/vliegend-hert/

Succes :P
Er staat "als iemand nog tips nodig heeft", niet "ik zoek tips" :P Ik ben inmiddels bedreven kevervanger. Vooral rond bomen/boomclusters vind je veel. Ik kreeg een tip dat je "gold dye" kunt maken met rich orange dye en bright orange dye. Wilde graag een zwaard vergulden om m'n gold drip te complementeren.

Hoe dan ook, wel leuk om te zien dat de vliegende herten (stag beetles) in Crimson Desert ook daadwerkelijk pas actief worden bij schemering/zonsondergang.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 april 2026 @ 11:16:36 #184
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220532617
Kwam er gisteren achter dat je ook kunt roeien :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 8 april 2026 @ 11:17:57 #185
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220532624
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:15 schreef 2dope het volgende:

[..]
Er staat "als iemand nog tips nodig heeft", niet "ik zoek tips" :P Ik ben inmiddels bedreven kevervanger. Vooral rond bomen/boomclusters vind je veel. Ik kreeg een tip dat je "gold dye" kunt maken met rich orange dye en bright orange dye. Wilde graag een zwaard vergulden om m'n gold drip te complementeren.

Hoe dan ook, wel leuk om te zien dat de vliegende herten (stag beetles) in Crimson Desert ook daadwerkelijk pas actief worden bij schemering/zonsondergang.
Halve nacht wakker gelegen van de pijn.

*neemt nog kop koffie c_/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220532778
Ik snap echt geen donder hoe je moet vechten....
  woensdag 8 april 2026 @ 12:23:31 #187
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220533045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:41 schreef ReplaR het volgende:
Ik snap echt geen donder hoe je moet vechten....
Hoe bedoel je?

Als je bij Skills kijkt, dan kun je zien welke knoppen en triggers wat doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 8 april 2026 @ 13:01:25 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220533310
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:56 schreef StateOfMind het volgende:

Wellicht straks maar eens met wat Cobra 6-en naar het lokale hertenkamp gaan :P
Ik heb dit doorgestuurd naar de politie :{
  woensdag 8 april 2026 @ 13:03:13 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220533317
Heerlijk hoe je je kan vermaken in het spel zonder main quests te doen. Puzzels oplossen, dieren vangen, plantensoorten zoeken, koken, mineralen minen, NPCs helpen, craften etc.
  woensdag 8 april 2026 @ 13:13:12 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220533368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb dit doorgestuurd naar de politie :{
Ik wil hoe dan ook een vliegend hert zien :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220533496
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?

Als je bij Skills kijkt, dan kun je zien welke knoppen en triggers wat doen.
Ik weet totaal niet hoe je je verdedigd, spel legt niets uit.
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 13:48:16 #192
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220533696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik weet totaal niet hoe je je verdedigd, spel legt niets uit.
Jawel, wordt uitgelegd in de tutorial als je kampje wordt aangevallen door Black Bears. Het spel 'pauzeert' dan enkele momenten en vertelt je welke knop je moet indrukken: RB/R1 voor standaardaanval, RT/R2 voor sterke aanval, LB/L1 voor blocken, B/rondje voor dodgen, RB/R1 + RT/R2 voor charged attack. Volgens mij kun je dit allemaal teruglezen in de guides (menu > other > guides) maar dat weet ik niet zeker
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 april 2026 @ 14:09:12 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220533875
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik wil hoe dan ook een vliegend hert zien :P
alsjeblieft, hierbij een plaatje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220533945
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:48 schreef 2dope het volgende:

