abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2026 @ 21:51:36 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522032
Wat een kut boss is die Tenenbro :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 april 2026 @ 22:30:30 #127
447051 crew  Peejtur
pi_220522291
Crow is een kutbaas....
pi_220522333
Na lang ploeteren Frost Mantle en Fire Strike unlocked, ik heb nu een boel meer combat opties. :9

Nu maar eens meer in spirit investeren, daar loop ik nogal mee achter.
  maandag 6 april 2026 @ 22:39:23 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522340
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:30 schreef Peejtur het volgende:
Crow is een kutbaas....
Je bent zelluf een kutbaas :6 ^p^

Die Tenenbro was achteraf best simpel, als je eenmaal weet wat je moet doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 6 april 2026 @ 22:51:03 #130
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220522397
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:30 schreef Peejtur het volgende:
Crow is een kutbaas....
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 april 2026 @ 22:56:11 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220522424
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
  maandag 6 april 2026 @ 23:16:48 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522518
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:42:43 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220522766
Titel klinkt negatief, maar is het absoluut niet ^O^

Alles wat deze game zo ontzettend tof maakt, komt hier naar voren _O_

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:09:53 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220522830
Vind t maar een kut spel :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:10:12 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220522831
Nee garpje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 7 april 2026 @ 06:58:34 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220523108
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 08:53:43 #137
447051 crew  Peejtur
pi_220523447
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:56:58 #138
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220523460







Hopelijk gaat photomode snel controle geven over de zon en wat meer opties.
  dinsdag 7 april 2026 @ 09:00:39 #139
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220523485






En dan ben ik nog steeds maar in het begin gebied geloof ik. _O-
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 10:32:56 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220523870
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:53 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
Mja damage/DPS voelt soms wat raar aan. Ik heb op een gegeven moment twee one-handed swords behoorlijk geüpgraded (allebei 24 of 26 dmg, samen dus 50 dmg) maar had niet het idee dat ze meer damage deden dan mijn two-handed sword met 34 dmg. Uiteindelijk zegt 'rauwe' dmg lang niet alles maar zijn de abyss gears doorslaggevender.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:47:23 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220523959
Gisteravond Chapter 4 uitgespeeld, erg interessante daar op hetScholastone Institute, skill unlocked.

Nu volop richten op het exploren van heel Hernand, en kamp/bounties/faction/side quests.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 april 2026 @ 11:15:15 #142
447051 crew  Peejtur
pi_220524111
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:19:05 #143
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524140
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:21:11 #144
511221 Hetekip
Depressief
pi_220524151
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Crow hitless gister gelukt *O* Was vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan :P

Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 11:28:52 #145
364681 over_hedge
pi_220524194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:29:00 #146
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524196
Krijg bij de naam Ludvig weer nachtmerries, denkende aan Ludwig the Holy Blade, van de Bloodborne dlc 😱😬 :X :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 11:29:54 #147
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.

Wat wel hilarisch is trouwens is met die pillaren meppen in bossfights. Cassius Morten sloeg ik twee keer voor z'n kanis met zo'n pilaar, toen had 'ie nog 5% health _O- In Ludvigs boss area liggen ook pilaren, het is me één keer gelukt om 'm daarmee voor z'n bek te slaan. Doet wel meteen 40% van z'n health alleen Ludvig is iets te wendbaar om dat structureel te kunnen doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 11:31:44 #148
364681 over_hedge
pi_220524208
geen 1 boss is echt moeilijk. het is gewoon een kwestie van paar van die revive pills hebben en shitload aan soep.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:38:24 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220524242
Ik ga altijd voor een flink assortiment mixed grill :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 7 april 2026 @ 11:55:15 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220524368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekker
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')