abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2026 @ 22:38:46 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516562
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece *O*

Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516683
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:09:40 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516702
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Klinkt toch vreemd :D

Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben' :D _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516711
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece *O*

Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Twiddel
pi_220516720
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Klinkt toch vreemd :D

Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben' :D _O_
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft :P
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig _O_

Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden *O*
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:13:46 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516725
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.

Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516731
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.

Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Oh top dankje
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:22:09 #108
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516759
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Je krijgt eten tijdens de quest wanneer je behoefte hebt, wel even je inventory leeg maken dat was mijn grote probleem.

Tip van mij is: Ook al speel je niet als andere karakters dan Kliff, doe ze wel een beetje upgraden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:23:46 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516770
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft :P
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig _O_

Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden *O*
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516778
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:27:42 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516792
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
pi_220516797
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2026 23:27 schreef Momo het volgende:
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
Denk misschien volgend jaar klaar ofzo haha
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:28:14 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516798
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:24 schreef summer2bird het volgende:
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Gewoon ff laten zien wie de baas is :7


Focused Force Palm geleerd *O*

25 Artifects spent *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516806
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik vind het zo geweldig hoe die patches steeds blijven komen. Ik las laatst een reddit vraag over wat mensen verbeterd wilden zien en heel veel is in de laatste patch opgenomen.
Geweldig, zo kan gamen dus ook _O_
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:30:14 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516809
Net gespeeld, ik dacht dat ik garnet zag om te minen en ik zag bismuth er naast, maar toen sloeg mijn latern rood uit en kwam er een soort grote rotsachtige tor mij aanvallen.
  zondag 5 april 2026 @ 23:31:10 #116
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516818
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik heb heel veel unfogged ben in chapter 8 van de mainquest en ik heb het gevoel dat ik alles veel te snel heb gedaan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:33:16 #117
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516824


Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
  zondag 5 april 2026 @ 23:34:15 #118
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516829
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Het is best een geile game, de hype heeft wel geholpen en ik denk dat de game wel echt serieus issues heeft. Maar die issues neem je wel voor lief want ze hebben een mooie grote wereld neergezet en er is genoeg te doen.

Ik denk dat dit een beetje is hoe open world games hadden moeten zijn in assassins creed raak je gewoon verveeld, hier zijn dingen te ontdekken en je kan van hot naar her gaan. Er is ook gewoon tering veel te doen, niet veel gefucked met de sidequests maar wel hard aan het upgraden en shit. Ik vind het ook wel lekker om gewoon een heel leger aan vijanden neer te maaien, heb nu zo'n mega kek zwaard dat ik van een sideboss kreeg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:37:22 #119
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516840
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
mega geil wel
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220517192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:29 schreef RaXz het volgende:
Ik heb ook een 32 inch monitor en vind ik ook het fijnst, maar nu staat mijn pc naast m'n 55 inch tv, lekker op de bank gamen. Zou willen dat ik ray reconstruction kon aanzetten, mijn 4070 trekt dat alleen niet. De graphics zijn evengoed vaak om van te kwijlen.
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
greetings and salutations
pi_220517214
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 02:26 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
Ik heb het geprobeerd en ik vond het niet goed genoeg voor de performance impact die het geeft. Nog even zitten pielen met de settings en nu heb ik het redelijk draaiend met lighting op cinematic, ziet er net wat mooier uit dan ultra.
  maandag 6 april 2026 @ 08:36:39 #122
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220517499
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Dat was zo gaaf _O_

En heeft me honderden silver opgeleverd :7
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220520382
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
  maandag 6 april 2026 @ 20:14:12 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220521303
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.

Bekijk deze YouTube-video
Op de PS5 Pro is anders ook zeker geen afzichtelijke marteling :D

Elke keer weer als ik speel loop ik me continue te verbazen hoe verschrikkelijk mooi en enorm gedetailleerd alles is, en hoe mooi de lichtval en lichteffecten zijn _O_ _O_ _O_

En hoe groot/ver en scherp de draw distance is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 6 april 2026 @ 20:27:04 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220521460
Die Kasuarissen _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 6 april 2026 @ 21:51:36 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522032
Wat een kut boss is die Tenenbro :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 april 2026 @ 22:30:30 #127
447051 crew  Peejtur
pi_220522291
Crow is een kutbaas....
pi_220522333
Na lang ploeteren Frost Mantle en Fire Strike unlocked, ik heb nu een boel meer combat opties. :9

Nu maar eens meer in spirit investeren, daar loop ik nogal mee achter.
  maandag 6 april 2026 @ 22:39:23 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522340
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:30 schreef Peejtur het volgende:
Crow is een kutbaas....
Je bent zelluf een kutbaas :6 ^p^

Die Tenenbro was achteraf best simpel, als je eenmaal weet wat je moet doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 6 april 2026 @ 22:51:03 #130
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220522397
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:30 schreef Peejtur het volgende:
Crow is een kutbaas....
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 april 2026 @ 22:56:11 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220522424
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
  maandag 6 april 2026 @ 23:16:48 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522518
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:42:43 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522766
Titel klinkt negatief, maar is het absoluut niet ^O^

Alles wat deze game zo ontzettend tof maakt, komt hier naar voren _O_

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:09:53 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220522830
Vind t maar een kut spel :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:10:12 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220522831
Nee garpje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 06:58:34 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220523108
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 08:53:43 #137
447051 crew  Peejtur
pi_220523447
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:56:58 #138
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220523460







Hopelijk gaat photomode snel controle geven over de zon en wat meer opties.
  dinsdag 7 april 2026 @ 09:00:39 #139
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220523485






En dan ben ik nog steeds maar in het begin gebied geloof ik. _O-
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 10:32:56 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220523870
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:53 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
Mja damage/DPS voelt soms wat raar aan. Ik heb op een gegeven moment twee one-handed swords behoorlijk geüpgraded (allebei 24 of 26 dmg, samen dus 50 dmg) maar had niet het idee dat ze meer damage deden dan mijn two-handed sword met 34 dmg. Uiteindelijk zegt 'rauwe' dmg lang niet alles maar zijn de abyss gears doorslaggevender.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:47:23 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220523959
Gisteravond Chapter 4 uitgespeeld, erg interessante daar op hetScholastone Institute, skill unlocked.

Nu volop richten op het exploren van heel Hernand, en kamp/bounties/faction/side quests.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 11:15:15 #142
447051 crew  Peejtur
pi_220524111
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:19:05 #143
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524140
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:21:11 #144
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524151
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 11:28:52 #145
364681 over_hedge
pi_220524194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:29:00 #146
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524196
Krijg bij de naam Ludvig weer nachtmerries, denkende aan Ludwig the Holy Blade, van de Bloodborne dlc 😱😬 :X :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 11:29:54 #147
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.

Wat wel hilarisch is trouwens is met die pillaren meppen in bossfights. Cassius Morten sloeg ik twee keer voor z'n kanis met zo'n pilaar, toen had 'ie nog 5% health _O- In Ludvigs boss area liggen ook pilaren, het is me één keer gelukt om 'm daarmee voor z'n bek te slaan. Doet wel meteen 40% van z'n health alleen Ludvig is iets te wendbaar om dat structureel te kunnen doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 11:31:44 #148
364681 over_hedge
pi_220524208
geen 1 boss is echt moeilijk. het is gewoon een kwestie van paar van die revive pills hebben en shitload aan soep.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:38:24 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524242
Ik ga altijd voor een flink assortiment mixed grill :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 11:55:15 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekker
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')