Klinkt toch vreemdquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece
Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helftquote:Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klinkt toch vreemd
Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben'![]()
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.quote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Oh top dankjequote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.
Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Je krijgt eten tijdens de quest wanneer je behoefte hebt, wel even je inventory leeg maken dat was mijn grote probleem.quote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Dat is echt bizar ja.quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig
Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden
Denk misschien volgend jaar klaar ofzo hahaquote:Op zondag 5 april 2026 23:27 schreef Momo het volgende:
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
Gewoon ff laten zien wie de baas isquote:Op zondag 5 april 2026 23:24 schreef summer2bird het volgende:
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Ik vind het zo geweldig hoe die patches steeds blijven komen. Ik las laatst een reddit vraag over wat mensen verbeterd wilden zien en heel veel is in de laatste patch opgenomen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja.
Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.
En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.
En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's![]()
En het verveelt werkelijk geen moment.
En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.
Toch wel
Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik heb heel veel unfogged ben in chapter 8 van de mainquest en ik heb het gevoel dat ik alles veel te snel heb gedaan.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja.
Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.
En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.
En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's![]()
En het verveelt werkelijk geen moment.
En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.
Toch wel
Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Het is best een geile game, de hype heeft wel geholpen en ik denk dat de game wel echt serieus issues heeft. Maar die issues neem je wel voor lief want ze hebben een mooie grote wereld neergezet en er is genoeg te doen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
mega geil welquote:Op zondag 5 april 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:29 schreef RaXz het volgende:
Ik heb ook een 32 inch monitor en vind ik ook het fijnst, maar nu staat mijn pc naast m'n 55 inch tv, lekker op de bank gamen. Zou willen dat ik ray reconstruction kon aanzetten, mijn 4070 trekt dat alleen niet. De graphics zijn evengoed vaak om van te kwijlen.
Ik heb het geprobeerd en ik vond het niet goed genoeg voor de performance impact die het geeft. Nog even zitten pielen met de settings en nu heb ik het redelijk draaiend met lighting op cinematic, ziet er net wat mooier uit dan ultra.quote:Op maandag 6 april 2026 02:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
Dat was zo gaafquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Op de PS5 Pro is anders ook zeker geen afzichtelijke martelingquote:Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.
Bekijk deze YouTube-video
Je bent zelluf een kutbaasquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...quote:Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Crow hitless gister geluktWas vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan
Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Mja damage/DPS voelt soms wat raar aan. Ik heb op een gegeven moment twee one-handed swords behoorlijk geüpgraded (allebei 24 of 26 dmg, samen dus 50 dmg) maar had niet het idee dat ze meer damage deden dan mijn two-handed sword met 34 dmg. Uiteindelijk zegt 'rauwe' dmg lang niet alles maar zijn de abyss gears doorslaggevender.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Crow hitless gister geluktWas vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan
Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |