Klinkt toch vreemdquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Weer een waterval met grot, wederom een gear piece
Heb nu 2 Dark Ringleader pieces.
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helftquote:Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klinkt toch vreemd
Dat ik met 45 uur op de teller 'niet ver ben'![]()
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.quote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat dat water je niet omver gooit elke keer?
Oh top dankjequote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PlayStation R1 ingedrukt houden en dan driehoekje.
En dan vlak voor de waterval staan.
Maar alleen bij watervallen met zo'n stapeltje stenen er voor is loot.
Je krijgt eten tijdens de quest wanneer je behoefte hebt, wel even je inventory leeg maken dat was mijn grote probleem.quote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Dat is echt bizar ja.quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb 47 uur en nog maar op chapter 6, de helft
Er zit gewoon zo ontiegelijk veel content in de game, tis geweldig
Kan je nagaan over een tijdje, als ze dlcs enzo gaan uitbreiden
Denk misschien volgend jaar klaar ofzo hahaquote:Op zondag 5 april 2026 23:27 schreef Momo het volgende:
Hoeveel uur gaan we nodig hebben om alles 100 procent te halen in deze game?
Gewoon ff laten zien wie de baas isquote:Op zondag 5 april 2026 23:24 schreef summer2bird het volgende:
Wat wel chill is dat na chapter 6 dat buurgebied niet meer zo idioot vijandig lijkt, kan er nu gewoon rondrijden zonder dat er hordes vijanden rondlopen
Ik vind het zo geweldig hoe die patches steeds blijven komen. Ik las laatst een reddit vraag over wat mensen verbeterd wilden zien en heel veel is in de laatste patch opgenomen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja.
Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.
En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.
En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's![]()
En het verveelt werkelijk geen moment.
En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.
Toch wel
Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Ik heb heel veel unfogged ben in chapter 8 van de mainquest en ik heb het gevoel dat ik alles veel te snel heb gedaan.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja.
Van alleen de Hernand regio heb ik na al uren pas iets meer dan de helft 'unfogged'.
En van dat gedeelte ben ik op veel stukken nog niet eens geweest.
En toch zoveel gedaan en gevonden, en ongetwijfeld ook gemist.
En dat is dan slechts 1 van de 5 regio's![]()
En het verveelt werkelijk geen moment.
En alleen al de variatie in het landschap van 1 regio is al ontzettend gevarieerd, dat had ik niet verwacht.
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
Vantevoren was iedereen bang dat het te ambitieus was, met teveel elementen erin, het zag er te mooi uit, dat kon allemaal niet kloppen.
Toch wel
Kunnen veel AAA studio's een voorbeeld aan nemen, ook aan het luisteren naar de community en rap met patches en oplossingen en verbeteringen komen.
Het is best een geile game, de hype heeft wel geholpen en ik denk dat de game wel echt serieus issues heeft. Maar die issues neem je wel voor lief want ze hebben een mooie grote wereld neergezet en er is genoeg te doen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Die gekke Koreanen hebben hier wel iets speciaals neergezet.
mega geil welquote:Op zondag 5 april 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bismuth bestaat trouwens ook in het echt mocht je dat afvragen
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:29 schreef RaXz het volgende:
Ik heb ook een 32 inch monitor en vind ik ook het fijnst, maar nu staat mijn pc naast m'n 55 inch tv, lekker op de bank gamen. Zou willen dat ik ray reconstruction kon aanzetten, mijn 4070 trekt dat alleen niet. De graphics zijn evengoed vaak om van te kwijlen.
Ik heb het geprobeerd en ik vond het niet goed genoeg voor de performance impact die het geeft. Nog even zitten pielen met de settings en nu heb ik het redelijk draaiend met lighting op cinematic, ziet er net wat mooier uit dan ultra.quote:Op maandag 6 april 2026 02:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ray reconstruction zorgt er vooral voor dat binnenomgevingen er ongelooflijk mooi uitzien. Paleizen en interieurs ogen super realistisch door de lichtval en schaduwen.
Het spel oogt bijna fotorealistisch maar dat kost je zo n 50% FPS. Zelfs mijn RTX 5080 heeft het daar nog zwaar mee.
Dat was zo gaafquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor degene die nog niet ver zijn in de main story. Als je chapter 6 begint zorg dat je een ridicuul aantal eten hebt, vanaf het begin van dat hoofdstuk is het 2 uur non stop hakken en slaan, ingame was het iets van 24 uur
Boss is wel weer makkelijker dan de kraaien man tho.
Op de PS5 Pro is anders ook zeker geen afzichtelijke martelingquote:Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo zit ik er ook de hele tijd bij, deze game is pure eye candy op PC.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |