Je bent zelluf een kutbaasquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...quote:Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik moet als volgende missie de Devil of the Reed Field verslaan, eens zien of dat lastig is morgen of overmorgen #werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Chapter 3 heb ik hem verslagen, en was niet moeilijk, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Crow hitless gister geluktWas vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan
Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
Mja damage/DPS voelt soms wat raar aan. Ik heb op een gegeven moment twee one-handed swords behoorlijk geüpgraded (allebei 24 of 26 dmg, samen dus 50 dmg) maar had niet het idee dat ze meer damage deden dan mijn two-handed sword met 34 dmg. Uiteindelijk zegt 'rauwe' dmg lang niet alles maar zijn de abyss gears doorslaggevender.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens met een two-handed slordig gaan spelen. Speel nu met 2 one-hand. Moet ik maar eens de enkele gaan upgraden.
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Crow hitless gister geluktWas vooral irritant om te no-hitten vanwege die kraaien die hij megasnel op je afschiet. Misschien heb je er wat aan
Daarna Ludvig nog ff geprobeerd. Is wel doable alleen ik ben er nog niet achter hoe ik z'n lightning bolt barrage kan dodgen om het gevecht ongeschonden door te komen. De rest + phase 2 is allemaal te dodgen. Ik dacht misschien Nature's Snare maar kan 'm niet snel genoeg casten.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ludvig vond ik echt kut haast geen openingen.
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gewoon forcepal x3 en dan zweven, dan weer force palm x3 en zweven. Dan even spirit rechargen en weer herhalen. Ik lach bergen uit. Ik weet niet of je force palm nog meer kan upgraden, maar ik klim niks meer. Ik zweef overal heen, op elke berg zowat is genoeg plek om even een tussenlanding te maken zodat je weer force palm jump kan doen. Ik weet niet hoe het heet, maar als je dit doet is klimmen een fluitje van een cent. Ik klim niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |