abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2026 @ 22:38:46 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516562
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece *O*

Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516683
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:09:40 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516702
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Klinkt toch vreemd :D

Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben' :D _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516711
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece *O*

Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Twiddel
pi_220516720
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Klinkt toch vreemd :D

Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben' :D _O_
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft :P
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig _O_

Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden *O*
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:13:46 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516725
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.

Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516731
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.

Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Oh top dankje
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:22:09 #108
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516759
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Je krijgt eten tijdens de quest wanneer je behoefte hebt, wel even je inventory leeg maken dat was mijn grote probleem.

Tip van mij is: Ook al speel je niet als andere karakters dan Kliff, doe ze wel een beetje upgraden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:23:46 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516770
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft :P
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig _O_

Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden *O*
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516778
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:27:42 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516792
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
pi_220516797
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2026 23:27 schreef Momo het volgende:
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
Denk misschien volgend jaar klaar ofzo haha
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:28:14 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516798
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:24 schreef summer2bird het volgende:
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Gewoon ff laten zien wie de baas is :7


Focused Force Palm geleerd *O*

25 Artifects spent *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516806
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik vind het zo geweldig hoe die patches steeds blijven komen. Ik las laatst een reddit vraag over wat mensen verbeterd wilden zien en heel veel is in de laatste patch opgenomen.
Geweldig, zo kan gamen dus ook _O_
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 23:30:14 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516809
Net gespeeld, ik dacht dat ik garnet zag om te minen en ik zag bismuth er naast, maar toen sloeg mijn latern rood uit en kwam er een soort grote rotsachtige tor mij aanvallen.
  zondag 5 april 2026 @ 23:31:10 #116
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516818
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt bizar ja.

Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.

En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.

En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's _O- _O_

En het verveelt werkelijk geen moment.

En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.

Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.

Toch wel _O_

Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik heb heel veel unfogged ben in chapter 8 van de mainquest en ik heb het gevoel dat ik alles veel te snel heb gedaan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:33:16 #117
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220516824


Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
  zondag 5 april 2026 @ 23:34:15 #118
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516829
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.

Het is best een geile game, de hype heeft wel geholpen en ik denk dat de game wel echt serieus issues heeft. Maar die issues neem je wel voor lief want ze hebben een mooie grote wereld neergezet en er is genoeg te doen.

Ik denk dat dit een beetje is hoe open world games hadden moeten zijn in assassins creed raak je gewoon verveeld, hier zijn dingen te ontdekken en je kan van hot naar her gaan. Er is ook gewoon tering veel te doen, niet veel gefucked met de sidequests maar wel hard aan het upgraden en shit. Ik vind het ook wel lekker om gewoon een heel leger aan vijanden neer te maaien, heb nu zo'n mega kek zwaard dat ik van een sideboss kreeg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 5 april 2026 @ 23:37:22 #119
511221 Hetekip
Depressief
pi_220516840
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
mega geil wel
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220517192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:29 schreef RaXz het volgende:
Ik heb ook een 32 inch monitor en vind ik ook het fijnst, maar nu staat mijn pc naast m'n 55 inch tv, lekker op de bank gamen. Zou willen dat ik ray reconstruction kon aanzetten, mijn 4070 trekt dat alleen niet. De graphics zijn evengoed vaak om van te kwijlen.
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
greetings and salutations
pi_220517214
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 02:26 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
Ik heb het geprobeerd en ik vond het niet goed genoeg voor de performance impact die het geeft. Nog even zitten pielen met de settings en nu heb ik het redelijk draaiend met lighting op cinematic, ziet er net wat mooier uit dan ultra.
  maandag 6 april 2026 @ 08:36:39 #122
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220517499
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur _O-
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Dat was zo gaaf _O_

En heeft me honderden silver opgeleverd :7
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220520382
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
  maandag 6 april 2026 @ 20:14:12 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220521303
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.

Bekijk deze YouTube-video
Op de PS5 Pro is anders ook zeker geen afzichtelijke marteling :D

Elke keer weer als ik speel loop ik me continue te verbazen hoe verschrikkelijk mooi en enorm gedetailleerd alles is, en hoe mooi de lichtval en lichteffecten zijn _O_ _O_ _O_

En hoe groot/ver en scherp de draw distance is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 6 april 2026 @ 20:27:04 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220521460
Die Kasuarissen _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')