[..]
Jawel, wordt uitgelegd in de tutorial als je kampje wordt aangevallen door Black Bears. Het spel 'pauzeert' dan enkele momenten en vertelt je welke knop je moet indrukken: RB/R1 voor standaardaanval, RT/R2 voor sterke aanval, LB/L1 voor blocken, B/rondje voor dodgen, RB/R1 + RT/R2 voor charged attack. Volgens mij kun je dit allemaal teruglezen in de guides (menu > other > guides) maar dat weet ik niet zeker
Thx zal t vanavond eens proberen.
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 14:31:43 #195
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220533974
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:25 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Thx zal t vanavond eens proberen.
Succes, wat wel goed is om te onthouden is dat je geen opeenvolgende input hoeft te geven voor combo's, je kunt gewoon de knoppen inhouden. Bijvoorbeeld: R2 heeft een sterke combo van iets van 5 aanvallen achter elkaar (afhankelijk van het wapen). Maar je hoeft dan níet 5 keer op R2 te drukken, je kunt gewoon R2 inhouden, de combo wordt dan automatisch uitgevoerd (tenzij/totdat je aanval wordt onderbroken).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2026 @ 15:31:32 #196
447051 crew  Peejtur
pi_220534562
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:31 schreef 2dope het volgende:

[..]
Succes, wat wel goed is om te onthouden is dat je geen opeenvolgende input hoeft te geven voor combo's, je kunt gewoon de knoppen inhouden. Bijvoorbeeld: R2 heeft een sterke combo van iets van 5 aanvallen achter elkaar (afhankelijk van het wapen). Maar je hoeft dan níet 5 keer op R2 te drukken, je kunt gewoon R2 inhouden, de combo wordt dan automatisch uitgevoerd (tenzij/totdat je aanval wordt onderbroken).
Ha heb ik ook weer wat geleerd. Ik druk elke keer opnieuw in. Vana eens zien.
  woensdag 8 april 2026 @ 16:54:01 #197
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220534989
Wist ik ook niet :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 8 april 2026 @ 16:59:00 #198
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220535014
Hoe verf je eigenlijk je kleren en armor, ik was bij de verf meneer vlak bij het begin dorp, had onderweg een keer Yellow en Red Dye gevonden in een glazen potje, maar dan kun je dus nog niet meteen iets verven als je naar die meneer gaat?
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 17:38:04 #199
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220535243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:59 schreef Momo het volgende:
Hoe verf je eigenlijk je kleren en armor, ik was bij de verf meneer vlak bij het begin dorp, had onderweg een keer Yellow en Red Dye gevonden in een glazen potje, maar dan kun je dus nog niet meteen iets verven als je naar die meneer gaat?
Ja herkenbare struggles dit. Ik had dus eindelijk mijn "golden dye" gemaakt, na uren keverjagen, dus ik met m'n blije hoofd naar die verfmeneer vlakbij Hernand, blijkt dat die alleen dingen kan met "red dye" :') blijkt dus dat per verfpersoon (m/v) het ook nog verschilt welke kleur ze kunnen dyen.

De ultieme oplossing is overigens een dyer in je kamp krijgen, die kan met alle kleuren overweg. Probleem is alleen dat je daarvoor eerst zevenentachtig kampmissies moet doen voordat je haar/hem/zij unlockt, daar had ik geen zin in
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 april 2026 @ 17:41:40 #200
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220535257
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:38 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja herkenbare struggles dit. Ik had dus eindelijk mijn "golden dye" gemaakt, na uren keverjagen, dus ik met m'n blije hoofd naar die verfmeneer vlakbij Hernand, blijkt dat die alleen dingen kan met "red dye" :') blijkt dus dat per verfpersoon (m/v) het ook nog verschilt welke kleur ze kunnen dyen.

De ultieme oplossing is overigens een dyer in je kamp krijgen, die kan met alle kleuren overweg. Probleem is alleen dat je daarvoor eerst zevenentachtig kampmissies moet doen voordat je haar/hem/zij unlockt, daar had ik geen zin in
Enkel rood is raar want de kleuren van de soldaten van daar is juist blauw en hun vijand is in het rood. :P Maar goed verven gaan we wel later doen, nog geen Kliff van Oranje nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')